|
|
Auteur | Bericht |
---|
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 02, 2014 11:43 am | |
| What the frick Olga ik heb pas drie badges. Wat. Car, jij lucky pokémon trainer jij. De Dexnav is wel extreem handig voor shiny hunten though. Of gewoon pokémon te vinden met egg moves <3
|
|
| |
Leah Spark
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 56 Poképoints : 11 Reputatie : 5 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 02, 2014 1:03 pm | |
| Ik heb nu ook 3 badges, ben nu in de stad van de 4e gym, maar heb nog geen zin om de gym uit te dagen. Wil eerst een goede waterpokemon hebben xD Wil eigenlijk een Spheal, maar die kan ik nog lang niet vinden. Dus nu doe ik heel veel wondertrades in de hoop dat ik een Spheal krijg xD Ondertussen al wel paar leuke Pokemon gekregen via wondertrade:Vulpix, Riolu, Dratini, Chansey en net een Froakie |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 02, 2014 1:47 pm | |
| Dit gebeurd wanneer je drie dagen niets hoef te doen voor school. Pokémon voor zo'n beetje de hele dag spelen, en vindt mijn tempo wel meevallen. Sommige PokéTubers hadden X&Y aan een stuk doorgespeeld, zelfs in de nacht. Zo erg ben ik nou weer net niet. |
|
| |
Leah Spark
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 56 Poképoints : 11 Reputatie : 5 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 02, 2014 5:47 pm | |
| oh yeah, net een Mudkip en een Treecko gekregen en mijn Treecko heeft pokerus |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 02, 2014 6:09 pm | |
| Pokerus? Dat klinkt als een enge ziekte xD
EDIT: Wow, ik heb het opgezocht op bulbapedia en het is een enge ziekte. Of nou ja, niet zo eng en een virus, geen ziekte, maar toch.
Laatst aangepast door Arya Myani op di dec 02, 2014 6:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 02, 2014 6:09 pm | |
| Boehoeeee, mijn 3DS is niet bezorgt! Stomme DHL Mag ik Wehkamp nu aanklagen? @Pe: Nice girl! Besmetten die handel! |
|
| |
Denys Coeur
Profiel Aantal berichten : 49 Poképoints : 12 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 19 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 02, 2014 6:31 pm | |
| Pokérus is de beste virus around, IV-Taining gaat tig malen sneller. Wat een bofkonten hebben we hier weer toch. c: |
|
| |
Ralph Edel
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 102 Poképoints : 39 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 02, 2014 7:03 pm | |
| Ik ging wat Wonder Traden en kreeg een Wailord en een Feebas. Ze waren echter allebei Japans en ik herinnerde me dat ik op Pokémon X nog een Feebas had uit Sinnoh, dus die heb ik even verplaatst naar AS en een heleboel Pokéblocks gegeven. Milotic ziet er trouwens geniaal uit als hij Splash uitvoert :') |
|
| |
Leah Spark
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 56 Poképoints : 11 Reputatie : 5 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 02, 2014 7:36 pm | |
| Ik wil de pokerus wel met jullie delen @car: Natuurlijk, eerst mijn team besmet en daarna direct in me box gedaan. |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 02, 2014 7:59 pm | |
| #Olga: Van zwaar levendige persoontjes zoals Marriland en zo raak ik alleen maar geïrriteerd van... |
|
| |
Denys Coeur
Profiel Aantal berichten : 49 Poképoints : 12 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 19 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 02, 2014 8:02 pm | |
| Ik erger mij ook aan Marriland, maar Nappy en ShadyPenguin zijn een aanrader of voor iets meer rust, TheOneIntegral.
@Leah: Heb Pokérus op Y, dus hoeft niet hoor. ^^ |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 02, 2014 8:07 pm | |
| Gaat het virus niet weg als je ze boxed? En zou heel tof zijn Pe =D Maar dan moet ik eerst mijn 3DS binnen krijgen D: |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 02, 2014 8:42 pm | |
| En ik ben overmorgen naar mijn examen SFR. Eindelijk is het bijna voorbij.... |
|
| |
Karin Mayon
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 137 Poképoints : 81 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 02, 2014 9:18 pm | |
| Laatste loodjes, kom op Freedje!
Wauwie, al twee posts met Karin. Dat gebeurd ook niet vaak xD |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 02, 2014 9:55 pm | |
| Ik wil posten, maar het komt niet. Mijn hoofd staat er niet naar. Ik stel ook al mijn sollicitatie voor een bedrijf uit tot morgen. Ugh. Ziek zijn is irritant :c |
|
| |
Nate Johnson
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 98 Poképoints : 10 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo dec 03, 2014 7:18 am | |
| #Rolo: Aww, beterschap meid! <3
--
Ik denk dat ik vandaag niets ga kunnen posten, want'k moet naar 'n verjaardag :O |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do dec 04, 2014 8:09 pm | |
| Thanks Freedje n_n
@ Femke; Nope. Volwassene is er nog. En Gymleader sinds kort ook(?) xd |
|
| |
Nate Johnson
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 98 Poképoints : 10 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do dec 04, 2014 8:18 pm | |
| Examen ging vandaag redelijk goed. Nu lekker uitrusten en lezen! |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do dec 04, 2014 10:39 pm | |
| Haha, good going Femke Ik ben net terug thuis, dus ga vandaag denk ik niet meer naar je KK kijken (hoewel, heb al gekeken en in eerste opzicht lijkt het me prima. Heb alleen de geschiedenis niet gelezen xD). @Freedje: Nice meid! Beetje rust in de tent (: Mijn wang is weer bijna normaal, yay! Ontstekingen zijn stom D: |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 09, 2014 10:48 am | |
| Hey guys, ik leef weer, ongeveer (: Mijn kaak is nog maar een heel klein beetje dik. Heb wel een achterstand opgelopen met school D: |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 09, 2014 4:52 pm | |
| En jij denkt dat dat een probleem gaat vormen voor je? Ik denk dat je het zo weer inhaalt! #bepositive Ik ga straks wss 'n post maken voor Evian, yay |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do dec 11, 2014 9:04 pm | |
| Omfg, ik zie net dat de giethars Lapras die Anja en ik afgelopen zomer gemaakt hebben, toen gefaved is (op deviantArt dus) door een artiest die ik echt al heel lang watch en ook heel erg goed vind. x3 This is so awesome. |
|
| |
Olivia Wild
Profiel Aantal berichten : 138 Poképoints : 85 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 14, 2014 2:53 pm | |
| Nice En ik had laatst een mede-forumRPPGér ontdekt in mijn klas en had haar kort KE laten zien. Ze RPG't however op Engelse fora, maar alsnog... was té blij toen ik dat hoorde. c: Tussendoor, ik heb het nogal druk met school, dus zal ik over het algemeen minder posten tot het begin van de vakantie. Dan heb ik iets meer tijd. |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 14, 2014 9:45 pm | |
| ^Dat is echt superawesome! Misschien kun je haar wel overhalen eens op een Nederlandse RPG (*kuch* KE *kuch*) te laten RPG'en? Also, ik kom net awesome Pokémon gijinka ontwerpen tegen en ik heb echt spontaan weer zin om Pokémons te gaan cosplayen. T_T - O.a.:
|
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 15, 2014 8:28 am | |
| Ik heb gisteren opeens een Nintendo 2DS en Pokémon X gekregen... ik ben nu echt super blij. Ik ga dezer dagen ook wel posten, hoor :3
Ik heb trouwens ook Fire Red gespeeld en heb echt een bad ass team:
- Venusaur - Raichu - Rhydon - Gyarados - Nidoking - Arcanine
Allemaal rond de level 48 en ben net voorbij de vijfde gym xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|