|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kayne Sphere
Profiel Aantal berichten : 98 Poképoints : 55 Reputatie : 15 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 19, 2013 3:53 pm | |
| #KeanxBrendon: Okay! :3
Edit: aaaah! Mooie site though! :3 Wie heeft 'm gemaakt? (a) |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 19, 2013 4:22 pm | |
| Levenloosheid; check :'D Ik luister al de hele dag naar die Zomer top 500 alleen om de nummer 1 te horen x'D Maar je krijgt wel het zomer gevoel te pakken, ja (: |
|
| |
Kayne Sphere
Profiel Aantal berichten : 98 Poképoints : 55 Reputatie : 15 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 19, 2013 4:30 pm | |
| #Sishuri: En bij welk nummer zijn ze nu? XD |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 19, 2013 4:36 pm | |
| Bij 15 al, maar die 500 nummers gingen ook over 5 dagen hoor x'D
Ik ga gewoon een topic aanmaken met Sishuri dat ze voorbij het enge gebergte genaamd Mount Moon is :'D |
|
| |
Viridi Green
Profiel Aantal berichten : 78 Poképoints : 50 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 19, 2013 4:52 pm | |
| ik wil topic met Iria, maar zal eerst een mega langs post moeten schrijven bij Floriske, want ik moet iets van 5 dingen in één post verwerken, daar zal ik vanavond aan werken ;3 --- Viridi is nu de inspiloze geworden ;.; --- en nu ga ik zwemmen, het is veel te warm xC |
|
| |
Nate Johnson
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 98 Poképoints : 10 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 19, 2013 6:25 pm | |
| Het is zo erg warm, erg warm, erg warm Het is zo erg warm, oh jongens, jongens, ik ga van mijn stok >.< Daar gaat ze, daar gaat ze, naar de grond toe Dankzij, de hitte, word ik zo loom en moe!
Ik zat met Sinterklaas in mijn hoofd, vandaar xD
--
En ik heb ook nog wel wat schrijfwerk voor de boeg.. >.< |
|
| |
Luna Carter Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 47 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 19, 2013 7:19 pm | |
| morgen ga ik naar mijn papa - Brendon Mayon schreef:
- Edit by Brendon: Luna, dit voegt niks toe aan de conversatie en geld als spam. Dit is een officiële waarschuwing.
Ik weet dat dit een kletstopic is, maar korte berichten die niets toevoegen gelden als spam. Mitsu: Ik weet niet of je eroverheen hebt gelezen, dus hierbij nogmaals de meldingen. |
|
| |
Nate Johnson
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 98 Poképoints : 10 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 19, 2013 9:44 pm | |
| Whoeeewh! Ja mensen, ik ga het echt doen, ik ga het ECHT ECHT DOEN... IK GA ALLE ONDERTUSSEN 16 SEIZOENEN VAN POKEMON ENGELSE VERSIE KIJKEN! XD
--
En'k ben een verhaal aan't schrijven, ik zal 'm even bij de creaties zetten :3 |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 19, 2013 10:48 pm | |
| Heuy, Quizlet. Zeer bekende site Damn it, je bent me voor. Ik wilde een verhaal van mijn Quizlet ook hierop gaan plaatsen.
Ik ben heel benieuwd! :3 |
|
| |
Nate Johnson
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 98 Poképoints : 10 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 19, 2013 10:53 pm | |
| Omg! Wie ben jij op Quizlet, Mitsu? Nu ben ik echt benieuwd! :3 En haha, sorry (a) Verhaal start wel pas 1 augustus omdat hij nogal onverwacht geactiveerd werd, maar iemand wou 'm dus gratis promoten omdat'k 'n vraag goed beantwoord had en die heeft zelf al wel wat lezers, dus ja.. (a) |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 19, 2013 11:07 pm | |
| Noooz, ik ben het plaatje van de Southern Plains kwijt T___T Vet apart, de eerste boards staan niet op imageshack, de rest wel. Weet niet eens meer hoe hij eruit zag... @Nate: Dat is zo tof! Ik heb ook al de eerste serie helemaal gezien (inclusief banned episodes) en ben nu ergens in de orange islands met kijken |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 19, 2013 11:12 pm | |
| Euhm, ik heb het account overgenomen van iemand, omdat hotmail toentertijd bij mij vaag deed; maar ik sta daar in ieder geval (niet zo zeer) bekend als Soragek c: En dat is zeer nice! Geluksvogel
@ Car; wish I could help... Ik meen me te herinneren dat het gewoon als een doodnormale grasvlakte uitzag, though. Ook al helpt dat vast niet veel |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 20, 2013 12:08 am | |
| Aaah, hij doet het weer! *slaat snel op*
Hmm, ik moet de honden maar eens uit gaan laten. Wilde eigenlijk op tijd gaan slapen xD |
|
| |
Kayne Sphere
Profiel Aantal berichten : 98 Poképoints : 55 Reputatie : 15 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 20, 2013 9:10 am | |
| #Carla: Ja, maar hier komt het volgende.. Ik heb 'm ook beginnen kijken ergens vorig jaar, maar nu weet'k dus niet waar'k gebleven ben >.< Of ik kijk'm opnieuw, of'k ga zoeken xD Maar het eerste seizoen blijft het beste van Pkmn <3
#Mitsu: Dus jij schrijft niet mee aan dat Pkmn-verhaal, of wel? ;o Ik ga die miss eens lezen (a) En bedankt voor het abonneren! ;D
--
En dan nu.. POKEMONMARATHON TOT TWAALF UUR OMDAT IK LUI BEN! ;D
Edit: Heeft er iemand bij de afscheid van Butterfree in het eerste seizoen of de eerste film met Ash en een verdrietige Pikachu gehuild? ;o Ik heb tranen in m'n ogen van Butterfree-episode >.< |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 20, 2013 2:02 pm | |
| Bedoel je Black and White Adventures? Op mijn profiel is te vinden welke fics van mij zijn (Waaronder BAWA dus) En dat was de fic die ik hier wilde plaatsen als ik het samen met mijn schrijfmaatje had opgeschoond x'D
Graag gedaan C: |
|
| |
Nate Johnson
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 98 Poképoints : 10 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 20, 2013 2:41 pm | |
| #Mitsu: Ja die ja (a)
En ik zal eens een keertje kijken dan! :3 |
|
| |
Yosshi Matsumoto
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 30 Poképoints : 43 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 20, 2013 6:45 pm | |
| Yay! Nieuw karakter. :E Ik ga hier zo'n spijt van krijgen, maar ik moest gewoon een personage hebben waarmee ik serieus gyms kan uitdagen, ipv voor eeuwig op zoek blijven naar de eerste gym... |
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 20, 2013 6:47 pm | |
| @Yosshi;; TELL ME YOUR NAME D: (:
Ik heb er een hekel aan als mensen door een film heen zitten te kleppen in de bioscoop ._. En het was ook nog heel zielig en dan lachen ze daar doorheen ;-; |
|
| |
Nate Johnson
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 98 Poképoints : 10 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 20, 2013 7:59 pm | |
| #Yosshi: Ben jij Kane? |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 20, 2013 8:29 pm | |
| Haha, ja, dat ben ik :p En ja, ik weet dat ik nog bij dat ene topic moet posten, maar ik vergeet het gewoon de hele tijd! @Miki: Ah, dat is inderdaad stom. Het stomste is nog dat die mensen er meestal doorheen lachen om niet te laten merken dat ze het zelf ook zielig vinden en bijna moeten janken. Naar welke film ben je geweest? |
|
| |
Nate Johnson
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 98 Poképoints : 10 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 20, 2013 9:03 pm | |
| #Miki: OMG ja! So annoying! D: #Kane: Ik herkende je aan je smiley |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 20, 2013 9:09 pm | |
| xDDD En ik maar denken dat ik met die "voor eeuwig op zoek naar de eerste gym" een duidelijke hint had gegeven. |
|
| |
Nate Johnson
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 98 Poképoints : 10 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 20, 2013 9:43 pm | |
| #Kane: Is het gewoon aan je smiley dat'k je herken, lol, volgende keer meer geluk xD
--
Ik heb dus een Pokémon-game op FB gevonden waarbij je met je Pkmn zo snoepjes moet verdedigen van Pkmn en zo, maar ik kom dus niet verder dan Pewter Gym.. D: |
|
| |
Ryan Haynes
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 59 Poképoints : 65 Reputatie : 24 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 20, 2013 10:54 pm | |
| Oh, dat Pokémon spel ken ik. Volgens mij was daar ook een officiële website van. Ik was volgens mij tot de 5e gym gekomen ofzo? ;o *komt random het kletstopic binnen gewandeld* Pfff ik moet mezelf aanleren om gewoon te posten op het moment waarop ik beloof om het te doen, en om het dan niet nog een dag of twee uit te stellen. OTL
Edit: Ik zat vast bij de 4e gym, daarna was ik gestopt. Maar net probeerde ik het weer, en na 3 keer proberen had ik gewonnen. Het level daarna is pas frustrerend. xD
Laatst aangepast door Ryan Haynes op zo jul 21, 2013 1:06 pm; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jul 20, 2013 11:29 pm | |
| Is dat niet Pokemon Tower Defence? Ik zit daar vast bij de derde Gym x'D Er is een deel twee in SoulSilver style >:3
En @Kane naar Spijt. Een Nederlandse film die eigenlijk best wel goed was x3 En er werd ook gewezen op die meisjes maar die gingen er toen zo idioot om lachen ._. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|