|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 18, 2013 3:53 pm | |
| Ja, maar het is echt super irritant dat de codes verdwijnen als je op voorbeeld drukt... En ook als je edit staan de codes er niet meer in...byebye postsheets, want die codes heb ik niet meer in een word document... |
|
| |
Arisu Yoshino
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 32 Poképoints : 2 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 18, 2013 4:13 pm | |
| Ik voel me welkom (´∀`)
Het is te warm voor woorden! En morgen word het alleen maar erger *panic* |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 18, 2013 4:20 pm | |
| Hihi, dat is mooi Arisu (: Is wel ons streven hier op KE, dat iedereen zich welkom voelt (: Pfffft, ja echt he.. Kan niet eens in de zon zitten, want daar word ik misselijk van But we all just have to stay cool yeah! |
|
| |
Arisu Yoshino
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 32 Poképoints : 2 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 18, 2013 4:24 pm | |
| Gewoon niet naar buiten gaan en onder de ventilator zitten, al kunnen we ook de eerste vliegtuig naar Alaska nemen. -ook een optie- |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 18, 2013 4:56 pm | |
| Brr... Alaska. Da's weer iets té koud XD Hier in de trein is het heeeerlijk koel ^^ en er is ook nog eens internet, yay
@Car: Anita en ik zijn 19 hoor |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 18, 2013 4:58 pm | |
| |
|
| |
Arisu Yoshino
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 32 Poképoints : 2 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 18, 2013 5:05 pm | |
| Liever koud dan warm =w=
Weet iemand hoe hoog je pokémon ongeveer mag zijn als je een trainer van 17 bent? -te lui om een vraag topic er over te maken- |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 18, 2013 5:15 pm | |
| Hangt heel erg af van de Pokémon, het verhaal en de hoeveelheid credits die je tot je beschikking hebt. Zo heeft Viridi een Venusaur, die dus minstens leven 35 ofzo is. De meesten kiezen voor een starter rond de level 10. |
|
| |
Arisu Yoshino
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 32 Poképoints : 2 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 18, 2013 5:27 pm | |
| |
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 18, 2013 6:03 pm | |
| Ik haat het als mijn moeder helemaal flipt als ze m'n cijferlijst ziet ;-; Ik had een paar vijf'en en voor scheikunde een vervelende 3,5 [maar de stof is zeer onduidelijk namelijk tekstjes van 10 regels en dan vragen die je onmogelijk kan beantwoorden >-<] en dan moet ik mezelf even verdedigen met het argument dat een 5 niet het einde van de wereld is d: |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 18, 2013 6:52 pm | |
| Ik begon met Arya met een Charmander van level 1 xD
@Miki Dat is inderdaad vervelend... |
|
| |
Shiyo Hayame
Profiel Aantal berichten : 131 Poképoints : 95 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 18, 2013 11:25 pm | |
| @ Miki; Oh, zo ken ik er ook nog één hoor. Laat je moeder maar lekker flippen over je cijfers, zolang jij je maar oké er mee voelt en het ook oké is, is er vrij weinig aan de hand, right?
Haha, ik dacht niet eens aan levels xD |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jun 20, 2013 3:55 pm | |
| Regent het bij jullie ook zo verschrikkelijk hard? XD *is naar het station gezwommen* |
|
| |
Yume Yukusai
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 117 Poképoints : 83 Reputatie : 19 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jun 20, 2013 4:48 pm | |
| Het regent maar niet hard :3 Sorry dat ik een tijdje niet langs ben geweest D: Er gebeuren wat dingen in rl (zoals de repetitieweek xD) waar ik mijn focus op moet houden D: |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jun 20, 2013 8:57 pm | |
| Meeehn, wat een bagger week! Mijn voeten zijn doorweekt xD Niet het meest ideale weer om op het wedstrijdterrein (lees: weiland) van een paardrijwedstrijd rond te sjouwen xD |
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jun 20, 2013 9:03 pm | |
| Bij mij heeft het vandaag echt voor 30 minuten gemiezerd en verder was het weer zo vreselijk klef. Ik heb liever een lekkere flinke regenbui dan zwetende oksels D:
Wees blij Carla x'D |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jun 20, 2013 11:56 pm | |
| Ik had vanmiddag best de drang om naar buiten te rennen en in de regen te dansen, want warm weer plus regen is gewoon een awesome combinatie, maar toen zag ik een lichtflits en hoorde ik een luide knal, dus bleef ik maar binnen.
En ik wilde vandaag nog wel een ijsje halen :c |
|
| |
Viridi Green
Profiel Aantal berichten : 78 Poképoints : 50 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 21, 2013 10:47 pm | |
| Yay! Examens zijn gedaan! Alleen Duits was een complete ramp, voor de rest ging het super :3
Zo... wat heb ik gemist? xD |
|
| |
Seth Wolf
Profiel Aantal berichten : 16 Poképoints : 6 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jun 22, 2013 9:28 am | |
| Hoi mensen! joepie, nu alleen nog een ava en dan kan ik hier beginnen...... denk ik xD Dit lijkt me best wel een leuk forum =D
EDIT: en een karakterkaart... weet iemand waar ik die moet posten zodat hij kan worden goedgekeurd/foutgekeurd? ^^" |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jun 22, 2013 12:58 pm | |
| Welkom! De karakterkaart kan je gewoon in het subfora Summary's zetten. |
|
| |
Arisu Yoshino
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 32 Poképoints : 2 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jun 22, 2013 1:41 pm | |
| Goedemorgen, mensen -Ja, ik vind dat het nog steeds ochtend is- Vandaag even inspiratie persen en een persoon in elkaar zetten, kan ik ook eindelijk beginnen. Ps. Dit is grappig >3 Al snapte ik hem eerst niet |
|
| |
Seth Wolf
Profiel Aantal berichten : 16 Poképoints : 6 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 23, 2013 11:20 am | |
| - Kane Hayashi schreef:
- Welkom!
De karakterkaart kan je gewoon in het subfora Summary's zetten. Bedankt! Ik kon het eerst niet vinden... ik zal er wel overheen hebben gelezen xD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 24, 2013 10:48 pm | |
| Pfft, ik ben moe. En heb nog steeds een hekel aan dat nieuwe gedoe op actieforum. Ben veel te gewend aan codes gebruiken! |
|
| |
Lillian Yamaha Volwassene
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 100 Poképoints : 80 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 25, 2013 4:07 pm | |
| Gefeliciteerd Sass en Bo! |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 25, 2013 5:14 pm | |
| Die aanpassing van TR brengt me wel op een idee.. Een liefde tussen een Grunt en een trainer, oei oei xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|