Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptydo jul 11, 2013 11:03 am

Jep have fun on the meeting! ^^ Ik ga vandaag lekker studeren, maar tja, het moet ook gebeuren.
Veel suc6 Alexis. *kijkt naar buiten* Is het zo warm bij jouw? Bij ons is het maar iets van 16 graden ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miki Hoshii
Miki Hoshii
Volwassene

Profiel Vrouw Aantal berichten : 126
Poképoints : 61
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 20 years ~
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptydo jul 11, 2013 12:17 pm

Bij mij is het ook niet zo verschrikkelijk warm x'D
Maar ik woon ook aan zee, dus dan is het automatisch wat kouder d:
Terug naar boven Ga naar beneden

Luna Carter
Nieuweling

Profiel Vrouw Aantal berichten : 47
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptydo jul 11, 2013 3:23 pm

ja dat klopt

ik heb nu net film gekeken.
met candy crush zit ik nu in level 19
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptydo jul 11, 2013 5:51 pm

#Iria: Ja, eigenlijk wel.. Het is lekker warm zo! Jammer genoeg spendeerde ik mijn hele dag in een warm kantoor..

#Miki: Zee.. Vind'k zo vreselijk XD Heel die wind en zo D:
Terug naar boven Ga naar beneden

Luna Carter
Nieuweling

Profiel Vrouw Aantal berichten : 47
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptydo jul 11, 2013 6:00 pm

yes weer een nieuw lid op het narnia rpg forum !!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent Köhler
Vincent Köhler


Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 205
Poképoints : 118
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptydo jul 11, 2013 7:45 pm

Tja, ik woon in A'dam net naast de Schinkel(riviertje) en het was niet super warm, enkel een graad of vijftien met een stevige wind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptydo jul 11, 2013 8:11 pm

Dag lieverds! Zijn weer onderweg naar huis. Verslag en foto's van de meet volgen z.s.m. Razz

Hebben jullie je braaf gedragen? Niks afgebroken? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptydo jul 11, 2013 8:36 pm

Nee hoor. Nou ja.. De scanner op het werk bijna, mentaal gezien dan.. Stom rotding dan ook XD
Ik ben voor de rest heel braaf geweest en heb netjes voor iedereen gezorgd Smile Bij mij thuis en op't werk dan, op KE nog niet echt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptydo jul 11, 2013 9:24 pm

Ik ben bezig met het foto-verslag! Als de foto's eens een keer willen uploaden xD Het was awesome anyway.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate Johnson
Nate Johnson


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 98
Poképoints : 10
Reputatie : 11
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptydo jul 11, 2013 9:28 pm

Ik ben echt benieuwd though! Smile
Zo, bij Miki post ik morgen! ;D
Ik wil al heel lang een verhaal lezen op Quizlet en ik ben veel te nieuwsgierig..
Sorry Miki, morgen post ik zeker! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Viridi Green
Viridi Green


Profiel Vrouw Aantal berichten : 78
Poképoints : 50
Reputatie : 11
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptydo jul 11, 2013 9:41 pm

Ja ik was wel braaf, heb braaf gepost en gestudeerd. Was wel saai, maar mag nu wel lang op de pc Smile

+ik ben ook heel benieuwd c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Destiny Kashimuro
Destiny Kashimuro


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 189
Poképoints : 100
Reputatie : 21
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 24 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptyvr jul 12, 2013 10:10 am

Ohohoho, van een heuvel afrijden en dan WIEEEEEEEH roepen hebben Car en ik gisteren in Oosterbeek ook nog gedaan XD Was zo geniaal! Fijn om eindelijk weer eens te kunnen fietsen! <3

Meeting was awesome! Leuk om Perro eindelijk eens te ontmoeten (en aan te lijnen) en Rolo, Roos en de anderen weer eens te zien <3

Edit:... Waarom had ik "gisteren" nou weer met een hoofdletter geschreven? *verandert*

Owja, en dankzij de meet ben ik overnieuw begonnen met Emerald en ik ga proberen dat spel uit te spelen met één Pokémon =p
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent Köhler
Vincent Köhler


Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 205
Poképoints : 118
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptyvr jul 12, 2013 11:01 am

Oeh, was zeker een leuke meeting*kijkt naar de foto's* ^^
Jammer dat ik niet kon komen,maar gelukkig had ik gisteren ook wel een gezellige, leuke dag :3

@Destiny: Oeh, je speelt ook roms? Ik heb Emerald&FR en voor een lange tijd(2 gymgevechten) had ik enkel één Pokémon: Sceptile. Ben nu juist bezig om bij FR alle Pokémons te vangen en een mooi evenwichtig team te hebben,maar ik ben te lui om ze allemaal te trainen Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptyvr jul 12, 2013 11:14 am

Was het leuk?
Te veel voetnoten! D:
Weerwolven van Wakkerdam! Ik hou van dat spel! (uhm, ik bedoel, Mightyena's van Lavender Town)


En ik haat het level van Mystery Dungeon waar ik nu ben. Die dungeon heeft 99 verdiepingen, ik kwam er vier monster houses tegen, het bleek dat dat IQ ding Nontraitor niet geldt voor speciale aanvallen (mijn teamgenoot drie keer dood door mijn Bullet Seed, niet echt een fijne manier om dat te ontdekken), ik raakte al mijn acht (!) Reviver Seeds kwijt en werd vervolgens, nadat ik halfdood uit het zoveelste monster house was gekomen, verslagen door een stomme Haunter die Confuse Ray kon
D:<
Terug naar boven Ga naar beneden
Viridi Green
Viridi Green


Profiel Vrouw Aantal berichten : 78
Poképoints : 50
Reputatie : 11
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptyvr jul 12, 2013 11:19 am

@Lianne; *kijkt naar foto's* Waw jullie hebben zo te zien veel plezier gehad. :3

@Olga; Hahahaha, ja die Pikachu >3

@Floriske; Ah, nee! Niet Mystery Dungeon! Ik begin dat spel te haten joch, heb het één keer uitgespeelt, maar ben toen opnieuw begonnen en ik zit nu vast op een bepaalde missie >.<"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptyvr jul 12, 2013 11:38 am

#Lianne: Tof dat de meeting zo leuk was, ik ben net het verslag van Kean aan't lezen en het ziet er heel leuk uit! Very Happy

P.S: Ik ben laatst overnieuw begonnen met LeafGreen, heb tot Lavender Town alleen met een Venusaur en een Pikachu rondgelopen, daarna heb ik een Eevee gekregen, een Gyarados gevangen, een Vulpix en laten evolueren naar een Ninetales, Pikachu geëvolueerd naar Raichu en nu ga ik Articuno vangen ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Destiny Kashimuro
Destiny Kashimuro


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 189
Poképoints : 100
Reputatie : 21
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 24 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptyvr jul 12, 2013 11:43 am

@Olga: Ik speel Emerald gewoon op mijn DS? Ik heb het spel gewoon als originele GBA ;D FireRed en LeafGreen speel ik wel als Roms op een emulator op mijn laptop :3 Ik ga Emerald proberen te doen met alleen een Poochyenna, wat best een uitdaging is aangezien het heel lang duurt voor dat beest iets leert XD

@Alexis en de rest: De meet was inderdaad awesome <3 Ik heb Perro aan kunnen lijnen en heel veel mensen weer kunnen zien, yay! Ik hoop dat jullie er de volgende keer ook bij kunnen zijn :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptyvr jul 12, 2013 11:45 am

Ik hoop dat ook! Maar ik moet wel van Kean, want hij heeft in z'n verslag gezegd dat iedereen mee moet komen en dat het een bevel is Razz En ik ben onderdanig Razz

Anyway, voor iedereen (dat is er maar eentje Razz, volgens mij) bij wie ik moet posten: Ik ga vandaag naar een vriendin, maar vanavond post ik zeker! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent Köhler
Vincent Köhler


Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 205
Poképoints : 118
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptyvr jul 12, 2013 12:14 pm

@Bo: Ik ben in Viridian Forest geen Pikachu meer tegengekomen D=

@Alexis: Just, wauw! Ik had de moeilijkste starter uitgekozen: Charmander. Dus ik heb wel wat meer Pokémon nodig Razz

@Destiny: Noes, ik wil ook een DS.. *zucht* En Emerald enkel halen met een Poochyena? Succes! Dat beest leert inderdaad veel te traag goede moves.

Terug naar boven Ga naar beneden

Luna Carter
Nieuweling

Profiel Vrouw Aantal berichten : 47
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptyvr jul 12, 2013 12:26 pm

hoi allemaal

vandaag heb ik niks speciaals te doen.
Morgen ga ik paardrijden en een film met mijn zus kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Destiny Kashimuro
Destiny Kashimuro


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 189
Poképoints : 100
Reputatie : 21
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 24 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptyvr jul 12, 2013 12:38 pm

@Olga: Ik heb een gewone DS (dus de eerste DS die is uitgebracht) en een 3DS, alleen kunnen daar geen GBA-spellen op. In de gewone DS en de DS-light wel :3

@Alexis: Ik had je post gezien, omg wat is Nate een kwal XD Ik werd gewoon chagrijnig en boos toen ik je post las XD

@Luna: Hey, het valt me op dat je eigenlijk altijd alleen maar mededelingen post hier in de kletstopic, maar nooit meedoet met de gesprekken. Waarom niet? Daar is de kletstopic juist voor! Om te kletsen met anderen! Sorry als ik je beledig nu! Dat was niet mijn bedoeling. Ik vroeg het me gewoon af :3
Terug naar boven Ga naar beneden

Luna Carter
Nieuweling

Profiel Vrouw Aantal berichten : 47
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptyvr jul 12, 2013 1:28 pm

ow oke sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptyvr jul 12, 2013 5:08 pm

#Lianne: Wauw.. Volgens mij kan ik echt goed op anderen hun emoties inspelen dan, sorry, maar dit geeft wel een boost voor mijn zelfvertrouwen qua posten, ook al is dat niet echt op de goede manier met Nate :silent: 

#Vincent: Een Charmander, huh? Ja, die heb ik ook gehad en toen had'k ook zo gek geweest om een Dratini te kopen bij de Coin Case-dinges.. Hoe heet dat gebouw nu ook alweer? D: Maar dat was veel training! En een Gyarados is ook veel training. Maar ik ben gek, ik kan er nooit tegen als mijn Pokémon niet op hetzelfde level zijn en gezien Venusaur makkelijk te trainen is.. moet ik heel veel trainen als ik ze allemaal op hetzelfde level wil hebben, want Venusaur is mijn starter, staat vooraan en hij levelt snel up XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptyvr jul 12, 2013 6:27 pm

Ja nee, wat kijk ik mooi op de meeste foto's. Heel charmant. Alhoewel, dat ben ik eigenlijk wel al van mezelf gewend.

Sociaal doen is te vermoeiend voor mij. Na twee dagen aan meets te hebben gedaan, ben ik aan een pauze toe. Ik heb zelfs spierpijn in mijn scheenbenen. Waar overigens mijn knie zat, volgens iemand anders vandaag.

NUZLOCKES NEE TOO SOON D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan Haynes
Ryan Haynes


Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 59
Poképoints : 65
Reputatie : 24
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 23 Vide
http://hyperroos.tumblr.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Emptyvr jul 12, 2013 6:36 pm

Ik moet binnenkort ook weer eens aan een Nuzlocke beginnen. Want ergens is de enige reden dat ik er nog nooit een heb voltooid, naast het feit dat mn Pokémon sterven, gewoon dat ik halverwege te lui ben om er mee verder te gaan xD

Misschien moet ik een poging doen om B/W weer te nuzlocken? Of B/W 2 en hopen dat ik een Riolu tegen kom omdat ik dan waarschijnlijk alle gyms vernietig? Zelfs al werd mijn team de laatste keer dat ik B/W 2 speelde vernietigd door een wilde Audino. xD
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kletstopic - Pagina 23 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 23 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 23 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2013-