Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende
AuteurBericht
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptywo nov 26, 2014 8:27 pm

Oh nice! Succes Car!
Oh en Freedje? Posten is geen verplichting hè? xd

Ik heb een hekel aan mijn Nederlands lerares. Daar. Het is eruit. /frustrated noises

Edit: Mijn dag was echt vreselijk, maar ik kom net online op Steam en ik zie dat m'n vriendin een game van mijn wishlist voor me heeft gekocht en die wilde ik supergraag hebben en ;-; <3

Also, ik ben nu een trotse eigenaar van een kopie van Omega Ruby EN Alpha Sapphire. De laatste is voor m'n vriendin though xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptywo nov 26, 2014 9:14 pm

Ah ja da's juist, de game komt overmorgen uit in de winkels zeker? Jammer genoeg heb ik geen Nintendo 3DS D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptywo nov 26, 2014 10:10 pm

Yep! Een speciaal filiaal in Oss verkocht ze vandaag al. Omdat ze geen "officiële" zaak zijn, zijn ze niet verplicht om zich aan de releasedate te houden. Which I don't mind. At all. Heh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Wild
Olivia Wild


Profiel Vrouw Aantal berichten : 138
Poképoints : 85
Reputatie : 11
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptywo nov 26, 2014 11:52 pm

Awh, wil het ook nu in mijn handen hebben, maar moet op vrijdag/zaterdag nog gaan wachten op Alpha Sapphire. ;-;
Het is ook zo moeilijk om meer spoilers van de gehele gameplay te ontwijken door alle PokéTubers die ik volg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptydo nov 27, 2014 7:13 am

Komen ze daar in de US ook uit morgen of hebben die al een vroegere releasedate?

Edit: Laat maar, ik heb mijn antwoord al xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptydo nov 27, 2014 11:00 am

Lianne gaat ze morgen kopen Mudkip la En ik heb mijn examen gehaaaald Mudkip la Beetje jammer dat ik halverwege even moest stoppen wegens een paniekaanval >__<
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptydo nov 27, 2014 12:23 pm

Nice! Gefeliciteerd Car :')
Ik kan ze ook pas morgen spelen. Had met Sarah een soort van afgesproken tegelijk te beginnen aan onze 'reis'. En tja, zij heeft de hare nog niet xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph Edel
Ralph Edel


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 102
Poképoints : 39
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptydo nov 27, 2014 1:41 pm

Vanochtend werd ik moe, misselijk en met hoofdpijn wakker, dus ik ben maar thuis gebleven. Het gaat ondertussen wel weer wat beter. Mede door extra rust en me niet al te druk maken over schoolwerk.
Bovendien kreeg ik een bericht van Game Mania dat mijn pre-order is aangekomen, a.k.a. Alpha Sapphire. Gelukkig moest mijn moeder niet werken en zijn we dus even bij Game Mania langsgegaan, en tja... een dag te vroeg, maar mij hoor je niet klagen Mudkip la  *gaat AS spelen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah Spark
Leah Spark


Profiel Vrouw Leeftijd : 32
Aantal berichten : 56
Poképoints : 11
Reputatie : 5
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptydo nov 27, 2014 2:25 pm

yeah, ook ik kreeg vanmorgen sms dat mijn Omega Ruby klaar lag. Dus heb stiekem de auto gepakt en naar de Game Mania gereden xD Dus straks eindelijk OR spelen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptydo nov 27, 2014 6:14 pm

Gefeliciteerd Car...

Ik heb geen AS of OR, de bus was vandaag te laat en ik heb al de hele dag koppijn. Nu eens zien met wie we medelijden hebben allemaal (xD Razz)

Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptydo nov 27, 2014 8:41 pm

Nah, ik spendeer m'n geld liever aan iets waar ik later echt veel nut aan ga hebben. Ik ga het dus sparen en bekijk wel gewoon walktroughs of hoop dat iemand z'n Nintendo 3DS zo zat wordt dat ik 'm mag hebben, haha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptydo nov 27, 2014 10:03 pm

Rude. Alsof ik niet spaar voor "later". Ik ben momenteel aan het sparen om een eigen appartement te kunnen betalen met een vriendin van mij >: (Deze maand deed wel een beetje pijn aan m'n portemonnee though. Gelukkig hoef ik volgende maand sowieso geen schoolgeld te betalen xd)

Errm. Ik kan de games ook niet spelen en ze liggen binnen m'n handbereik. Gelukkig heb ik wilskracht (hah, op het station met al het eten piep ik wel anders /huilt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyvr nov 28, 2014 7:15 am

#Rolo: Ik ben niet 'rude', ik zeg gewoon dat ik mijn geld graag overhoud voor iets wat ik later meer nodig zal hebben dan een Pokémon-game Razz Ik zeg ook niet dat jullie dat niet doen, hoor Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyvr nov 28, 2014 9:46 am

Ik wacht wel tot hij op de PC te spelen is. Of tot er een hack van is die erop lijkt en te spelen is. Voorlopig vermaak ik me toch nog wel met Sacred Gold, aangezien ik daarmee pas bij de zevende gym ben en het al een half jaar aan het spelen ben, or so Mudkip la
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyvr nov 28, 2014 3:33 pm

Sacred Gold? Is dat een hack game?

Ugh mijn wang is 3, 4x zo dik als normaal, omdat mijn verstandskiezen getrokken zijn. Echt pijnlijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph Edel
Ralph Edel


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 102
Poképoints : 39
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyvr nov 28, 2014 4:43 pm

Ik was zo geïnspireerd door AS dat ik mezelf het Pokémon Center theme heb aangeleerd op de ocarina. Yay Razz

Mijn posts gaan de komende twee weken nogal vertraging oplopen, want de proefwerkweek (hier heet dat examens, maar dat betekent waarschijnlijk wat anders in Nederland) komt eraan en omdat ik erg veel lessen heb gemist, moet ik me echt op school gaan concentreren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph Edel
Ralph Edel


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 102
Poképoints : 39
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyvr nov 28, 2014 7:07 pm

Ach, hij bedoelde het vast niet kwaad. Misschien had hij niet door dat je er zo lang naar uitkeek? Mijn vader zou namelijk exact hetzelfde gedaan hebben... 't Is dat hij niet bij mij woont en dat ik het bij de winkel heb opgehaald, want anders... XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyza nov 29, 2014 12:40 pm

Goddomme.. De zwelling in mijn wang is misschien een ontsteking en nu moet ik naar fucking Drachten omdat er geen kaakchirurg aanwezig is in het ziekenhuis in Leeuwarden. En wel 43 euro vragen voor een consult bij de spoedeisende tandarts. Fml OTL
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyza nov 29, 2014 12:59 pm

#Car: Succes meid! <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyma dec 01, 2014 8:09 pm

Whut, whut, WHUT!? Ik zit hier Alpha Saphire te spelen (yay!) en ben net buiten Rustboro City, al mijn Poké's rond de level 10, vind mijn radar opeens een Skitty van level 18. Whut. Blijkt ze ook de Eggmove Wish te kennen. Meer whut. En nu komt het. ZE IS SHINY! Ja, ik heb net een Shiny Skitty met Eggmove gevangen, Woooeehhoe!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah Spark
Leah Spark


Profiel Vrouw Leeftijd : 32
Aantal berichten : 56
Poképoints : 11
Reputatie : 5
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyma dec 01, 2014 8:19 pm

woow, jij Lucky bastard, daar heb je echt heel veel geluk mee. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate Johnson
Nate Johnson


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 98
Poképoints : 10
Reputatie : 11
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyma dec 01, 2014 8:25 pm

En ik kan alleen maar dromen van het bezitten van zulke spellen, lol.... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent Köhler
Vincent Köhler


Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 205
Poképoints : 118
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyma dec 01, 2014 11:46 pm

Freaking lucky bastard, ik ben nog geen enkele shiny in het wild tegengekomen, maar tot nu toe lijken boel mensen al vroeg shiny's tegen te komen. Ik mag echter niet klagen met de Shiny Beldum gift en de Shiny Surskit van Tom. En... Ik heb Kyogre net gevangen! Ondanks dat ik twee Pokémon verloor bij het vangen, ga ik het niet gelden(Doe Nuzlocke). De Pokémon is echt OP in zijn Primal vorm, zeker met de signature move. En dan de cutscene... Aah.... Cutscene ;-; *Pikt traantje weg* PRACHTIG.
----
Sorry, Freedje! D:
Je kan Walkthrought gaan volgen en de andere games toch via emulators en roms spelen. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptydi dec 02, 2014 7:18 am

Ja, ik ben 'm momenteel bij MunchingOrange aan het volgen, maar ik val constant bijna in slaap door zijn stem, lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent Köhler
Vincent Köhler


Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 205
Poképoints : 118
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptydi dec 02, 2014 8:37 am

Aah, begrijp ik volkomen. Hij heeft nogal iets zwaar relaxed om zich heen zitten, terwijl TheKingNappy duidelijk zwaar levendig is. Je zou bij hem moeten kijken of Patterz.
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 16Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Wigglytuff Club :: Praathoekje-