Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Resting {&Sishuri)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Leo Sablier
Leo Sablier


Profiel Vrouw Aantal berichten : 59
Poképoints : 9
Reputatie : 3
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 Jaar
Pokémon:
Resting {&Sishuri) Vide
BerichtOnderwerp: Resting {&Sishuri) Resting {&Sishuri) Emptydi aug 20, 2013 4:55 pm

Met een zucht liet Leo zich aanzakken tegen een scheefhangende boom. De ruwe schors van de boomstronk prikte door zijn dunne kledij heen en liet hem eventjes geërgerd met zijn tanden over elkaar knarsen. De branderige pijn die uit zijn kreupele been voortkwam, had hem toch gedwongen om te stoppen met lopen, met of zonder Foxtrot. De Abra hing wat lamlendig aan zijn arm, zachtjes adem in en uit blazende. “Het spijt me Fox,” Mompelde Leo zachtjes, “Ik eerder moeten stoppen met lopen. Dit is niet goed voor zowel jou, als voor mij.” Een schamper, maar toch excuserend lachje ontstnapte uit zijn mond terwijl hij zijn ogen opsloeg naar de lucht en even met zijn mouw over de glazen van zijn bril wreef. Langzaam liet hij zichzelf zakken tot hij op één van de dikke wortels van de boom zat.

Leo was zich zeker wel bewust van zijn eigen kunnen, maar soms kon hij het niet laten om uit pure rebelsheid gewoon eroverheen te gaan. Hij was dwaas op dat vlak, daar was hij zelf ook van op de hoogte, want de enige die hij ermee had, was hemzelf. Hij liet zijn been voor hem rusten. De pijn zou zo wel weer wegtrekken. “Ik denk dat we hier de nacht door moeten brengen, Fox,” Zei hij, terwijl een lichte zucht over zijn lippen rolde. Met al deze onderbrekingen zou het nog een hele tijd duren voordat hij uberhaupt Cerulean City zou bereiken. De Abra keek hem even aan en knikte enkel, langzaam zijn arm loslatende en een eindje weglopende. Er was maar één iemand die Leo kende die aan zijn eigen nieuwsgierigheid kon tippen en dat was Foxtrot zelf. Eventjes liet hij zijn Pokémon begaan, deze moest ook rustig het gebied kunnen verkennen. Maar na een paar minuten, riep hij Fox toch bij zich. “Hey, Fox!” Riep Leo, met een schaapachtig glimlachje, “Zou je me dat boek aan willen geven?” Hij wees naar zijn rugzak, die hij een paar meter verderop al had laten vallen in ruil voor een zitplek. Fox keek hem even met zijn vernauwde ogen aan, met een lichte frons op zijn gelaat. Maar daarna liet hij zijn kinetische krachten vloeien en liet hij zwijgend het boek naar Leo toezweven. “Bedankt maat!” Zei deze met een grijns, waarna hij het boek in ontvangst nam en opensloeg. Zolang hij kon lezen, was hij redelijk tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sishuri Kaimia
Sishuri Kaimia


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 354
Poképoints : 147
Reputatie : 9
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 Years
Pokémon:
Resting {&Sishuri) Vide
BerichtOnderwerp: Re: Resting {&Sishuri) Resting {&Sishuri) Emptydi aug 20, 2013 6:23 pm

Met een redelijk vermoeide zucht krabbelde Sishuri achter Desert aan. De Sandshrew had blijkbaar iets gevonden wat hij haar maar al te graag had willen laten zien. Cerulean City had ze al aardig ver achter zich gelaten en het landschap begon wat meer te golven. Het meisje was er niet echt op gebouwd om zo ver te lopen en vooral, te klimmen. Licht hijgend stond ze bovenaan een aardig grote heuvel en richtte haar blik op haar pokemon. Desert was bijna geheel opgeslokt door een struik en met een kleine frons op haar gezicht keek Sishuri naar de handelingen van de Sandshrew. Net toen ze wilde gaan vragen waar hij mee bezig was, trok de pokemon zich terug uit de begroeiing, twee Oran Berries in zijn handjes. Een glimlach verscheen op haar gezicht toen Desert haar er eentje aanbood. Grijnzend schudde ze haar hoofd. "Geniet jij er maar van," Even hield de Sandshrew zijn kopje scheef, alsof hij het niet begreep, maar haalde toen zijn schouders op. Snel begon hij van een van de Oran Berries te eten, terwijl hij genietend zijn ogen dicht kneep.

Dit keer was het Sishuri's beurt om het pad uit te stippelen, natuurlijk koos zij een wat vlakker gebied. Als Desert haar even niet kon bijhouden, huppelde hij naar een hoger gedeelte en rolde hij daar vanaf. Beleefde hij meteen ook lol aan deze tocht. Haar andere pokemon hadden rust gekregen, alleen Honey had ze meegenomen voor als ze de weg kwijt zou raken. Freeze en Crumble hadden hun rust gekregen in het pokecenter. Hoewel ze nu koos voor vlakker gebied, was het alsnog erg vermoeiend. De zon scheen fel en haar energiepeil daalde aardig snel. Desert keek haar aan toen Sishuri hem niet meer wist bij te houden. Het meisje zakte neer op de grond en de Sandshrew trippelde op haar af. Met een por maakte hij haar duidelijk dat dit geen goede plek was om uit te rusten. De pokemon wees op een aardig grote boom wiens schaduw je zeker zou beschermen tegen de zon. "Goed, goed." Zuchtte ze glimlachend en stond weer op. Toen ze echter bij de boom was aangekomen, was ze niet de enige die hiervan een rustplaats had gemaakt. Desert had dit blijkbaar ook gemerkt en omdat zich oprollen nu geen zin meer had, groef hij voor zichzelf een klein gat, in de hoop dat hij niet benaderd zou worden. Sishuri wierp even een blik op haar pokemon, maar deze bleef koppig gedeeltelijk ondergronds. Met een zucht draaide ze zich weer om en keek jongen, die zeker ouder was dan zij, vriendelijk aan. "Hey, is het erg als ik hier ook wat kom uitrusten?" Glimlachte ze naar hem en wierp nogmaals een achterwaartse blik naar Desert, die af en toe zijn kopje uit het gat stak om te kijken wat er aan de hand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Sablier
Leo Sablier


Profiel Vrouw Aantal berichten : 59
Poképoints : 9
Reputatie : 3
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 Jaar
Pokémon:
Resting {&Sishuri) Vide
BerichtOnderwerp: Re: Resting {&Sishuri) Resting {&Sishuri) Emptydi aug 20, 2013 7:53 pm

Zwijgend sloeg hij geduldig een bladzijde om van zijn boek. Hij liet de stoffen rug van het boek tegen zijn omhoog gezette knie van zijn goede been rusten en steunde met zijn kin op de rug van zijn vrije hand. Het duurde niet lang of hij was compleet opgezogen door het verhaal van het hoofd karakter. Ondanks dat hij wel op een pokémon reis kon nu, was zijn liefde voor boeken en verhalen niet meer weg te slaan. Oude gewoontes sleten in en onkruid zoals hijzelf vergaat niet. Tevens, als hij een boek had, hoefde hij niet meer na te denken over dingen waarover hij zich zorgen maakte. Want, hij zou toch echt door Mount Moon moeten, wilde hij ooit bij de eerste gym komen. Maar sinds hij daar zijn been gebroken had, zeven jaar terug, had hij een hekel aan grotten. Eigenlijk wilde hij er helemaal niet meer naar toe. Hij knipperde even met zijn ogen en wreef weerover zijn brillenglazen. Het was een gewoonte geworden om deze schoon te maken, ondanks dat dit totaal niet nodig was. Daarna veegde hij wat parelend zweet van zijn voorhoofd af. Het werd met de dag warmer en dat was merkbaar. Hij wilde nog neit zo nodig zeggen dat hij zich eraan irriteerde, maar leuk was anders.

Hij werd uit zijn gedachten en verhaal opgeschrokken door een plotselinge sjor aan zijn mouw. Eventjes schudde hij met zijn arm, in de hoop de irritatie weg te halen. Foxtrot had vast weer de één of andere glimmende steen gevonden, of een flessendop, of wat dan ook en was dan erop gebrand om zijn nieuwe vinding aan zijn trainer te laten zien. “Nu niet Fox,” Mompelde Leo, waarna hij weer een bladzijde opsloeg. “Abraaa,” Siste Fox echter in zijn oor, waarna hij nog wat harder aan zijn mouw trok en uiteindelijk gewoon aan zijn schouder ging hangen. “Ja wat is er nou?” Gromde Leo uiteindelijk, waarna hij uiteindelijk opkeek naar zijn Pokémon. Normaliter hing Foxtrot alleen aan zijn schouder als ze aan het reizen waren. Maar pas toen hoorde hij het ook, het geluid van zacht gegraaf. Een Pokémon? Voorzichtig klapte hij zijn boek dicht en keek hij om, Foxtrot nog steeds om zijn schouder geklemd. Pas toen zag hij dat er een mens op hem afkwam, een trainer of coördinator wellicht. "Hey, is het erg als ik hier ook wat kom uitrusten?" Vroeg het meisje aan hem, met een glimlach op haar gelaat. Eventjes knipperde Leo wat verbaasd met zijn ogen, hij had niet verwacht uberhaupt iemand anders tegen te komen. Maar goed, het was een vrij land. Dus waarom ook niet? Wel zonde van zijn verhaal natuurlijk. “Het is een vrij land,” Zei hij dus maar, “Ik kan deze plek niet claimen. Dus kom maar uitrusten.” Maakte hij zijn zin af met een schouder ophaal, waarna hij wat opschoof om wat meer schaduw vrij te maken. Door vernauwde ogen volgde Foxtrot elke beweging, maar Leo schudde eventjes wat afkeurend met zijn schouder. Verschuiven kon hij heus wel zonder ondersteuning en het meisje zag er redelijk onschadelijk uit. Geen reden tot zorgen. Rustig stak hij zijn hand uit, “Leonard Sablier is de naam, aangenaam kennis te maken, al mag je wat mij betreft gewoon Leo zeggen.” Stelde hij zichzelf voor. "En deze maat op mijn schouder," Hij gebaarde even naar Foxtrot, "...Is Foxtrot." De Abra keek eventjes iewat onderzoekend naar het meisje, om vervolgens zijn aandacht weer te verleggen naar de sandshrew wat verderop. Leo keek er even naar, maar liet het daarna maar gaan. “Kom je toevallig uit de richting van Cerulean?” Vroeg hij vervolgens. Als dat het geval was, kon ze hem allicht vertellen hoe lang hij nog ongeveer zou moeten lopen. Misschien vond ze het onbeleefd dat hij niet opstond, maar hij kon niet anders. Hij moest zijn been wat rust gunnen op het moment. Langzaam liet Foxtrot toch maar zijn schouder los en begon weer rond te scharrelen, behoedzaam steeds dichter naar de half ingegraven Sandshrew toe stappende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sishuri Kaimia
Sishuri Kaimia


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 354
Poképoints : 147
Reputatie : 9
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 Years
Pokémon:
Resting {&Sishuri) Vide
BerichtOnderwerp: Re: Resting {&Sishuri) Resting {&Sishuri) Emptywo aug 21, 2013 12:08 am

Pas toen ze dichterbij was gekomen merkte ze dat hij iemand uit zijn verhaal had gehaald. Oh nee.. Waarom keek ze niet eerst voordat ze haar mond opentrok? Tja, Desert zou nooit met dit te maken krijgen, dus misschien moest ze wel wat leren van zijn aanpak. Maar toch, door vermoeidheid kon ze af en toe niet meer helder nadenken. “Het is een vrij land,” Uit de toon kon ze niet echt veel opmerken, maar het was in ieder geval geen keiharde 'nee'. “Ik kan deze plek niet claimen. Dus kom maar uitrusten.” Er werd wat plaats voor haar gemaakt en Sishuri nam dankbaar plaats. Met een glimlach keek ze de jongeman aan, die een pokemon aan zijn schouder had hangen. Apart. Maar ja, zij had er eentje die nu half onder de grond lag. Er werd een hand naar haar uitgestoken die ze beleefd schudde. “Leonard Sablier is de naam, aangenaam kennis te maken, al mag je wat mij betreft gewoon Leo zeggen.” Sishuri knikte. "En deze maat op mijn schouder," Er werd op de Abra gewezen. "...Is Foxtrot." De blik van Foxtrot werd op haar gevestigd, maar gleed toen af naar Desert, die als gewoonlijk geen krimp gaf. “Kom je toevallig uit de richting van Cerulean?” Sishuri keek Leo weer aan. "Aangenaam, Leo, ik ben Sishuri Kaimia en degene die het gat daar heeft gegraven, dat is Desert." Glimlachte ze en wierp hoopvol een blik op het gat. Nog net ving ze het goudgekleurde kopje op van de Sandshrew, die meteen weer wegdook toen de Abra wat dichterbij kwam. "En ja, we zijn net van Cerulean afgekomen." Ze draaide haar hoofd weer om naar Leo en voelde langzaamaan weer de energie terug sijpelen in haar lichaam. Even niet in de zon zitten deed haar wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Sablier
Leo Sablier


Profiel Vrouw Aantal berichten : 59
Poképoints : 9
Reputatie : 3
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 Jaar
Pokémon:
Resting {&Sishuri) Vide
BerichtOnderwerp: Re: Resting {&Sishuri) Resting {&Sishuri) Emptywo aug 21, 2013 10:36 am

Rustig rekte Leo zich even uit om zijn spieren wat te strekken, hij was stijf geworden van het langdurige zitten en dat kon hij nu merken. Maar goed, dit warme weer maakte dan ook lui. "Aangenaam, Leo, ik ben Sishuri Kaimia en degene die het gat daar heeft gegraven, dat is Desert." Vertelde het meisje, nadat ook zij plaats genomen onder de boom. Leo glimlachte rustig naar het meisje en knikte, “Aangenaam kennis te maken Sishuri,” Zei hij beleefd, waarna hij begrijpend knikte over het verhaal over haar Pokémon, Desert. Hij hield zijn hoofd even langs het roze harige meisje heen te kijken, speurende naar de Pokémon in kwestie. Ook hij zag nog net hoe de Sandshrew z’n kopje weer onder de grond begroef nadat Foxtrot een toenadering maakte. “En ja, we zijn net van Cerulean afgekomen.” Vertelde Sishuri, waardoor Leo’s aandacht weer naar haar terug vloeide. Leo knikte. “Oké, mooi om te horen, dan weet jij vast wel hoe ver ik nog moet lopen,” Zei hij met een glimlach. Af en toe wierp hij een blik op Foxtrot, die langzaam dichter en dichter stapte naar de voor hem onbekende Pokémon en zelfs zijn arm ernaar uitstak. “Pas d’r op, eh Fox?” Riep hij zijn Pokémon toch maar ietsjes waarschuwend toe, maar de Pokémon keek hem alleen maar met een ietwat verveelde blik aan. Leo haalde zijn schouders op, Foxtrot deed toch wel waar hij zelf zin in had en hij moest vertrouwen in hebben dat zijn Pokémon ook een goed beoordelingsvermogen had. Hierna richtte hij zijn aandacht weer Sishuri. “Is je Sandshrew toevallig een beetje verlegen ofzo?” Vroeg hij, nog altijd af en toe Foxtrot volgende met zijn ogen. "Fox is echt een kleine ondeugd," Legde hij met een onschuldige grijns uit, "Ik ken niemand die nieuwsgieriger is."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sishuri Kaimia
Sishuri Kaimia


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 354
Poképoints : 147
Reputatie : 9
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 Years
Pokémon:
Resting {&Sishuri) Vide
BerichtOnderwerp: Re: Resting {&Sishuri) Resting {&Sishuri) Emptyvr aug 23, 2013 6:28 pm

“Aangenaam kennis te maken Sishuri,” Ze merkte op dat hij een blik wierp op haar Sandshrew die waarschijnlijk zich nog veilig opgeborgen had in zijn zelf gegraven gat. Gelukkig was hij dan niet zo’n pokemon die een herrie ging maken of zich vijandig zou oprichten tegenover Leo. . “Oké, mooi om te horen, dan weet jij vast wel hoe ver ik nog moet lopen,” Sishuri liet haar hoofd even wat scheef hangen, dus hij moest nog naar Cerulean. Oh, dan zou nog zeker last krijgen van de hitte als hij daar snel wilde komen. Ze opende haar mond om te antwoorden, maar toen klonk er al een waarschuwing vanuit Leo’s mond. “Pas d’r op, eh Fox?” Sishuri draaide zich om, nieuwsgierig naar wat er gebeurd was. De Abra was wat dichterbij gekomen, maar het zag er niet echt dreigend uit. Misschien was hij gewoon nieuwsgierig naar de pokemon die zich verborgen hield. “Is je Sandshrew toevallig een beetje verlegen ofzo?” Ze knikte een beetje, nadat ze zich weer had omgedraaid toen Leo was begonnen met spreken. "Fox is echt een kleine ondeugd, ik ken niemand die nieuwsgieriger is." Sishuri glimlachte wat en begon weer te spreken. “Het is nog wel even lopen, naar Cerulean bedoel ik. Maar ik zou wachten tot het wat minder warm is, dan gaat het wat makkelijker.” Was haar antwoord op de vraag die haar als eerste werd gesteld. “En ja, Desert is erg verlegen tegenover vreemdelingen, dus het ligt niet aan jou of Fox.” Glimlachte ze een beetje nerveus. Hopelijk zou Desert straks een beetje kalmeren en dan kon Leo zien wat voor een lieve pokemon het eigenlijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Sablier
Leo Sablier


Profiel Vrouw Aantal berichten : 59
Poképoints : 9
Reputatie : 3
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 Jaar
Pokémon:
Resting {&Sishuri) Vide
BerichtOnderwerp: Re: Resting {&Sishuri) Resting {&Sishuri) Emptyza aug 24, 2013 10:24 pm

Eventjes liet Leo zichzelf achterover leunen en liet zijn rug tegen de ruwe schors van de boomstam rusten. Ondertussen was de pijn in zijn been wel weggetrokken en met een uurtje zou Foxtrot ook wel weer uitgerust zijn. Misschien zou hij Cerulean toch wel redden. Het was in ieder geval een beter vooruitzicht dan in de velden slapen. Maar zijn hoop werd al snel de grond in gedrukt toen Sishuri begon met spreken. “Het is nog wel even lopen, naar Cerulean bedoel ik. Maar ik zou wachten tot het wat minder warm is, dan gaat het wat makkelijker.” Zei ze, om vervolgens zijn volgende vraag ook te beantwoorden. Leo’s glimlach werd iets krampachtiger bij het idee dat hij nog een heel eind moest lopen naar Cerulean. De stille hoop die hij in zijn hart gekoesterd had, de hoop dat hij vannacht in een Pokémon center zou kunnen overnachten, vervloog toch langzaam met de warme zomerbries. Zelfs met wandelstok en met Foxtrot, zou hij waarschijnlijk die grote afstand niet redden. Ach ja, hij had al lang geleden een soort van wapenstilstand gesloten met het idee dat hij er nou eenmaal lang over ging doen. “Oh, nog wel even lopen?” Zei hij uiteindelijk maar, “Dat valt wel tegen, maar goed, ik kan er wel mee leven. Dan overnachten Foxtrot en ik wel ergens in een veld.” Hij haalde zijn schouders op en trok zijn goede been naar zich toe, om met zijn armen op zijn knie te leunen en te staren naar de twee Pokémon verderop. Een rustige, glimlachende uitdrukking speelde op zijn lippen. “Met een goede training, zal hij vast wel uit zijn schulp kruipen,” merkte Leo op, “Sandshrews zijn Pokémon met best veel potentieel, heb ik ergens ooit gelezen.” Welk boek? Hij zou het niet meer weten.

Ondertussen was Foxtrot wel een beetje klaar met het verlegen gedrag van de vage bal in de aarde voor hem. Hij zette nog een paar stappen dichterbij en ging verder met zijn uitgebreide studie van de voor hem onbekende Pokémon. Sandshrew’s leefden immers rond gebergten en in woestijnachtige gebieden in de meeste gevallen en dat was nou niet een plek waar Leo zijn Pokémon vaak mee naar toe nam. Met een laatste stap had Foxtrot de afstand tussen hem en de gele bal overbrugt en stak een poot uit om ertegen aan te tikken. Als je niet wist wat iets was, dan moest je het maar aanraken en voelen, niet?
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Resting {&Sishuri) Vide
BerichtOnderwerp: Re: Resting {&Sishuri) Resting {&Sishuri) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Resting {&Sishuri)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Sishuri Kaimia
» Stap voor stap(Sishuri)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2013-