|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 12, 2013 7:19 am | |
| Ik moet ook nog posten, maar kan vanavond niet op de pc vanwege een etentje.. Meeeeh.. Woensdag MOET ik écht iets gaan doen XD |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 12, 2013 10:35 am | |
| Huehue blij dat mijn verhaal in de smaak valt! =D Ik hoop dat ik iedereen een beetje goed heb neergezet :3 |
|
| |
Eren Cinistar
Profiel Aantal berichten : 57 Poképoints : 46 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 26Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 12, 2013 10:51 am | |
| Mark x Shiyo stuk = best. 10/10. No one can deny that. Maar zeg, nu ik weer bij ben, ben ik wel weer nieuwsgierig naar het volgende deel. Verlos me. |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 12, 2013 1:18 pm | |
| Haha ja goed hè Rolo :3 Huehue ik zal je zo snel mogelijk verlossen :3 |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 12, 2013 6:48 pm | |
| love it, love it, love it! Moet zeggen dat dit echt je betere schrijfwerk is Li =D |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 12, 2013 7:16 pm | |
| Ik heb hem nog niet gelezen, maar het viel me wel op dat je elke keer Lavander schrijft in plaats van Lavender XD Maar ik word nu wel heel nieuwsgierig, nu iedereen zo lyrisch is |
|
| |
Sora Takahashi
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 236 Poképoints : 157 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 12, 2013 7:37 pm | |
| Naawh, thanks Car! <3 Ik heb er zelf wel eens mijn twijfels bij, maar ik ben blij dat hij in de smaak valt :3 En omg echt? Schrijf ik het steeds fout?XD Wat stom XD Nouja, ik ga er gewoon mee door (misschien valt het dan niet op XD) |
|
| |
Eren Cinistar
Profiel Aantal berichten : 57 Poképoints : 46 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 26Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 12, 2013 7:59 pm | |
| Cinnabar schrijf je ook steeds verkeerd though x'D Ik weet niet of het legaal mogelijk is, maar ik hou meer van mijn characters door je NaNo. En dan met name Chiaki harhar. Of misschien komt het omdat mijn eigen characters in andermans verhaal voorkomen. Dat kan ook. |
|
| |
Sora Takahashi
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 236 Poképoints : 157 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 12, 2013 8:07 pm | |
| Huehue yeah.. Ik heb die tik wel vaker. Maar graag gedaan Rolo <3 Ik maak me altijd zorgen dat ik de karakters van anderen verkeerd neerzet. |
|
| |
Karin Mayon
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 137 Poképoints : 81 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 12, 2013 8:57 pm | |
| O, haha, Li, ik dacht dat je in je volgende post 'le drama' zou starten xD Dat Sora achter een ontsnappende Ponyta aan ging ofzo. Zo is het wel allemaal erg braafjes Eindelijk bij mijn gymgevecht gepost! Ook al zou ik nu eigenlijk voor PBL bezig moeten zijn |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 13, 2013 7:15 am | |
| Zo herinner ik me dat je eens een keertje Raticate de hele tijd verkeerd bleef schrijven Oké, straks ga ik proberen te posten |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 13, 2013 1:20 pm | |
| Huehue ja sorry Car, het schrijven liep niet zo lekker en ik wist niet echt wat ik moest doen XD Ik kan dat van die ontsnappende Ponyta nog wel even toevoegen als je wilt? :3 |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 13, 2013 1:50 pm | |
| ja doe maar, spice it up! |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 13, 2013 1:58 pm | |
| Asa Butterfield is zo knap.. Ben 'm gaan volgen op Twitter XD Maar nu even terug naar de realiteit.. Chatten met het lieve vriendje en schrijven voor awesome KE? Moet lukken! -- I feel miserable 't Lukt dus niet M'eh Heeft iemand anders van die dagen dat-ie echt niks kan schrijven..? D: |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 13, 2013 5:13 pm | |
| Ik heb mijn post aangepast Car =D |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 13, 2013 8:15 pm | |
| Eén klein kusje en de tijd bleef staan, drie mooie woorden en je sprak me aan met I love you, baby.. Wait, dat zijn er vier! :OOOOOO *Gaat lyrics opzoeken*
'1 klein kusje en de tijd bleef staan 2 grote ogen lieten mij niet meer gaan 3 mooie woorden en jij sprak me aan met " I love you baby " '
O.O |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 13, 2013 10:36 pm | |
| Zijn dat... Lyrics van K3?
Anywho, morgen ga ik denk ik terug posten... De Nano kan ik op mijn buik schrijven anyway. |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 14, 2013 7:16 am | |
| Ja.. dat zijn ze.. o.O
--
Zodra ik over mijn dip heen ben en alles op orde heb in mijn hoofd, ga ik ook weer posten.. Luckely for me zijn het maar vier/vijf topics en is de ramp nog niet zo heel groot >.< |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 14, 2013 10:20 am | |
| Ik ben bijna klaar met de NaNo, yay! =D |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 14, 2013 2:21 pm | |
| Zo, ik heb eindelijk wat tijd gevonden om je verhaal in te halen, dus nu ben ik helemaal bij. Het is echt leuk! |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 14, 2013 2:33 pm | |
| Thanks! Zet ik Arya een beetje goed neer? :3
Guys, ik ben de 50.000 gepasseerd! Ik heb de NaNo gehaald! Nu alleen mijn verhaal nog afschrijven :3 Zou ik de 100.000 kunnen halen? |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 14, 2013 2:43 pm | |
| Ja hoor ^^ Ik vind het echt leuk om haar in andermans schrijfwerk voor te zien komen xD En gefeliciteerd met het halen van de 50.000 woorden! |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 14, 2013 2:48 pm | |
| Hihi gelukkig <3 En dankje! =D |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 14, 2013 3:55 pm | |
| Ik ga jouw NaNo denk ik lezen wanneer het volledig af is c:. Tot nu toe had ik er globaal naar gekeken en is het amuserend om andermans personage's erin te zien, en je plaatst ze ook direct vrij goed neer. Complimenten ervoor& helemaal voor het passeren van de 50.000 woorden!
|
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 14, 2013 5:49 pm | |
| Hm... Nog één trainingstopic en dan moet ik met Arya ook maar eens naar de watergym, denk ik. Zal ik op een topic bij Mount Moon reageren? De nieuwste zijn al wel van eind september, maar er zijn zoveel nog onbeantwoorde topics dat ik ook weer geen nieuwe wil openen... |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|