|
|
Auteur | Bericht |
---|
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 12, 2013 8:54 am | |
| Ik kan er niet tegen dat spellen alleen nog maar voor dingen als 3DS, Wii U en Playstation 3 uitkomen, want ik heb een DS Lite en een gewone Wii D: Maar anders had ik X of Y waarschijnlijk ook niet gekocht, trouwens. Ik vind de meeste pokémon daaruit zo lelijk... |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 12, 2013 10:50 am | |
| Olga, wat voor roms speel jij dan? Ik alleen Crystal en Sapphire. Ik probeerde onlangs de hack Fire Red Omega te downloaden, maar dit lukte helaas niet.. :(Ik weet niet hoe'k 'm goed gedownload krijg.. Met de VisualBoyAdvance die ik gebruik voor Sapphire werkt-ie in elk geval niet.. D:-
--
Gisteren heb ik dus serieus meer dan drie kwartier op mijn vriendje zitten wachten tot hij z'n achtste uur gedaan had.. Lol, echte liefde xD |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 12, 2013 1:20 pm | |
| Ik vind Delphox en Greninja wel gaaf :3 Wacht, wacht, wacht, waarom bestaat Dedenne? Dat is gewoon Raichu, maar dan rond en met zwarte frutsels! Meowstick is wel leuk. Maar goed, ik heb toch geen 3DS... |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 12, 2013 1:51 pm | |
| Ik speel momenteel *kijkt even in mappen* Pokemon Flora Sky, Pokemon Ruby, Pokemon FireRed, Pokemon HeartGold en Pokemon Dark Rising. Momenteel speel ik de eerste twee genoemde nog het meest c:. Ik zou wel nog liever HG verder willen spelen, maar het saven is een regelrechte hel ._.
|
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 12, 2013 1:57 pm | |
| Hoe save je HG dan? Toen ik het speelde, crashte hij bij de vierde gym en moest je, om verder te kunnen, iets doen met je badges... geen idee meer wat het was. Het klonk in ieder geval ingewikkeld XD
Und; wat is Flora Sky voor spel? :3 |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 12, 2013 2:15 pm | |
| Okay ik kom hier ook even spammen xD
POKÉMON X IS ZOOOOOOOOOOO AWESOME <3 |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 12, 2013 2:28 pm | |
| Gewoon, via de optie 'save'. Het duurt enkel veel te lang, voordat hij ermee klaar is en meestal loopt hij dan vast. En ik ben niet erg ver gekomen, pas voorbij de eerste gym.
En Flora Sky's opbouw is vrij Pokémon Ruby/Sapphire-achtig, maar het is erin mogelijk om alle gen. pokemon(Niet de 6de) te vangen. Het is voor de rest een vrij mooie, leuke game met enkele zelfbedachten aanvallen er tussen.
|
|
| |
Crouge Theodore Jones Volwassene
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 44 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 20Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 12, 2013 3:23 pm | |
| Ik moest een goede reden hebben om een 3ds aan te schaffen, en Y vindt ik een goeie reden, omdat ik diep van binnen nog steeds een pokemon-fanboy ben xd
|
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 12, 2013 3:40 pm | |
| Mij lijkt het me leuk om gewoon alle spellen te hebben, generaties dan, daarom wil ik X/Y ook gewoon. Probleem is dat ik geen geld heb en de 3DS gewoon niets vind x'D Ach in december zal ik wel een lief gezichtje opzetten en anders in maart :') |
|
| |
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 12, 2013 4:03 pm | |
| Heb ook geen 3DS, dus kan ze ook niet kopen. Heb ook geen enkel spel van de 5e generaties xD Had eigenlijk al best wel moeite met de 4e generatie.
Oeh, jongens, nog een uur en dan sluiten de contest inschrijvingen! |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 12, 2013 4:39 pm | |
| Ik heb heb yellow zelfs nog gespeeld op die hele oude gameboys. God dat was pas niks in vergelijking met wat X en Y zijn xD Ik heb net op serebii naar de nieuwe pokemon gekeken en ik ga voor X omdat je daar blijkbaar meer pokemon hebt ofzo, dan kan ik ze ruilen met m'n zus en heeft ze ze ook :3 Ik heb een 3DS voor mn kerstmis gekregen vorig jaar. Mijn oude ds. was zoveel keer op de grond gevallen dat het bovenste scherm helemaal begon te dorpen als ik speelde en soms werd het volledig wit, dus kon ik enkel nog de gameboys spellen op het onderste spel spelen, maar ik zat in emerald al zo ver dat het saai was en in fire red zat ik vast xD Dus heb ik toen een 3ds gekregen. Strx achter m'n new pc!!!!!!!!!!!!!!!! Wacht eens even, wat is dat onder de coördinators hun ava? Nice |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 12, 2013 7:01 pm | |
| Kom op, ik heb enkel roms t/m de derde gen. gespeeld. En ik zag pas geleden alle Mega Pokémons e-en .... ik weet niet wat mijn juiste woord zou zijn om het te beschrijven, buiten(geldt voor de meeste ervan): Oude Pokémon is weg en slechter geworden D:. Ampharos, Manectric, Heracross, Charizard X en Blastoise zijn nog redelijk vet, but seriously._. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 12, 2013 7:18 pm | |
| - Iria Filio schreef:
- Wacht eens even, wat is dat onder de coördinators hun ava? Nice
De trainers hebben nu ook badges (: |
|
| |
Sora Takahashi
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 236 Poképoints : 157 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13, 2013 10:39 am | |
| Haha de badges en lintjes onder de ava´s zijn een succes Car En Petra en ik wilden je heel graag een 3DS met Pokémon X cadeau doen, maar mijn plannetje viel in het water :C |
|
| |
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 44 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 20Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13, 2013 8:11 pm | |
| Oh die badges zijn fancy ^^
Anywayz, wie heeft er zin in een topic met Crouge? xd |
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13, 2013 8:29 pm | |
| - Crouge Theodore Jones schreef:
- Oh die badges zijn fancy ^^
Anywayz, wie heeft er zin in een topic met Crouge? xd Ik wil wel met Devon! C: |
|
| |
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 44 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 20Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 13, 2013 8:52 pm | |
| |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 14, 2013 5:27 pm | |
| Ik MOET vandaag wat kunnen schrijven.. *Voelt vermoeid hoofd* Ugh.. Noes *_* Door de regen fietsen is zo vermoeiend :c Maar ik moet inspiratie vinden! xD Is één post voor te beginnen ook al goed? (a) |
|
| |
Kato Moore
Profiel Aantal berichten : 26 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 14, 2013 6:06 pm | |
| Haai mensen Ik ben nieuw hier x'D |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 14, 2013 6:22 pm | |
| Komt wel goed Freedje *klopt op hoofd*
Welkom Viola! |
|
| |
Kato Moore
Profiel Aantal berichten : 26 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 14, 2013 6:24 pm | |
| Bedankt Mijn naam is btw Daniëlle, op RPG's vaak Daan genoemd :3 Als ik even snel een vraagje kan stellen, hoe kies je je startpokémon? Ben al even aan het zoeken maar zie 't niet echt x'D |
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 14, 2013 6:58 pm | |
| - Viola Moore schreef:
- Bedankt :DMijn naam is btw Daniëlle, op RPG's vaak Daan genoemd :3 Als ik even snel een vraagje kan stellen, hoe kies je je startpokémon? Ben al even aan het zoeken maar zie 't niet echt x'D
Op het 'Handbook' knopje drukken en dan zie je een lijst met pokemon, volgens mij kan je 2/3 Credits uitgeven [dus je kan ook meerdere pokemon nemen als het kan c: ] Und, Welkom Daan! C: Ik ben Soof misschien dat je me kent? x'D |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 14, 2013 7:14 pm | |
| #Viola: Jouw Bulbasaur-plaatje is awesome -- Eerste postje gemaakt, morgen nog eentje.. Ik ga het rustig opbouwen als jullie het niet erg vinden (a) |
|
| |
Kato Moore
Profiel Aantal berichten : 26 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 14, 2013 7:36 pm | |
| @Deborah, Thanks :3 @Miki, Soof <3 Hihi ik ben het ja [van Fawnpaw etc] Hopelijk kan je me ook een beetje wegwijs maken hier - Ik vroeg me af, kan iemand me maybe wat tips geven op mijn eerste post als mensje? Zie het Bulba-lawn ding ofzo x'D |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 14, 2013 8:39 pm | |
| Yay, welkom op KE, Daan :3 (Floriske hier :3) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|