Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptyma jan 30, 2012 8:32 pm

Lol, je mag het hebben XD Ik hoef het alleen in de vakantie XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptydi jan 31, 2012 4:15 pm

Ik heb gepost met Karin en Kasumi (: NIet dat ik Roos nog in kan halen, maargoed. Kasumi's post is wel vet goed geworden =D

En nu moet ik weer leren..
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrena Crystal
Syrena Crystal


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 165
Poképoints : 30
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptywo feb 01, 2012 7:36 pm

Argh! ik zie allemaal topics met alleen de begin post. Maar ik durf niet te posten bij zulke lange posts.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptywo feb 01, 2012 7:41 pm

Gewoon doen. De lengte van een post zegt niets, het gaat om de inhoud Razz En natuurlijk om de fun van het RPG'en ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptywo feb 01, 2012 7:41 pm

Oooh, zo moet je niet denken Julya! Gewoon posten (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrena Crystal
Syrena Crystal


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 165
Poképoints : 30
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptywo feb 01, 2012 7:45 pm

Echt? Maar.. Dan is zo kort.... Bij zo'n lange voorgaande post... Dat is toch raar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Evans
Mark Evans


Profiel Man Leeftijd : 24
Aantal berichten : 217
Poképoints : 42
Reputatie : 39
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptywo feb 01, 2012 8:02 pm

Nee hoor, is niet gek ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptywo feb 01, 2012 8:04 pm

Julya, i sad it before, and i'll say it again; HET GAAT OM DE INHOUD EN NIET OM DE LENGTE! Als je alleen maar kijkt naar de lengte van de posts van anderen kun je nu beter direct stoppen met RPG'en Wink Niet dat ik je weg wil jagen hoor, maar als je op deze manier jezelf gaat demotiveren, wordt het nooit wat *aai*
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrena Crystal
Syrena Crystal


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 165
Poképoints : 30
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptywo feb 01, 2012 8:22 pm

Ja.. Ja, dat is natuurlijk wel zo... Goed ik heb dan toch gepost, en het is langer geworden dan dat ik van mezelf had verwacht Very Happy Toch wel iets om trots op te zijn vind ik; mijn posts worden steeds beter Very Happy (vind ik dan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Evans
Mark Evans


Profiel Man Leeftijd : 24
Aantal berichten : 217
Poképoints : 42
Reputatie : 39
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptywo feb 01, 2012 8:30 pm

8D sinds ik zaterdag de Lion King heb gekeken loop ik Hakuna Matata te luisterenXD
ergens mis ik die tijden dat me zus met me mee keek naar oude Disney films ='D

Terug naar boven Ga naar beneden
Syrena Crystal
Syrena Crystal


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 165
Poképoints : 30
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptywo feb 01, 2012 8:31 pm

Hahaha ik ben naar de musical geweest een paar jaar geleden. Geweldig he xd. Hakuna mattatta. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptywo feb 01, 2012 9:30 pm

No wai Julya. Jij ook? XD Me too! Ik liefte het, dat weet ik nog, maar ik kan me niet zo heel veel herinneren. Ik weet nog wel dat er een storing ergens was en we tien minuten ofzo moesten wachten voor de musical verder ging. Ik vraag me nu nog steeds af wat er toen mis ging :V

Hakuna Matata~ Allee, ge hebt he tof nie? Hakuna matata, tis maar hoe ge 't zieeet~ /shot
TLK in 3D. Dat was een vage meeting, maar een geweldig slaapfeestjesding Very Happy

Ik moet nog een trainpost verzinnen voor Chiaki. En ik heb best zin in posten, maar niet daarin, eerlijk gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptydo feb 02, 2012 10:30 pm

Slaapfeestjesding. Was dat een feest? Het slaap gedeelte kan ik mij nog wel herinneren, maar de rest? Lololol. Toen had ik een schaafwond gekregen door een kussen. Gewoon, omdat dat logisch is. xD

En als het om post lengte gaat.. Wel, in het eerste jaar waarin ik rpgde waren de posts echt niet langer dan een zin of 3. Sommige waren zelfs maar 3 woorden lang. Een post van 5 regels lang was in die tijd gewoon enorm. In vergelijking met dat... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptydo feb 02, 2012 10:43 pm

Kate Hotaka schreef:
En als het om post lengte gaat.. Wel, in het eerste jaar waarin ik rpgde waren de posts echt niet langer dan een zin of 3. Sommige waren zelfs maar 3 woorden lang. Een post van 5 regels lang was in die tijd gewoon enorm. In vergelijking met dat... xD

Hahaha, bedoel je de begintijd van pokerpg? Want ik heb daar wel eens topics van terug gelezen en dat was... horror xD Roos, gefeliciteerd he! Je hebt deze maand alweer gewonnen xD Rolo moet maar wat minder met die punten gaan strooien Razz (grapje hoor)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptyvr feb 03, 2012 3:00 pm

Haha, ja het was een feest ding, want iedereen had iemand om bij te slapen in dat huis, behalve mijn nichtje. Maar die had gewoon haar laptop, dus dat boeit. Moet ze me maar niet schoppen terwijl ik stik door een stinkkussen D:
En ja, die schaafwond was meer dan logisch. Net zoals dat kussengevecht. Eerst CODen en dat dan vervolgen in het echt.. Met kussens Very Happy Dat moeten we weer eens doen /shot

LOL, Sarah met haar '...' post XDD
Maar ik geloof dat we allemaal zo slecht postte in het begin? :V
En ja, ja dat klopt D:

Oh, en automobilisten denken echt dat ik een acrobaat ben op de fiets. Ik ging op een stukje van de straat fietsen waar geen ijs lag, komt er een auto voorbij. Ik had letterlijk twee seconden om te manouvreren naar het ijs, anders was ik op de motorkap beland :V

Als laatste wil ik even mijn afwezigheid melden. Het kan zijn dat ik minder vaak hier kom kijken, omdat ik nog al wat opdrachten heb gekregen. Ik zal proberen te posten tussendoor, met name met Chiaki xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptyvr feb 03, 2012 4:26 pm

Ik weiger om volgende maand weer te winnen. /glares naar Rolo.
Misschien moet er een regel komen dat je als je wint, dat je de prijs niet meer kan winnen de maand daarna? Dat je enkel meedoet voor spek en bonen? :I

En ik had het inderdaad over die posts op prpg. Oh, ik bedoel, Inciala. OTL
Mijn posts, die echt maar 3 zinnen lang waren, werden toen als verschrikkelijk lang beschouwd. XD

En ik ben trots op mezelf. Ik ben nog geen enkele keer uitgegleden, ondanks de suikerspin sneeuw. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptyza feb 04, 2012 11:52 am

Nou, wees gerust Roos. We gaan het waarschijnlijk anders doen met de punten Wink

En applaus! Ik ging gisteren wel bijna onderuit in de bus, omdat er allemaal gesmolten sneeuw lag, ik sneeuw onder mijn laarzen met hakken had en de buschauffeur vet hard wegreed Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptyza feb 04, 2012 4:58 pm

Ik vond het wel grappig dat op het nieuws de hele tijd werd geroepen dat er problemen waren op het spoor en mijn treinen waren gewoon braaf op tijd =')

En omg maar drie zinnen? Ik weet wel dat Suus jaaren terug een keer een site had geopend waar ik voor het eerst het ge-RPG't, maar dat waren meestal wel tien zinnen ofzo =p Met heeeel veel godmodeXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptyza feb 04, 2012 5:30 pm

Omg, dat lijkt me echt genant om in de bus uit te glijden D: Hoewel ik het nog voor elkaar krijg in het klaslokaal uit te glijden. Binnen. Waar het dus.. Helemaal niet glad is. /facepalm

Mijn eerste RPG was Inciala o3o En toen waren mijn post vrij kort, vergeleken nu /wijst naar topic met Roos en Tomas //shot
Terug naar boven Ga naar beneden
James Vanilla
James Vanilla


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 40
Poképoints : 5
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 12 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptyzo feb 05, 2012 10:34 am

Sorry voor mijn inactiviteit >.< heb het erg druk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptyzo feb 05, 2012 12:01 pm

Mijn eerste RPG was Hogwarts Magic School, een Invisionfree forum dat later is gefuseerd(?) tot HogwartsJESNA. Ik was toen zo'n spammer xD Ik schreef wel iets van tien regels, maar wel vol spelfouten en godmode Razz

En geeft niet James, kan iedereen gebeuren Wink Fijn dat je toch even binnen komt vallen (:

En het puntensysteem is veranderd! Nouja, meer wat we ermee doen. Vind het persoonlijk veel beter (en het is minder werk voor ons xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
James Vanilla
James Vanilla


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 40
Poképoints : 5
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 12 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptyzo feb 05, 2012 12:32 pm

Mijn eerste RPG was anime wolves ;3
toen was het daar echt rustig..Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrena Crystal
Syrena Crystal


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 165
Poképoints : 30
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptyzo feb 05, 2012 1:07 pm

Mijn eerste rpg was DreamHorses. Ik schreef toen echt maar 1 regel ofzo, echt slecht. Maar oefening basrt kunst!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptyzo feb 05, 2012 1:20 pm

Ik neem aan dan je 'baart' bedoeld? xD Pfff, heb net op een ander forum, waar ik één van de admins ben, allerlei vergeten topics bepunterd. Veel werk! En nu moet ik eigenlijk echt gaan leren. Morgen hertentamen Onderwijs- en ontwikkelingspsychologie.. Leuk, *kuch*
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 17 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Emptyzo feb 05, 2012 5:18 pm

Tja, dat krijg je als niemand mijn posts wil punteren hè XD Dan moet jij dat opeens gaan doen =') Ik zal even hier gaan punteren bij de gymleiders enzo =p

Edit: Aargh Rolo waarom heb jij zoveel gepost! Ik moest alles lezen en punteren! (niet dat ik dat gedaan heb, maar goed XD)
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kletstopic - Pagina 17 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2012-