|
|
Auteur | Bericht |
---|
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 02, 2013 10:58 pm | |
| Same here! Maar ik stel het eigenlijk al veel langer uit OTL Het spijt me.
Ik dacht gisteren leuk naar de film te gaan met mijn logé, maar blijkbaar moet je voor de bios in Arnhem je ID mee hebben om naar een 16+ film te kunnen en daar had ik eerlijk gezegd niet bij stilgestaan. Niet dat mijn neefje, die overigens ook meeging, me dat meldde. Ik had mijn portemonnee niet bij me, omdat mijn moeder voor me betaalde, maar dat was toch niet zo slim. Oh well, dan maar geen Wolverine ;w; |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 02, 2013 11:20 pm | |
| Ja klopt! Je moet je daar tegenwoordig voor identificeren! Was in Zwolle hier ook zo. Maar Rolo, we kunnen volgende week wel naar Wolverine? :3 |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 02, 2013 11:25 pm | |
| Stiekem wilde ik zelf niet per se naar Wolverine, maar mijn logé wel en ik had het haar beloofd... Dus ik voel me nog steeds heel schuldig daarover xD Maar we hadden toch al een film uitgezocht? Die ene film met Sandra Bullock? ;o |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 03, 2013 10:35 am | |
| Gisteren heel de dag weggeweest, dus kon niet posten.. Dadelijk denkt iedereen dat ik smoesjes verzin, maar het was echt zo! XD Ik post heel graag though :3 Het was gisteren toch zo warm.. Ik zweette me kapot op mijn fiets die veertig minuten >.< Ook al had'k 'n luchtig jurkje aan O.O Niet normaal gewoon D: |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 03, 2013 11:39 am | |
| Haha ja weet ik Rolo, het maakt mij ook niet uit :3 (we kunnen ook naar twee films gaan?XD) |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 03, 2013 3:16 pm | |
| Het is echt zo frustrerend als je niet kunt posten van het warme weer omdat je hoofdpijn hebt D: |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 03, 2013 4:39 pm | |
| Sorry voor mijn afwezigheid mensen! Ben de hele week bij vrienden geweest. |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 05, 2013 11:34 am | |
| Ik vind het eng stil hier. Is iedereen op vakantie of zo? |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 05, 2013 11:53 am | |
| Ik heb gisteren alsmaar door huilbuien gehad - ik wil er niet over praten - en heb het moeilijk emotioneel gezien, dus van mij kunnen jullie posten later verwachten, sorry >.< |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 05, 2013 12:02 pm | |
| Aaw, dat geeft niet. Sterkte ermee! |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 05, 2013 12:08 pm | |
| |
|
| |
Leah Spark
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 56 Poképoints : 11 Reputatie : 5 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 05, 2013 12:45 pm | |
| - Kean Hayashi schreef:
- Ik vind het eng stil hier. Is iedereen op vakantie of zo?
Nou echt he. Vind het inderdaad hier veels te stil en net nu ik een beetje actief begin te worden xD @Alexis: Sterkte |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 05, 2013 2:20 pm | |
| |
|
| |
Lie Laufeyson Nieuweling
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 23 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: // 24 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 05, 2013 2:23 pm | |
| En nu ga ik echt actief worden .w. Met een nieuw accountje ofcourse |
|
| |
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 05, 2013 2:39 pm | |
| - Lie Laufeyson schreef:
En nu ga ik echt actief worden .w. Met een nieuw accountje ofcourse Naja, je kan ook gewoon je bestaande accountjes leven inblazen xD Ik zal even gaan posten. Heb het nogal druk gehad met vakantie vieren en werken enzo |
|
| |
Cinder Hysha
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 42 Poképoints : 8 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 05, 2013 4:25 pm | |
| - Kasumi Ashari schreef:
- Lie Laufeyson schreef:
En nu ga ik echt actief worden .w. Met een nieuw accountje ofcourse Naja, je kan ook gewoon je bestaande accountjes leven inblazen xD
Nein, dan voel ik me zo saai x] Anywayz..here is account ^^ |
|
| |
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 05, 2013 5:33 pm | |
| Haha, okee Misschien is het handiger om je KK pas te posten als je hem af hebt? xD |
|
| |
Cinder Hysha
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 42 Poképoints : 8 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 05, 2013 5:51 pm | |
| Doe ik ook, maar ik wil het eerst allemaal even uitwerken |
|
| |
Light Yagami
Profiel Aantal berichten : 79 Poképoints : 18 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 jaar oudPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 05, 2013 7:13 pm | |
| - Lie Laufeyson schreef:
En nu ga ik echt actief worden .w. Met een nieuw accountje ofcourse He-.... He-.... Herken ik dit setje nou? .... Jinte? |
|
| |
Cinder Hysha
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 42 Poképoints : 8 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 05, 2013 8:07 pm | |
| - Light Yagami schreef:
- Lie Laufeyson schreef:
En nu ga ik echt actief worden .w. Met een nieuw accountje ofcourse
He-.... He-.... Herken ik dit setje nou? .... Jinte? Lijkt maar zo xD |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 05, 2013 11:16 pm | |
| - Kean Hayashi schreef:
- Ik vind het eng stil hier. Is iedereen op vakantie of zo?
Ik ben op vakantie xD De afgelopen dagen waren we op een (ongelofelijk drassige) camping zonder internet, maar nu zijn we weer in een hotel/jeugdherberg/ding. |
|
| |
Cinder Hysha
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 42 Poképoints : 8 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 06, 2013 3:31 pm | |
| Ik heb echt heerlijk gefietst vandaag 8D |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 06, 2013 5:08 pm | |
| @Arya; Ah, beter! Regen is niet leuk op de camping xD
@Cinder: Nice (: Gewoon getoured? |
|
| |
Cinder Hysha
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 42 Poképoints : 8 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 06, 2013 5:54 pm | |
| @Brendon; Nay, fietsdriedaagse,45 km. Morgen weer. |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 06, 2013 6:51 pm | |
| En nu ga ik eindelijk eens proberen te posten :3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|