|
|
Auteur | Bericht |
---|
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 5:13 pm | |
| Kickboxen lijkt mij ook heel erg cool om te doen =3
Hmmm, respect is tegenwoordig ver te zoeken... |
|
| |
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 5:16 pm | |
| Adore jouw avatar <3
Iemand bij mij op een oud forum had dat plaatje ook ooit :3 |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 5:19 pm | |
| Ik lees het allemaal nog wel even door en haal de onduidelijkheden er wel uit. Probeer ik tenminste (:
Mijn lip doet pijn =( |
|
| |
Gillian Flame Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 18 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 5:21 pm | |
| Ohai thar. Thatsss a very nice forum you have there.. sss..
Nah, jk. Hi! |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 5:23 pm | |
| Hey weer een nieuw lid! Welkom! |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 5:40 pm | |
| ghehee xD \
ja het was SUPER om te doen |
|
| |
Gillian Flame Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 18 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 5:47 pm | |
| - Destiny Kashimuro schreef:
- Hey weer een nieuw lid! Welkom!
Dankje! Nogmaals sorry dat ik zo bot deed. Was niet de bedoeling. ^^' |
|
| |
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 5:57 pm | |
| Net m'n oefenpost geschreven.. Ben er persoonlijk best trots op x'D
Straks weer naar gitaarles.. In de regen D: |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 5:59 pm | |
| @Gillian: Excuus aanvaard en het geeft niet Ik snap dat het niet je bedoeling was en dat je gewoon antwoord op je vragen wilde, maar er wordt veel duidelijk door te lezen haha =p Lalala, eindelijk in de trein, nu wachten tot ie weg rijdt>.> Ben pas om zeven uur in Beilen en dan nog met de bus en fiets naar huisT_T |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 6:04 pm | |
| Ik heb echt GEEN energie. Daarstraks in mijn tussenuren, voelde het alsof ik tien zakjes Skittles op had (geloof me, dan ben ik echt hyper.) Nu voelt het meer alsof de energie uit me gezogen is D:
&& Nog een welkom aan het nieuwe lid!
Met de bus EN fiets? o_O |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 6:29 pm | |
| Haha jep Rolo=p Eerst met de trein van Zwolle naar Beilen, dan met de bus van Beilen naar Westerbork en dan van Westerbork met de fiets naar huis =p |
|
| |
Alessandra Bernkastel Volwassene
Profiel Aantal berichten : 64 Poképoints : 15 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 21Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 6:31 pm | |
| Maah, zit nog steeds met koorts. En helleuuu, peoples hier~ |
|
| |
Mickey Navagos
Profiel Aantal berichten : 31 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 6:33 pm | |
| Ik heb net een plaatje van Kissing Yuna & Tidus gephotoshopt<333 |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 6:35 pm | |
| Oh I see what you did thar.
Haha, Bernkastel. Doet me denken aan een horror anime. En dat is het enige wat ik durfde te zien met de genre horror Maar welkom! En meteen beterschap erachter aan! D: |
|
| |
Profiel Aantal berichten : 64 Poképoints : 15 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 21Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 6:37 pm | |
| Umineko no naku koro ni~ Heb hem nog niet helemaal gezien, maar vond de visual novels beter. Higurashi heeft een betere anime gekregen, naar mijn mening. Zo, en nu in het niet Animetaaltje; Daar heb ik de naam ook vandaan. En danku. Btw; Mitsu is op een andere rpg de broer van een van mijn karakters, dus ik moest drie keer kijken voordat ik zag dat het een meisje was, haha. |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 6:41 pm | |
| Ja, die anime! <33 Higurashi vond ik inderdaad beter, maar de kwaliteit van die serie is voor mij ook omlaag gegaan toen ik de eerste ep zag van Kira. Ik weet niet wat ik enger vind, die vage moorden of die fanservice voor jongens.. D: Toch vond ik Umineko ook geweldig. Ik heb die zelfs eerder gekeken dan Higurashi. Ik zit nu te wachten op een tweede serie :3 Visual Novels heb ik niet gekeken/gelezen.
Hahaha XD Arme Mitsu |
|
| |
Profiel Aantal berichten : 64 Poképoints : 15 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 21Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 6:42 pm | |
| Sowieso fanservice. Ik ben niet echt zoetig, moorden vond ik prima.
Nou, heb meer medelijden met de andere Mitsu. Die zit met een bombshell als zusje. Een bombshell met meer IQ dan goed voor haar is. |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 6:51 pm | |
| woooooow. heel veel nieuwe leden opeens 0.0 |
|
| |
Mark Evans
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 217 Poképoints : 42 Reputatie : 39 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 7:32 pm | |
| >D ik heb met Mark gePost. Weet alleen niet of ik hem goed geplaatst heb, aangezien ik al een topic heb in Vermillion CityXD
Laatst aangepast door Mark Evans op wo maa 07, 2012 7:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 7:33 pm | |
| Ja, het word opeens druk! Dan merk je maar weer eens hoeveel werk het nakijken van KK's is xD Ben bezig met de uitleg verbeteren, GIllians vragen helpen daar goed bij (: |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 8:11 pm | |
| Ja, gelukkig heb je ons nog Car (aa) /shot
Fanservice indeed. Ik kijk het nieuwe seizoen ook niet meer. Vond één trauma wel genoeg. Of eigenlijk meerdere door één ep x'D |
|
| |
Arthur la Porte
Profiel Aantal berichten : 28 Poképoints : 10 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 13 Years 'ldPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 8:13 pm | |
| - Citaat :
- Het zou wel prettig zijn als je mij en mijn staff niet zo bot en kortaf zou aanspreken.
Sorry dat ik zeur, Maar wat is er dan zo bot aan mijn woorden? Want in mijn ogen heb ik nog geen enkel bot of grof ding gezegd D: Ik wil best mijn excuses aanbieden, alleen als ik ook daadwerkelijk in zie wat ik verkeerd doe. Want anders heeft het alsnog geen zin en doe ik het de volgende keer weer. En dat willen we ook niet hebben ^^' |
|
| |
Gillian Flame Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 18 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 8:15 pm | |
| - Brendon Mayon schreef:
- Ja, het word opeens druk! Dan merk je maar weer eens hoeveel werk het nakijken van KK's is xD Ben bezig met de uitleg verbeteren, GIllians vragen helpen daar goed bij (:
Graag gedaan! =D |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 8:19 pm | |
| - Arthur la Porte schreef:
-
- Citaat :
- Het zou wel prettig zijn als je mij en mijn staff niet zo bot en kortaf zou aanspreken.
Sorry dat ik zeur, Maar wat is er dan zo bot aan mijn woorden? Want in mijn ogen heb ik nog geen enkel bot of grof ding gezegd D: Ik wil best mijn excuses aanbieden, alleen als ik ook daadwerkelijk in zie wat ik verkeerd doe. Want anders heeft het alsnog geen zin en doe ik het de volgende keer weer. En dat willen we ook niet hebben ^^' Noor, zou je over zulke dingen misschien een PM willen sturen? Anders is het namelijk zo publiekelijk. En dat ik hoe ik je kort 'zo' en gebruik van meerdere punten aan het einde van je zin opvatte. Als je het niet zo bedoeld geeft het niet, maar bedenk wel dat geschreven tekst altijd anders over komt dan als je het zou zeggen.
Hmm, kom zo niet aan posten toe xD Heb het te druk met alles bijlezen en de admin uithangen |
|
| |
Arthur la Porte
Profiel Aantal berichten : 28 Poképoints : 10 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 13 Years 'ldPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 8:23 pm | |
| Sorry, dat ik eventjes mijn koppie niet gebruikte c: En het enige wat ik als grof of dreigend kan opvatten zijn uitroeptekens. Maar dat ben ik weer c:
Ik zal er nu wel over op houden. Maar ik ga je wel over pb volspammen. Ahem, dat is sarcastisch bedoeld voor het geval dat iemand het verkeerd opvat. Ja, nu ben ik bang dat mensen me niet snappen :c |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|