Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 13 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 07, 2013 7:23 pm
Ik vind het wel opvallend: op veel fora zijn mensen eigenlijk veel actiever in het spelletjeshoekje dan in de rpg, maar hier op KE lopen juist die spelletjes steeds vast xD
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 23 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 08, 2013 4:55 pm
@Kean: Aww.. Arme jij Vergeet ook 'n bepaald leuk topic niet *wink wink*
--
Ik ben dus vandaag gaan shoppen en heb vier nieuw paar schoenen gekregen, waarvan twee ers hakken hebben.. Dus als jullie 'n tijdje niks meer van me horen, komt het omdat ik in het ziekenhuis lig met gebroken benen, hahaha XD Verder nog een leuk jurkje Nu voel ik me echter wel heel schuldig tegenover mijn stiefmoeder, ook al wuift zij het weg.. Mja O.O
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 23 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 08, 2013 5:12 pm
#Kean: Je komt me toch wel bezoeken zeker?! Wauw.. Je post is super cool, ik ga 'm met al m'n acc's reputatiepunten geven als dat kan, hahaha xD Je zal alleen met Nate en Alexis tevreden moeten zijn vrees ik
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 18 Jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 08, 2013 8:10 pm
@Freedje: Sorry, had eenmaal een scenario kunnen bedenken en toen kwam er steeds meer bij en bij.. en bij.. =P Maar zet je er overheen, het gaat om de inhoud van de post en niet de lengte. Als een post lang is, omdat je enkel het gepraat van de ander in zet met weinig gedachten van de personage erin is het nuttelozer dan een korte post met een scenario en gedachten erin. De mijne is nogal lang geworden, omdat ik de scenario, de emoties die Vincent onderging en de verdere gedachten erbij erin wilde verwerken.
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 24 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 08, 2013 8:21 pm
#Vincent: Juist ja.. Ik zie wat ik kan doen Ik reageer trouwens zo op je PM - als je die al gestuurd hebt - ik moet eerst nog even een belangrijke post afwerken :3
De zomer is gearriveerd! De nieuwe zomerskin is geïnstalleerd. Er zijn nu drie NPC Gymleiders. De Ground, Grass en Poison Gyms kunnen vanaf nu via de NPC manier worden uitgedaagd.
Weerbericht De zon heeft besloten zijn gezicht weer eens te laten zien, wat resulteert in een hittegolf! Deze periodes van extreme hitte wisselen zich af met regen en onweer.
Pokémon is het eigendom van Nintendo, bedacht door Satoshi Tajiri. Wij claimen hier niks van als ons eigen idee, maar zijn vrij om onze eigen interpretatie te geven aan het fenomeen Pokémon.
De afbeelding van de header/achtergrond is gemaakt door mijzelf met twee stock images. De afbeelding van de footer is gemaakt door Clinkorz op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden.