Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 38 Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 17, 2013 7:58 pm
Luna Carter schreef:
dank je
ik heb honger
Luna, dit voegt niks toe aan de conversatie en geld als spam. Dit is een officiële waarschuwing. Ik weet dat dit een kletstopic is, maar korte berichten die niets toevoegen gelden als spam.
Kan iemand mij schoppen D: Ik moet posten bij de waterfights, maar er komt niks uit mijn vingers:cry:
Het is hier ook warm in Paterswolde-land, zit echt de hele dag binnen >__<
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 17 years Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 17, 2013 8:23 pm
Het probleem is dat de jongeren hier of werken of op stap gaan en van dat laatste houd ik niet zo xD Ik denk ook niet dat ik het met de meeste kan vinden hier, want het zijn voornamelijk arrogante 'tutjes' en 'stoere boys'. No offence xD
Edit: @ Kayne; Dat troost me een beetje, maar daar heb ik niet veel aan
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 15 Years Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 17, 2013 9:15 pm
@Deb; Ik lachte me kapot, maar sommige zijn zo schattig xD
Hier is het vandaag iets rond de dertig graden geweest, moest ik keihard gaan rondlopen met masaal veel groeipijn... Ik haat het als ik in het warme weer moet werken >.< Morgen gaan we naar het Klein Strand (Meertje waar je kan waterskiën, jetskiën, etc. Er zijn ook glijbanen en waterparcours en een namaak strand waar ik morgen mooi op ga zonnen >3
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 30 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 17, 2013 9:19 pm
Omfg dat wijf XD Sommigen van die nadoestemmen zijn best goed, maar haar gezicht erbij doet 't 'm XD Ik lacht echt helemaal plat bij het kijken van dit filmpje XD Serieus die gezichten!
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 18 Jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic do jul 18, 2013 11:04 am
Genius filmpje, en ik zag hem vaak langskomen,maar ik had nooit zin om het te bekijken x'D Ben blij dat ik het nu weleens deed.
-- Eindelijk, een strand vrije dag *sigh*... Gisteren was niet uit te houden met luidruchtige Italianen in de bus en trein en vervolgens met net zo luidruchtige *no offense,maar ik kan er niet gewoon niet tegen als het een grote groep is, seriously, no offense D:* Brabantse boerse meisjes met een enorm accent die soms zulke onlogische dingen zeiden en dat in de stilte cabine.
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 24 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 19, 2013 7:45 am
#Vincent: Waren dat soms van die barbiepoppen? :O Want met barbiepoppen die onlogische dingen zeggen heb'k ervaring xD - ook ik, geen offence, maar ik kan er gewoon echt niet tegen.. -
--
Iemand zin in een topic met Nate de eikel? xD Ik ben seriously benieuwd wie het volhoudt xD
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 18 Jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic vr jul 19, 2013 9:30 am
#Nate; Kinda, maar ze waren niet extreem barbie-achtig. De opmerkingen waren vrij.... onlogisch, maar qua uiterlijk leken ze vrij normaal,maar het moest wel toeval zijn geweest dat ze allemaal blond waren, letterlijk.
&Ik zou later wel een topic met hem willen hebben, zeker omdat ik op een ander forum ook zo'n personage speel.
De zomer is gearriveerd! De nieuwe zomerskin is geïnstalleerd. Er zijn nu drie NPC Gymleiders. De Ground, Grass en Poison Gyms kunnen vanaf nu via de NPC manier worden uitgedaagd.
Weerbericht De zon heeft besloten zijn gezicht weer eens te laten zien, wat resulteert in een hittegolf! Deze periodes van extreme hitte wisselen zich af met regen en onweer.
Pokémon is het eigendom van Nintendo, bedacht door Satoshi Tajiri. Wij claimen hier niks van als ons eigen idee, maar zijn vrij om onze eigen interpretatie te geven aan het fenomeen Pokémon.
De afbeelding van de header/achtergrond is gemaakt door mijzelf met twee stock images. De afbeelding van de footer is gemaakt door Clinkorz op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden.