Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptyma feb 06, 2012 2:30 pm

Lol, ik heb sinds zaterdag nieuwe lenzen. Zachte lenzen deze keer. Ze zitten echt super fijn, al helemaal als je ze vergelijkt met harde lenzen. Ze zijn alleen qua omvang echt twee keer zo groot. En bij het uitdoen moet je ze letterlijk uit je ogen peuteren, wat niet echt makkelijk is. xD

Ik ben nog geen enkele keer uitgegleden, dus ik ben trots op mezelf. o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptyma feb 06, 2012 3:40 pm

Kate Hotaka schreef:
Lol, ik heb sinds zaterdag nieuwe lenzen. Zachte lenzen deze keer. Ze zitten echt super fijn, al helemaal als je ze vergelijkt met harde lenzen. Ze zijn alleen qua omvang echt twee keer zo groot. En bij het uitdoen moet je ze letterlijk uit je ogen peuteren, wat niet echt makkelijk is. xD

Haha, ja dat ken ik! Ik heb mezelf best wat keren in mijn oog gekrabd, omdat ik dat ding niet te pakken kreeg. Maar ze zijn wel super fijn en je kan ze echt heel lang in hebben. Voel ze vrijwel nooit zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mamoru Tsuda
Mamoru Tsuda
Volwassene

Profiel Man Leeftijd : 28
Aantal berichten : 42
Poképoints : 41
Reputatie : 5
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptyma feb 06, 2012 5:15 pm

Ik leef nog, maar ik heb het wel veel te druk. School wordt nog eens mijn dood. Nou ja, dat is mijn eigen schuld. Had ik maar geen Gymnasium moeten doen. Daarnaast is er ook nog het probleem dat ik al zo'n 3 maanden geen inspiratie heb. Dus als ik eens een keer wel tijd heb weet ik niks om te schrijven.
Zo, nu weten jullie ook weer waarom ik zo weinig van me laat horen.
Ik ben wel van plan om komend weekend flink wat te gaan posten. Hopelijk heb ik voor die tijd mijn inspiratie weer gevonden.

@Roos: Vermoordt me niet! ik weet dat je al 3 maanden wacht op antwoord, maar eet me alsjeblieft niet op. Daar begin ik van het weekend als eerste aan. Dat zweer ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiaki Tsuda
Chiaki Tsuda


Profiel Vrouw Aantal berichten : 194
Poképoints : 175
Reputatie : 40
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 18
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptyma feb 06, 2012 9:43 pm

Cuz I liek posting. Daarnet gewoon mijn grootste post geplaatst? Volgens mij een persoonlijk record xD

Perro, vergeet mij ook niet. Ik wachtte eerst een halfjaar totdat je terug postte! >C Nah, just kidding. Take your time~

.. Roos, ik meen het. Doe dat niet voor mijn neus D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptyma feb 06, 2012 10:30 pm

Sterkte ermee Pedro! Komt vast wel goed =) En geduld hebben is goud waard!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptydi feb 07, 2012 2:06 pm

Wacht ik al 3 maanden op antwoord? ... Lolwat. Ik moet mijn geheugen eens laten controleren XD

En, omg. Ik heb morgen serieus maar 40 minuten school. Is dat een geldig excuus om thuis te willen blijven? Ik heb echt geen zin om heen en weer te fietsen voor alleen Engels terwijl het buiten -10 graden is. Zo gestoord ben ik nou ook weer niet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiaki Tsuda
Chiaki Tsuda


Profiel Vrouw Aantal berichten : 194
Poképoints : 175
Reputatie : 40
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 18
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptydi feb 07, 2012 7:02 pm

Mijn moeder weet dat ik morgen een aangepast lesrooster heb, maar ik niet? Het staat nieteens op de site. Hoe de hel weet zij dat dan? xD

Ah, ik wou dat ik maar 40 minuten les had. En zeker engels, want dan kan ik meestal iets anders doen Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptydi feb 07, 2012 9:20 pm

Leuke nieuwe plaatsjes Carlala!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptywo feb 08, 2012 1:59 pm

De nieuwe plaatjes zijn inderdaad mooi.. ;o
Fml, ik heb sinds zaterdag nieuwe lenzen, en ben er nu al een kwijt? Goed bezig.. ><
Hoe dan ook, school was vaag. We waren gewoon maar met 7 mensen. o__o
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptywo feb 08, 2012 4:56 pm

Yay, dankje! Ben ik gisteren de halve dag mee bezig geweest >__<

O, dat si niet zo handig Roos. Maar ik ken het. Ik heb in mijn begin periode van lenzen dragen (in de eerste) wel drie lenzen gemolt in.. anderhalve maand ofzo. Terwijl ik maandlenzen heb.

Vandaag mijn eerste workshop gehad; muziek! Was heel erg leuk, gingen canon zingen en met muziekinstrumenten klooien =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiaki Tsuda
Chiaki Tsuda


Profiel Vrouw Aantal berichten : 194
Poképoints : 175
Reputatie : 40
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 18
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptywo feb 08, 2012 7:53 pm

Ik ben gevallen Very Happy Goed hè?

Ik liep dus met mijn BF naar de fietsen toe, waar je vantevoren nog even een trap af moet lopen. Voor die trappen ging ik dus op mijn gezicht en schoot heel hard in de lach. Mijn vriendin keek eerst achterom om te zien waar ik was gebleven, keek toen omlaag met een 'wut?'-face en schoot toen ook heel hard in de lach. Nu zit er een klein gaatje in mijn broek en in mijn knie Very Happy

De ironie? Het was nieteens glad op die plek. Lekker bezig.

&& De plaatjes zijn idd heel leuk! Dat lange en smalle maakt het echt helemaal af ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptywo feb 08, 2012 9:16 pm

Omg schatjes dat is niet handig hè! (vallen en lenzen kwijt raken) *knuft allebei*
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptydo feb 09, 2012 2:57 pm

Mijn lenzen zijn ook maandlenzen. Gelukkig hadden ze deze nog op voorraad in de opticien. c:
Ik heb het gevoel alsof echt al mijn inspiratie weg is. Ugh. D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptydo feb 09, 2012 9:14 pm

Misschien komt dat, omdat er nu niet meer de druk is om te winnen iedere maand? =p Nee grapje XD Ik zal binnenkort ook weer even posten, wordt wel weer eens tijd =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptyzo feb 12, 2012 9:42 pm

Pff, ik heb momenteel nergens meer zin in. Ook niet in posten. Ben bek af, moest vanmorgen om half 8 op om 2 en een half uur in de auto te zitten en om 5 uur 's middags weer. Jippie :V Nooit meer.

Oh, en ik ben gewoon niet handig ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptyma feb 13, 2012 1:40 pm

Ik ben ook vet moe XD Gister naar de Efteling weest en het hele weekend zo ongeveer op pad. Nu school tot half zes >.> Maar ik heb wel lekker een Happy Meal gehad bij de Mac en heb nu een Snivy =p
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptyma feb 13, 2012 5:25 pm

Ik heb nu Fluttershy en Applejack =D En ik ben moooeee. Zat om 17 over 8 in de trein en was toch nog te laat voor mijn college om 11 uur >__< En ik ga straks vanavond, jaja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptyma feb 13, 2012 6:03 pm

@Car: Wat ga je strak vanavond? \

En ik heb ook een Fluttershy! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptyma feb 13, 2012 7:35 pm

Oeps, ik bedoelde 'ik ga koken vanavond'. Alleen was mijn vader al begonnen voordat ik er was xD Bovendien is spinazie ontdooien en kip in een pan leggen niet erg spannend Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptydi feb 14, 2012 8:16 pm

*kijkt journaal* ACTA gaat waarschijnlijk niet door in Nederland? Very Happy Ik hoop echt dat het zo is, en niet dat later blijkt dat ze die wet alsnog aannemen. :I
Hoe krijg ik het btw voor elkaar om een 7,2 te halen voor een biologie toets over afweer? Zonder het te snappen? En zonder er voor te leren? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenji Claves
Kenji Claves


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptydi feb 14, 2012 8:22 pm

Wat is ACTA?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptywo feb 15, 2012 1:23 pm

ACTA is een wet tegen piraterij, zeggen ze. Ken je SOPA en PIPA wel? ACTA is erger dan SOPA en PIPA, though. Als ACTA doorgaat, zullen veel websites moeten sluiten vanwege het schenden van de copyright. Sites als Youtube en Deviantart kunnen aangeklaagd worden door deze wet, aangezien daar veel copyrighted dingen op staan. Ik denk dat het zelfs zo ver gaat dat KE ook zou moeten sluiten, vanwege de avatars en siggies die hier gebruikt worden...

ACTA is eigenlijk ontstaan nadat SOPA en PIPA waren geboren. Oorspronkelijk zouden download sites de lucht uit moeten, omdat de sterren zogenaamd weinig verdienen. Die 10 cent meer of minder maakt ook niet uit en er zijn mensen die het wel erger hebben dan die uit het sterrendom, dus ik vind het eigenlijk belachelijk. Maarja, zo denken anderen er natuurlijk niet over. Gelukkig gaat het parlement hier in Nederland er (nog) niet mee akkoord, maar als landen als Amerika het aannemen, zullen we het hier ook wel voelen, denk ik.

/hele uitleg over ACTA

ANYWAY. Mijn excuses voor het niet posten, ook al heb ik dit eerder gezegd. Morgen moet ik naar de Eindhovense school voor het intake gesprek! Ik ben nog niet echt zenuwachtig, maar dat komt morgen denk ik wel aanzetten x'D Hoop echt dat ze me aannemen, zou niet weten welke andere opleiding ik kan gaan doen xD /shot
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptydo feb 16, 2012 1:12 pm

Zo, gepost met Kasumi, schoptopic geopend, Pokepoint shop opgeleukt. Photoshop is leuk =D Nu maar even kijken of ik nog ergens anders kan/moet posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptydo feb 16, 2012 7:27 pm

Waar haal je de tíjd vandaan? Echt, als ik had geweten dat een examenjaar zoveel tijd zou kosten, was ik er nooit aan begonnen, haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenji Claves
Kenji Claves


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 18 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Emptydo feb 16, 2012 9:01 pm

Car en ik hadden je dat allang kunnen vertellen Anwan? (Of was het nou Nita?) Examens zijn de irritantste periodes uit je heel schoolcarrière, maar daarna heb je wel extra lang vakantie =3
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kletstopic - Pagina 18 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2012-