|
|
Auteur | Bericht |
---|
Crouge Theodore Jones Volwassene
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 44 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 20Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 14, 2013 7:46 pm | |
| Èn toen was ik eindelijk weer terug |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 14, 2013 7:49 pm | |
| #Crouge: Ben jij nu wel Melle of niet..? xD
#Lianne: I'm proud of you! <3 |
|
| |
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 44 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 20Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 14, 2013 7:54 pm | |
| @Alexis: Dat ben ik zeker ^^ en wie was jij ook alweer? |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 14, 2013 8:02 pm | |
| #Melle: Freedje? You don't know me anymore? ;( |
|
| |
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 44 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 20Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 14, 2013 8:14 pm | |
| Freedje D: Sawry, ik wist niet dat je ook dat acc had afcarse wel meid ;D |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 14, 2013 9:00 pm | |
| Natuurlijk heb'k hier 'n acc, ik ben hier al heel lang lidje :3 En het is je vergeven hoor |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 15, 2013 10:18 am | |
| Thanks voor het compliment Olga! <3 Ik wil ook nog één van jouw karakters erin verwerken :3 Dat moet toch wel lukken met de oorlog waar ik nu mee bezig ben haha XD *gaat in KK's graven waar iedereen woont*
Welcome Back Melle!
@Arya: Yush! Kom naar mijn Gym! Ik heb het nog niet druk genoeg met twee Gymgevechten ;D (waar ik nog moet posten XD) |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 16, 2013 10:28 am | |
| Ik moet het toch even kwijt... KAMELOT WAS ECHT VET AWESOME! <3 En ze hebben de show gefilmd voor een DVD! and we're most likely on it too :f:
...
En we stonden twee uur later in de rij dan gepland, omdat de auto niet meer wilde schakelen op de autoweg.... een drukke autoweg, haha. Dat was eigenlijk niet zo grappig. <_< |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 17, 2013 2:04 pm | |
| Boem. Gepost en een nieuwe sig. Hmm, volgens mij vergeet ik iets belangrijks? /kijkt weg van huiswerk |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 17, 2013 2:06 pm | |
| Dat linkerplaatje xD Leuke sig! |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 17, 2013 2:08 pm | |
| RUN AWAAAAY! FROM THE RIVER TO THE STREET! Mooie sig, maar die lyrics hebben me pas écht verkocht. XD ...en nu weer verder typen.... Nog maar 9.000 woorden en dan ben ik een Nano-winnaar. en mijn verhaal is pas op... 1/10 ofzo XD |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 17, 2013 2:21 pm | |
| Whew, ik dacht even dat ik Chrome had verpest door die sig te uploaden, maar mijn router trollde gewoon even met mijn wifi xD Yay, thank you <3 Ik wilde al een tijdje een nieuwe sig voor Chiaki en ik vond de lyrics ergens wel bij haar passen~
NaNo... /cries |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 17, 2013 2:28 pm | |
| Zo, de punten van de Contest zijn er! =D |
|
| |
Light Yagami
Profiel Aantal berichten : 79 Poképoints : 18 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 jaar oudPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 17, 2013 2:43 pm | |
| That moment when you see your points for the contest. |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 17, 2013 2:47 pm | |
| Mijn RPG-ego is heel erg gestreeld <3 Een paar weken geleden werd mijn schrijfstijl heel erg afgekraakt door de Nederlands lerares, dus nadat ik die complimenten had gelezen voelde ik me weer helemaal happy op het gebied van schrijven. Thank you ;A; |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 17, 2013 2:48 pm | |
| Mooi siggie <'3 Goed, ik heb mijn huiswerk gewoon in de steek gelaten, maar heb toch alleen maar een so morgen, waar ik sowieso voor ga falen en mijn hoop is gevestigd op een 7 (': |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 17, 2013 2:52 pm | |
| - Light Yagami schreef:
- That moment when you see your points for the contest.
Same here~ Maar jij moet niet klagen, ik heb nog de laagste cijfer. Het kwam ook vrij hard aan, omdat ik toch een combinatie probeerde te verzinnen met behulp van twee Pokémon die je moeilijk met elkaar kunt combineren. Het voelde echt aan als een schoolcijfer, en daar werd ik absoluut niet vrolijk van. Eerst verbaasd, toen woedend en uiteindelijk vrij somber. Maar goed, het is niet het einde van de wereld of iets dergelijks, het is maar een online iets. Nu weet ik echter wel dat contest niets voor mij zijn en dat ik mijn schrijfstijl moet verbeteren. |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 17, 2013 2:57 pm | |
| @Olga: hm.. ik vind je schrijfstijl al heel goed. Ik heb de posts van de contest niet gelezen, maar volgens mij kwam het bij jou vooral omdat je een heel stuk hebt geschreven dat niet per se betrekking had op de contest? Besides... wat een goede schrijfstijl is en wat niet is ook puur een mening. De een houdt van lange zinnen waar maar geen eind aan lijkt te komen en de ander heeft liever jip-en-janneke taal. @Shisuri: een 7 zou toch al een supergoed cijfer zijn? |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 17, 2013 3:00 pm | |
| Ja inderdaad (: Het onderwerp is niet heel erg moeilijk, maar die leraar heeft het niet zo met me x'D Don't ask me why :') Dus ben ik dan al hartstikke blij! :'D |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 17, 2013 3:09 pm | |
| Ik ben het met Kean eens. Smaken verschillen nou eenmaal en als het je dit keer niet lukte, dan moet je het de volgende keer gewoon nog een keer proberen en beter je best doen. Althans, dat is hoe ik het zie. Dat het dit keer niet lukte, betekent niet dat je niet je best deed though. Het betekent gewoon dat je nog moet groeien daarin en dat kan alleen als je meer oefent :'3 |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 17, 2013 3:31 pm | |
| Petra en ik hebben ons best gedaan om te posts allemaal op een eerlijke manier te beoordelen. Jullie moeten het niet zien als een afkraking, maar als opbouwende kritiek. Als je meedoet aan een Contest, dan draait het allemaal om te performance. Als je dan een hele lange post er omheen gaat schrijven, dan daalt het aantal punten voor bijvoorbeeld inhoud al vrij snel. Toegegeven, het verzinnen van goede combinaties is erg lastig, maar Petra en ik willen jullie er ook op wijzen dat je goed na moet denken over het effect van bijvoorbeeld dus het versplinterde bot van Cubone.
@Rolo: Graag gedaan meid, je hebt het verdient :3 |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 17, 2013 10:57 pm | |
| - Vincent Köhler schreef:
- Light Yagami schreef:
- That moment when you see your points for the contest.
Same here~ Maar jij moet niet klagen, ik heb nog de laagste cijfer. Het kwam ook vrij hard aan, omdat ik toch een combinatie probeerde te verzinnen met behulp van twee Pokémon die je moeilijk met elkaar kunt combineren. Het voelde echt aan als een schoolcijfer, en daar werd ik absoluut niet vrolijk van. Eerst verbaasd, toen woedend en uiteindelijk vrij somber. Maar goed, het is niet het einde van de wereld of iets dergelijks, het is maar een online iets. Nu weet ik echter wel dat contest niets voor mij zijn en dat ik mijn schrijfstijl moet verbeteren. Hey, ik ben wel de laatste hé *duwt Olga weg* Zo, dus ik eindig vandaag voor de derde keer als laatste, spijtig, erg spijtig. (Had vandaag wedstrijd en eindigde zoal in de pony's als in de paarden laatste in dressuur) + ben m'n Ipad kwijt tot nieuwjaar en tja zeg nu niet 'pak hem terug', want dan moet ik een vliegtuig naar mijn vader in China nemen -.-" En ik was weer zo slim om mijn huiswerk tot op het laatste uit te stellen, met als gevolg; Boze medeleeringe *oeps* >:] |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 17, 2013 11:03 pm | |
| *plet Bo* Naaaawh, het zit je niet mee vandaag meid :C *geeft koekjes* |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | |
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 18, 2013 9:07 am | |
| Huehue Freedje, je hebt Alexis, en volwassenen mogen ook meedoen aan de Contest =p |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|