|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kayne Sphere
Profiel Aantal berichten : 98 Poképoints : 55 Reputatie : 15 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jul 21, 2013 9:08 am | |
| #Sishuri: Oh zo'n figuren, ja.. Annoying! D:
#Ryan: Oh.. Dat had'k eerder moeten weten XD Ik vond dat level bij Viridian Forest al annoying >.< Ik weet ook niet hoe je Pkmn kan vangen en zo xD
|
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jul 21, 2013 9:33 am | |
| Oja, Pokemon Tower Defense! Dat heb ik echt vrij lang niet meer gespeeld. Ik was volgens mij bij de vierde Gym gekomen, waarna ik ermee was gestopt, omdat ik niet verder wist te komen en toen der tijd maar weinig levels waren. Misschien moet ik het weer oppakken? :]
|
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jul 21, 2013 11:37 am | |
| Oeh, Pokémon Tower Defense was awesome. Hoewel ik daar ook vast was gelopen, maar ik weet niet meer waar. Na een grot in ieder geval, maar ik weet niet meer of het de Mt. Moon was, of bij Lavender Town ^^" Ik moest tegen een stel persians geloof ik. |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jul 21, 2013 11:56 am | |
| Pokémon Tower Defence? Dat ken ik niet =O Please do tell! |
|
| |
Nate Johnson
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 98 Poképoints : 10 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jul 21, 2013 12:42 pm | |
| Ik was zo op FB dat spel aan't spelen, was'k zo bij Pewter City, wilt-ie m'n Pkmn er niet uitlaten.. Okee dan xD |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jul 21, 2013 12:57 pm | |
| Lol iedereen stopt bij mijn gym >8D Ik was geloof ik verder dan dat, maar ik stopte uiteindelijk omdat ik er geen zin meer in had. Ik weet niet eens meer wat mijn team was xD |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jul 21, 2013 1:10 pm | |
| Hoe kon je eigenlijk Pkmn vangen in dat spel..? Dat deel snap ik nog steeds niet xD |
|
| |
Ryan Haynes
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 59 Poképoints : 65 Reputatie : 24 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jul 21, 2013 1:39 pm | |
| Als je een Pokémon heb verzwakt, dan moet je de Pokéball die je op het scherm ziet naar de Pokémon toe slepen. Als het goed is gaat de Pokéball dan open, en zou je de Pokémon moeten kunnen vangen. |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jul 21, 2013 1:48 pm | |
| #Ryan: Serieus, aan het begin van je reactie dat'k echt dat je aan het spotten was en je me ging uitleggen hoe je in de game (Pkmn Red en zo) een Pokémon ving XD Ik dacht al bij m'n eigen: leuk hoor. *Leest verder* Oh sh*t xD I'm so sowry for my thoughts.. *Valt neer op knieën en buigt voor de meester*
^
Seriously, waarom ben ik zo weird soms? Oh well (a) Mensen, jullie hebben een weirdo op KE! :O
Edit: P.S: Bedankt voor de uitleg! (a) |
|
| |
Luna Carter Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 47 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jul 21, 2013 2:41 pm | |
| en hier ben ik weer
ik ga straks weer eens naar buiten |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jul 21, 2013 4:51 pm | |
| @Alexis: We already noticed, haha Ow, ik heb mijn PTD account weer even opgezocht en blijkbaar was ik al bij Lavender Town. Dus, Mitsu, I've beaten your gym >D Hm... nou wordt de verleiding ook wel groot om weer verder te gaan xD |
|
| |
Luna Carter Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 47 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jul 21, 2013 4:56 pm | |
| en ik ben weer eens binnen ik hoop dat het vrijdag goed weer is. |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jul 21, 2013 5:05 pm | |
| @ Kean; Noes! D: Maar ik had ook mijn eigen gym verslagen, dus het is ok. Alleen zit ik nog altijd vast in Rock Tunnel OTL |
|
| |
Luna Carter Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 47 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jul 21, 2013 5:41 pm | |
| ik wil dat het dinsdag is !!!!!
Edit door Brendon: Luna, ik weet dat dit het kletstopic is, maar je berichten zijn kort en niets toevoegend aan het gesprek. Ik adviseer je om meer aan te sluiten op de conversatie, anders zal een tweede officiële waarschuwing volgen. |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jul 21, 2013 11:09 pm | |
| Ik ben nu ook bezig met PTD en ik zit al uren vast in mijn eigen Gym XD Frustratie ten top! Wel een leuk spel thow^^ |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jul 22, 2013 11:34 am | |
| - Cynthia Claves schreef:
- Ik ben nu ook bezig met PTD en ik zit al uren vast in mijn eigen Gym XD Frustratie ten top! Wel een leuk spel thow^^
Die was ook echt vreselijk, toen ik merkte dat het ook nog eens een vervolgd had was ik echt like; ._. En nu zit ik vast bij de 3e en ik keek op internet hoe mensen die hadden gehaald en toen zeiden ze dat je gewoon pokemon van lvl 50 moest hebben. Gewoon?! Die van mij zijn eind 30 x'D |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jul 22, 2013 11:36 am | |
| wth? xD Ik ben in Lavender Town en mijn pokémon zijn lvl 44 |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jul 22, 2013 11:49 am | |
| Oja, Cerulean Gym was echt taai. En op mijn account heb ik zowat vier badge's en 19 shiny's, man ik was een pro. Enkel zit ik vast in Pokémon Tower 2, omdat die Snorlax maar niet uitgeschakeld raakt en al mijn Pokémon in slaap laat vallen in het proces. Not fair! :c
-- Ligt het aan mij of is het forum gezakt, en zie je boven de achtergrond van de Growlithe.... ?
|
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jul 22, 2013 11:56 am | |
| @Kane;; Dan ga ik maar eens trainen en hopen dat ik geluk heb x'D
Ik zie nu de tweede Growlithe + een logo xD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jul 22, 2013 12:01 pm | |
| Ik heb een code ingesteld zodat iedereen de achtergrond 100% ziet (: Moet er zelf ook even aan wennen xD |
|
| |
Luna Carter Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 47 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jul 22, 2013 12:18 pm | |
| morgen krijg ik de uitslag. Ik ben echt zenuwachtig
Luna, voor dit soort korte berichten hebben we sinds kort een Shout-topic. Ik wil je vragen om dit soort berichten daar te posten. Verder wens ik je alvast veel succes morgen! Komt vast wel goed. |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jul 22, 2013 4:54 pm | |
| @Sishiru: Kean@Car: haha, eindelijk. Awesome! :E @Luna: succes morgen! En in een vlaag van verstandsverbijstering (en oververhitting) hebben we het zwembad opgezet. XD Daar gaan we zo'n spijt van krijgen. Nu eerst hopen dat hij vol zit voordat het mooie weer voorbij is. |
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jul 22, 2013 5:05 pm | |
| Ah sorry D: Ik was in een vage bui toen en ik verwar de twee af en toe nog wel 'ns xD Sorry D: ALs cadeautje ga ik nu reageren op het topic (: En een zwembad D: Dat is like nu echt essentieel nodig met dit weer ;-; |
|
| |
Luna Carter Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 47 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jul 22, 2013 5:18 pm | |
| ow oke sorry ik zal proberen langer te posten in het vervolg ik heb echt honger |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jul 22, 2013 6:25 pm | |
| Goed zo Luna (: Het is immers een kletstopic, dus dan moeten we wel allemaal een beetje op elkaar reageren Over eten gesproken; ik heb net voor het eerst venkelsaus gemaakt Mij pa wil dat ik meer ga doen in de keuken xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|