Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 23 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic ma jul 15, 2013 10:58 am
#Cynthia: Nee nee, je niet laten verleiden! Heb je ondertussen al iemand nieuw gevangen?
--
Omg.. Ik moet bij Kean reageren, bij Ryan en wss ook nog bij anderen en'k moet een hoofdstuk schrijven over mijn favoriete karakter (Jared Cameron van Twilight, ik schrijf verhaal met vriendin op Quizlet ect.) en ik weet niet waar ik moet beginnen omdat het allemaal zo leuk is! Help! XD
Onderwerp: Re: Kletstopic ma jul 15, 2013 4:28 pm
#Lianne: Meisje toch! Doe dan lekker luchtige kleding aan en pak een ventilator bij je, dan heb je het al meteen wat frisser
--
Ugh.. Ik voel schuldgevoel tegenover mijn vriendje als ik zeg dat hij even moet wachten omdat ik ga schrijven, maar anders kan ik me echt niet concentreren though >.<
Onderwerp: Re: Kletstopic ma jul 15, 2013 8:15 pm
#Kane: Nou, dat is bij mij niet het geval! Ik heb vandaag 4.000 woorden geschreven ongeveer, dus ik ben goed op dreef! En ja, schrijven is supperrrbelangrijk :3 Maar mijn vriendje ook <3
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 15 Years Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic ma jul 15, 2013 11:12 pm
Alexis Vegas schreef:
Ja, pfoe, bij jullie ook zo warm? Bij mij 25 graden of zo in Belgenland o.O
*27 graden. x( Ik haat warme dagen... --- Alles is opgelost tussen ma en ik, ze was weer eens gestrest, pa is terug naar China voor werk, dus zal wel terug beter gaan... Hoop ik... --- Ik heb een vrije avond, ik kan eindelijk eens kiezen waar ik post?!
klopt maar volgende week ben ik pas echt zeker. Ik heb nu net van mijn tante gehoord dat ze bij haar via een routine onderzoek hebben gemerkt dat zij een vlekje op haar borst heet. We zitten dus in hetzelfde schuitje.
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 30 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 17, 2013 7:33 pm
@Alexis: Mja, je maakt het met Nate niet echt aanlokkelijk om te posten, want hij irriteert me mateloos XD Maar goed, ik ben de uitdaging zelf aangegaan dus ja..
Het is buiten trouwens veel te warm D: Ik heb alleen maar een jurkje aan, maar alsnog zweet ik me kapot D: Hoe warm is het daar bij jullie?
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 17 years Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic wo jul 17, 2013 7:47 pm
Ik heb geen idee. Waarom denk je dat ik niet buiten kom? Of eigenlijk- Ik wil juist heel graag naar buiten. Met vrienden een watergevecht houden. Een ijsje halen. Van het weer genieten. Het probleem is dat ik nu in een boerengat woon waar ik niemand ken en ik ben te socially awkward om nieuwe vrienden te maken hier .__.
De zomer is gearriveerd! De nieuwe zomerskin is geïnstalleerd. Er zijn nu drie NPC Gymleiders. De Ground, Grass en Poison Gyms kunnen vanaf nu via de NPC manier worden uitgedaagd.
Weerbericht De zon heeft besloten zijn gezicht weer eens te laten zien, wat resulteert in een hittegolf! Deze periodes van extreme hitte wisselen zich af met regen en onweer.
Pokémon is het eigendom van Nintendo, bedacht door Satoshi Tajiri. Wij claimen hier niks van als ons eigen idee, maar zijn vrij om onze eigen interpretatie te geven aan het fenomeen Pokémon.
De afbeelding van de header/achtergrond is gemaakt door mijzelf met twee stock images. De afbeelding van de footer is gemaakt door Clinkorz op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden.