|
|
Auteur | Bericht |
---|
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 27, 2013 10:31 am | |
| Ah Soot, you just made my day <3 Huehue moet ik Sayuri er ook nog ergens bij proppen? =p Ik heb nog wel ruimte over hoor, voor andere karakters :3 |
|
| |
Lucina Gall
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 41 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 27, 2013 11:48 am | |
| |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 27, 2013 12:47 pm | |
| Ah, inbreker-Mitsu made me laugh. Out loud. In de trein. Yay.
@ Ann; Beterschap D: |
|
| |
Marie Takke
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 38 Poképoints : 2 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 27, 2013 1:25 pm | |
| - Lucina Gall schreef:
- Bah. Ziek thuis ._.
beterschap <3 |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 27, 2013 4:47 pm | |
| Li, ik moet je iets bekennen.. Ik moet je story nog steeds lezen XD |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 27, 2013 4:50 pm | |
| - Chiaki Tsuda schreef:
- Ah, inbreker-Mitsu made me laugh. Out loud. In de trein. Yay.
Huehue yay! Missie geslaagd! O en Freedje, geeft niet pop, je mag het ook lezen als het af is :3 |
|
| |
Aisha Long Volwassene
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 95 Poképoints : 11 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 27, 2013 4:59 pm | |
| Li, jij hebt toch ook Destiny? |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 27, 2013 5:08 pm | |
| Li: Aww, dankjewel :3
--
Ik weet dat het kinderachtig is, maar ik lig me hier echt te bescheuren om een scheet.. Omg, wat een lol om niks eigenlijk. Ben ik de enige die daar nog steeds mee moet lachen? xD |
|
| |
Justin Mace
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 17 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 27, 2013 5:18 pm | |
| Hi Carla & Olga [Late reactie xD]
Ik ga Justin maar es in orde maken en hopen dat mn mentale staat het een beetje vol houd ^^' |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 27, 2013 5:57 pm | |
| - Aisha Long schreef:
- Li, jij hebt toch ook Destiny?
Ja dat klopt meissie, wattan? :3 |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 27, 2013 6:41 pm | |
| Li, je mag héél erg trots op me zijn, want ik heb in één dag de eerste pagina van je story-topic gelezen. x'D Het is zo spannend D: |
|
| |
Aisha Long Volwassene
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 95 Poképoints : 11 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 27, 2013 6:55 pm | |
| @li, is het dan goed als ik Destiny in een verhaal van mij grbruik? Het is niet van NaNo maar wel van een andere site. |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 27, 2013 8:36 pm | |
| Joepie! Nate is nog maar net in het verhaal en je personages zijn 'm nu al zat! *Heeft een snelle blik op Li's story geworpen* |
|
| |
Ceder Winter
Profiel Aantal berichten : 132 Poképoints : 64 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo nov 27, 2013 9:09 pm | |
| Urgh, ik had al een Mimicnaam bedacht voor Ceder, maar net toen ik iets wilde posten, bedacht ik er nog een. Twijfeltwijfel. Waarom kan ik nooit kiezen? ^^" |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 28, 2013 10:18 am | |
| Haha goedzo Soof! =D Ik hoop dat ik Sishuri een beetje goed neer heb gezet :3 @Aisha: Sure, al ligt het er wel een beetje aan wat je met haar van plan bent Huehue ik heb nog tot zaterdag om mijn verhaal af te maken. Ugh! D: |
|
| |
Aisha Long Volwassene
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 95 Poképoints : 11 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 28, 2013 10:19 am | |
| @Li, ik hou haar karakter gewoon zoals ze is, wat ik denk tenminste dan... |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 28, 2013 12:04 pm | |
| @Denise: Okay, nou ja, je kunt altijd haar karakterkaart doorlezen en als je vragen hebt mag je me altijd storen via een PM :3 |
|
| |
Aisha Long Volwassene
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 95 Poképoints : 11 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 28, 2013 12:59 pm | |
| @li, komt goed |
|
| |
Lucina Gall
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 41 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 28, 2013 3:56 pm | |
| Ben nog steeds misselijk ;-; |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 28, 2013 4:49 pm | |
| Hier ga ik binnenkort ook maar weer eens posten :-) . Give me some time :3 Maar nee, als ik aan mijn nieuwe verhaal ga werken kan ik ook wel aan KE werken :-)
--
Li, ik ga je verhaal pas lezen als het af is denk ik. Ik ga sowieso niet veel tijd overhouden als ik aan het schrijven ben xD |
|
| |
Devon Garvey
Profiel Aantal berichten : 26 Poképoints : 15 Reputatie : 4 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 Years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 28, 2013 8:55 pm | |
| Ik was even vergeten hoe geniaal een Farfetch'd kan zijn als hij zijn prei verliest x'D
Poor Hasard ;_____;
@Li;; Ze is erg goed neergezet hoor! :'D Vooral Miki die gewoon random achteruit gaat rijden in die truck en dan pas nadenkt of wat ze gaat doen x'D Loved that part (': |
|
| |
Justin Mace
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 17 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do nov 28, 2013 11:26 pm | |
| Oi Soof //zwaait
Zal ik Justin full electric or dark/ghost gaan? Ik twijfel om 'm met een Gengar te laten beginnen, omdat het meeste epic Electric type pokémon pas na Johto komen .w. |
|
| |
Lucina Gall
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 41 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 29, 2013 9:45 am | |
| Ik twijfel of ik opnieuw zal beginnen met X... Ik wil nog een Fennekin geven aan Marieksel, maar ik kan geen internet meer op m'n DS krijgen ;-; |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 29, 2013 10:38 am | |
| @Soof: Fijn om te horen <3 Miki is een aardig grote rol in het verhaal gaan spelen met Sishuri haha XD |
|
| |
Marie Takke
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 38 Poképoints : 2 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 29, 2013 11:13 am | |
| - Lucina Gall schreef:
- Ik twijfel of ik opnieuw zal beginnen met X...
Ik wil nog een Fennekin geven aan Marieksel, maar ik kan geen internet meer op m'n DS krijgen ;-; Doe wat jou het beste lijkt ^^ Ik hoef die Fennekin niet per-se (Maar het zou wel awesome zijn c: ), één van mijn huisgenoten kan mij er ook eentje geven ^^" |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|