|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lillian Yamaha Volwassene
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 100 Poképoints : 80 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 12, 2013 11:17 am | |
| Ik vind Fairy echt een stom nieuw type D: Ik dacht dat Sylveon een Vliegpokémon zou worden >.> En hoezo is Marill een Fairytype Pokémon? D: WTF why D: Als er iemand een Fairy is, dan Clefairy inderdaad, maar niet Marill XD
Ik vind die nieuwe functie wel cool thow, je Pokémon aaien^^ *kijkt nu al uit naar het aaien van Vulpix, Growlith en Ponyta* |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 12, 2013 12:55 pm | |
| Skrelp is zo lelijk en zo geweldig tegelijk xD Vivillon is ook wel mooi, vind ik, en Talonflame heeft ook wel wat. Maar verder... Ik vind Noivern ronduit lelijk... En Helioptile en Clauncher? Mweh... |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 12, 2013 2:14 pm | |
| Blijkbaar kan je nu ook op andere pokémon rijden, ipv alleen maar Gogoath. Oh en je trainer kan je ook meer aanpassen dan de eerder genoemde dingen (zoals het haar, de pet en andere kleine dingetjes). Damn, ik kan nu echt niet meer wachten tot Oktober! Ik heb me in tijden niet meer zo hyped gevoeld voor een release van een game xD (De nieuwe Smash Bros even niet meegeteld ) |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 14, 2013 12:44 pm | |
| Roloooo wat een tof onderschrift! Jaloers!
*schopt anja en anita* ga even die cerulean wedstrijd beoordelen! Shoot, wie moest eigenlijk bij de fuchsia contest? *gaat kijken* |
|
| |
Ryota Hotaka Volwassene
Profiel Aantal berichten : 54 Poképoints : 44 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 14, 2013 12:48 pm | |
| Haha, thanks Car! Ik zag het van een ander lid op een ander forum en ik wilde het ook eens proberen. Pikachu gifs zijn makkelijk te vinden, maar Voltorb was toch echt even zoeken >< Ik zit eraan te denken om sigs op aanvraag te doen, maar ik weet niet of dat loopt huehue. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 14, 2013 1:16 pm | |
| Nou, ik wil dat zeker wel! Ze zijn echt super!
O crap, ik moet in fuchsia posten xD oeps, hahaha. Iemand nog interesse in jureren? |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 14, 2013 3:37 pm | |
| @Car; I knoooow... maar we hebben het verschrikkelijk druk -_-" 't Is niet alsof ik de afgelopen dagen veel andere dingen heb gedaan dan school... en school... en nog meer school. |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 14, 2013 9:39 pm | |
| ...en je weet pas dat het echt erg is, als je spierpijn hebt gekregen van de muis...
Maargoed, we doen het ook wel een beetje onszelf aan. xD |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jun 15, 2013 1:24 pm | |
| Rolololo ik wil ook zo'n coole sign <3
@A&A: Succes meiden!
O en Car, als ik niet zelf meedeed, zou ik graag mee hebben gedaan met jureren =p |
|
| |
Shiyo Hayame
Profiel Aantal berichten : 131 Poképoints : 95 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jun 15, 2013 3:04 pm | |
| Als ik weet voor welk karakter kan ik wel sigjes voor jullie twee maken :3 Dan heb ik wel hulp nodig met plaatjes/gifjes though~ |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 17, 2013 7:15 pm | |
| Sorry dat ik zo inactief ben, mensen.. >.< Ouder worden en inspiratie verliezen is me toch iets tegenwoordig.. >.< |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 17, 2013 7:18 pm | |
| Hoe bedoel je ouder worden? Ben ook al 20 hoor En Li is 22. A&A allebei 18 Inspi verliezen is wel super vervelend natuurlijk =( Als ik je ergens mee kan helpen, moet je het zeggen! |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 17, 2013 7:20 pm | |
| Nou.. Nu ik ouder word, komt alles opeens zo dichtbij.. Mijn rijbewijs halen, keuzes maken.. En dat schrikt me soms een beetje af D: Hmm.. Lief dat je het voorstelt, maar ik denk dat niemand me er echt mee kan helpen. Ik hoop gewoon dat je tevreden bent dat ik één topic actief houd en jullie af en toe kom lastig vallen in het kletstopic, haha :3 |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 17, 2013 7:24 pm | |
| Haha, mooi dat we je nog steeds vermaken (:
Hmm, ja okee. 18 worden is niet alleen maar leuk. |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 17, 2013 7:35 pm | |
| Eigenlijk.. Ben ik zeventien geworden Omg.. HET VERANDERT METEEN NAAR EEN SMILEY ALS JE EEN SMILEY TYPT! Sorry.. xD Ongeacht hoe oud ik word, onvolwassen zal ik op sommige vlakken altijd blijven En ja, natuurlijk vermaken jullie me nog |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 17, 2013 7:48 pm | |
| Bereid je dan maar voor op je 18e xD Alles zelf betalen >__<
Ja, vind dat nieuwe gedoe vet irritant. Het is nu vet lastig om je post te editten. De codes staan er niet meer in. En hij doet vet raar met extra enters en kleur dat het niet doet :/ |
|
| |
Arisu Yoshino
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 32 Poképoints : 2 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 17, 2013 7:55 pm | |
| Moet echt iets gaan zegen hier, spook hier al bijna de hele dag rond~
Hoi mensen ^^ |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 17, 2013 7:56 pm | |
| #Brendon: N'aww.. Ik vind de smiley die je wel ziet toch wel leuk, hoor :3 En dankje, maak me maar wat zenuwachtig ja, voor over 'n jaartje #Arisu: Heee ^^ |
|
| |
Arisu Yoshino
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 32 Poképoints : 2 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 17, 2013 8:01 pm | |
| Deze smiley is geniaal: like a boss //Alexis Hoi,vraagje: is dit een beetje een leuke site? Ziet er wel leuk uit namelijk~ |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 17, 2013 8:22 pm | |
| #Arisu: Wel.. Het ziet er zo uit.. En zo is het ook! Als je er een beetje inkomt, ga je het vast heel leuk vinden, ik zit hier nu al.. *Denkt na* Meer als een jaar! :O Het is leuk! |
|
| |
Arisu Yoshino
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 32 Poképoints : 2 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 17, 2013 8:34 pm | |
| //Alexis Klinkt in ieder geval goed Alleen nog even verleden uit typen en mijn karakterkaart is klaar! |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 17, 2013 10:23 pm | |
| #Arisu: Succes! Oh ja: welkom |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 17, 2013 10:52 pm | |
| Welkom Arisa! We doen ons best (: Hoop dat je het hier leuk gaat vinden! |
|
| |
Shiyo Hayame
Profiel Aantal berichten : 131 Poképoints : 95 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 18, 2013 1:25 pm | |
| Ik vind de box waar je in typt stiekem ook best lelijk. Niet dat de vorige er mooi uitzag ofzo maar derp. Hey, iemand die even oud is als mij! Ik voel me plots minder hipster |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 18, 2013 2:50 pm | |
| Yay, weer een nieuw lid Ik vind dat nieuwe tekstding niet echt mooi, maar ik vind het wel handig dat alle opties nu ook gewoon in het tekstvak onderaan te pagina kunnen (want eerst moest je voor bijv. het vergroten/verkleinen van tekst speciaal naar 'new post' en dat hoeft nu niet meer :3) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|