|
|
Auteur | Bericht |
---|
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 01, 2014 12:10 pm | |
| Gelukkig nieuwjaar! |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 01, 2014 12:43 pm | |
| Gelukkig nieuwjaar Kanto'ers! |
|
| |
Olivia Wild
Profiel Aantal berichten : 138 Poképoints : 85 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 01, 2014 1:01 pm | |
| Gelukkig 2014 iedereen! C: |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 01, 2014 3:11 pm | |
| Ik ben laat, maar gelukkig Nieuwjaar iedereen! :3 |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 01, 2014 5:06 pm | |
| Gelukkig nieuwjaar iedereen! Hoop dat iedereen een gezellige avond heeft gehad (:
Kijken of ik dit jaar wat meer inspi heb om te posten xD |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 01, 2014 7:18 pm | |
| - Olivia Wild schreef:
- Totodile <3333
--- Karma, ironie? Mijn Storm Silver rom is vastgelopen: de bovenste scherm is zwart en ik kan niets aanklikken op de onderste menu. Top... Het is Cindaquil geworden :3 Maar mijn spel is ook al een keer vastgelopen. Waar liep die van jou vast? Ook in het stadje met de eerste gym? *hoopt dat het niet te vaak voor gaat komen* |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 01, 2014 7:55 pm | |
| Awh ;-; Bij mij liep hij in GoldenRod City 'vast'(bovenste scherm zwart en ik kon niets uit het menu aanklikken). Nu ben ik dus maar begonnen met simpele Soul Silver, maar de sprites willen weleens glitchen, maar ik klik dan op mijn trainercard en dan is het weer weg. Ze lopen btw. vast door óf de patch óf de emulators zelf. Meestal dat laatste. |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 01, 2014 8:33 pm | |
| Mijn goede voornemens voor KE: - Meer posten met Kayne. - Pokémon gaan vangen met Kayne/Deborah. - Al mijn topics razendsnel beantwoorden en blijven bijhouden. - Gyms gaan uitdagen met zowel Deborah als Kayne. - Een cute postje met Alexis voor Kean maken zodra de RPG-speler van hem tijd heeft - Meer actief zijn met al mijn chars. - Nate nog bad-asser maken dan hij nu al is. - Wat meer posten met Aiden. Goed.. Maar dit is niet voor nu, nu ga'k eerst Pkmn Sapphire spelen Iedereen op KE: *Facepalm* Nee nee jongens, ik houd me netjes aan m'n voornemens hoor |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jan 02, 2014 6:42 pm | |
| Het begint al goed, Freedje! &Ik ben weer aan de monsterposten begonnen: 1993 woorden. Pfoe, dat is lang geleden ._. |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do jan 02, 2014 7:32 pm | |
| Yay, WIDM begint weer -- Wil iemand een topic met Ceder? |
|
| |
Aisha Long Volwassene
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 95 Poképoints : 11 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jan 03, 2014 12:30 pm | |
| Ik wil wel :3
------
Love Aisha postsheet, heb hem net gekregen <3 |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jan 03, 2014 2:44 pm | |
| #Olga: Ik wààrschuw je, als die monsterpost bij mij is... XD Ik hoef niet eens te gaan kijken, ik weet al dat het bij mij is.. Ik jou niet lief vinden D: Hoewel, volgens mij had ikzelf ook wel een grote post xD Eens zien wat ik ga doen.. Eerst en vooral even posten op 'n ander forum - waar ik al heel lang had moeten posten eig.. - en dan hier nog wat doen xD Edit: Ziet iemand het zitten om hier te posten? :3 Klikje :3 |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jan 03, 2014 8:44 pm | |
| Lol. Wie heeft mij een reputatiepunt gegeven in het shouttopic waarin ik shout over Kamelot? x'D
[/evenrandomtussenallebedrijvigheiddoor] |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jan 03, 2014 8:57 pm | |
| IK WAS HET NIET!
Nee. Echt niet.
En ik heb vandaag 2.700 woorden geschreven. It's not that much, but it's something. En mijn buik doet opeens pijn o.O
(Wie heeft mij twee reputatiepunten gegeven? XD) |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jan 03, 2014 9:06 pm | |
| Guilty! Voor één van die twee reputatiepunten van jou, Freedje |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jan 03, 2014 9:12 pm | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|