Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 24 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 10, 2013 7:10 pm
Omdat het verhaal niet loopt.. Ik moet moeite doen om iedere dag wat woorden te schrijven en het verhaal loopt gewoon prut. Ik denk dat ik er maar een vlug einde aan ga breien en de rest van de NaNo verander in een RPG-NaNo, net als Soot heeft gedaan..
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 24 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 10, 2013 7:42 pm
Ja maar das nou net het probleem. Het is geen fanfic, maar een verhaal over Sora. Als ik nou echt een fanfic schreef vanuit mezelf dan zou ik nog wel verder kunnen komen, maar helaas...
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 24 Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 10, 2013 9:11 pm
Haha, oh, ikr :DEn dan dat er onder staat: "Wachtwoord vergeten?", dat je je emailadres in moet vullen en dat je niet weet welk emailadres je hebt gebruikt. :p
@Li: Dan is het toch net zo goed fanfictie? Het is een verhaal over Pokémon, dus. Maar jammer zeg, dat het verhaal zo stroef loopt. :S
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 18 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 11, 2013 12:00 pm
#Lianne: Ik heb officieel besloten dat ik je verhaal pas lees als het af is! :3 Als ik dat nu moet doen, heb je de kans dat ik snel afgeleid raak :$
--
Omg, jullie zijn gisteren actief geweest XD Ik was gisteren naar de film met twee vrienden en het vriendje :3 Ender's Game is echt zo'n goede film, vooral dat jongetje is HOT!
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 30 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 11, 2013 12:55 pm
Haha ik vind het prima Freedje, maar dan mis je wel de momentjes dat Nate erin voor komt =p Daarbij is het nu gemakkelijker bij te houden dan wanneer je het straks allemaal in één keer moet lezen ;D
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 23 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 11, 2013 1:18 pm
Oké.. Ik heb het eindelijk allemaal gekopieerd en de teksten die ik cursief moest hebben cursief gedaan, wat een werkje.. Nu eens zien wanneer ik met het lezen ga beginnen
Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 11, 2013 5:30 pm
Ja, maar als m'n internet uitvalt, wat dan?
*Smartass here*
*Voelt zich slim *
Ugh.. Ik heb net in bad gezeten/gelegen, tsunami gedaan (heel hard heen en weer bewegen in bad.. dat klinkt fout xD) en nu voel'k me loooooooooooooooooooooooooooom.. En ik maak domme grapjes waar ik zelf het hardste om lach XD
Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 11, 2013 7:31 pm
Ik ga ook weer eens posten, ooit.. Ik heb wel gepost hoor, op een ander forum, ik heb niet de hele tijd stilgezeten! :O Ik moet alleen een moment vinden dat ik er weer volledig invlieg, ik heb na het leren voor een toets of met eindelijk eens een volledige vrije dag gewoon nooit zin.. D: De inspiratie is de laatste tijd ook op D: En vervlogen naar een ander forum xD But.. Ik moet ze terug hebben, want ik begin in december met een nieuw verhaal
De zomer is gearriveerd! De nieuwe zomerskin is geïnstalleerd. Er zijn nu drie NPC Gymleiders. De Ground, Grass en Poison Gyms kunnen vanaf nu via de NPC manier worden uitgedaagd.
Weerbericht De zon heeft besloten zijn gezicht weer eens te laten zien, wat resulteert in een hittegolf! Deze periodes van extreme hitte wisselen zich af met regen en onweer.
Pokémon is het eigendom van Nintendo, bedacht door Satoshi Tajiri. Wij claimen hier niks van als ons eigen idee, maar zijn vrij om onze eigen interpretatie te geven aan het fenomeen Pokémon.
De afbeelding van de header/achtergrond is gemaakt door mijzelf met twee stock images. De afbeelding van de footer is gemaakt door Clinkorz op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden.