|
|
Auteur | Bericht |
---|
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 29, 2013 1:48 pm | |
| - Aisha Long schreef:
- @Li, ik hou haar karakter gewoon zoals ze is, wat ik denk tenminste dan...
Mag ik vragen waar je destiny eigenlijk voor nodig bent? Niet voor je eigen site hoop ik? |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 29, 2013 2:15 pm | |
| @Quinty;; Hey -zwaait terug-
@Li;; Haha, ik heb nog niet verder kunnen lezen dan daar, maar als ik tijd heb zal ik het zeker vervolgen! Zo spannend C: C: |
|
| |
Sayuri Wakahisa
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 47 Poképoints : 19 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 29, 2013 3:04 pm | |
| @Li*wijstpaginaterug*: Haha, doe wat je niet laten kan :3 Ik vind het prima, als je er wat mee kan. Anders is het ook prima, hoor. xD Ik wil weer proberen te posten hier :king: |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 29, 2013 7:58 pm | |
| - Brendon Mayon schreef:
- Aisha Long schreef:
- @Li, ik hou haar karakter gewoon zoals ze is, wat ik denk tenminste dan...
Mag ik vragen waar je destiny eigenlijk voor nodig bent? Niet voor je eigen site hoop ik? Als het voor een site is, dan mag je Destiny uiteraard niet gebruiken Denise. |
|
| |
Aisha Long Volwassene
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 95 Poképoints : 11 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 29, 2013 9:02 pm | |
| Nee hoor, het is niet voor mijn eigen site maar voor een schrijfsite waar ik op zit |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 29, 2013 9:42 pm | |
- Gelukkig hebben we nog een awesome admin :3
|
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 30, 2013 2:38 pm | |
| Haha, je bent ook awesome =D
Bwaaa, ik moet nog steeds die herfstactie starten! Straks is het al weer winter xD Ben ook bezig met de winter skin, maar dat schiet ook niet echt op -___-' |
|
| |
Sayuri Wakahisa
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 47 Poképoints : 19 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 30, 2013 4:20 pm | |
| YAY voor Caterpie <333
En mwahaha... Ik vind het echt zo grappig dat ic bijna een jaar voorbij is gegaan in de tijd dat ik inactief was. xD |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 01, 2013 1:01 am | |
| Lol Soot, je Caterpie heet Kiwi XD Té awesome.
Ugh, het is me niet gelukt mijn verhaal voor het einde van november af te maken T_T Gister amper inspi en zin om te schrijven, en vandaag wilde ik schrijven, maar had ik het druk met de paarden en werk... Helaas, maar ik ga het verhaal wel afmaken ^^ |
|
| |
Devon Garvey
Profiel Aantal berichten : 26 Poképoints : 15 Reputatie : 4 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 Years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 01, 2013 11:30 am | |
| Ik heb gisteren een 3DS + X gekregen ;D Yesterday was a good day (': Helaas heb ik net weer de pokemon gevangen die héél veel exp nodig hebben ;____;
@Li;; Das jammer! D: Maar wel leuk dat je het af maakt! C: |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 01, 2013 1:41 pm | |
| Alsjullieblieft, leesvoerrrrr.
Voor jullie, van de A'tjes. :3 |
|
| |
Luna Carter Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 47 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 01, 2013 1:57 pm | |
| Ik ben vandaag echt blij want ik ga naar mijn oma !!!!!
Edit by Brendon: Luna, dit is al vaker gezegd: sluit aan bij het gesprek. Dit soort uitroepen horen thuis in het Shouttopic. De volgende keer verwijder ik je post zonder waarschuwing. |
|
| |
Aisha Long Volwassene
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 95 Poképoints : 11 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 01, 2013 3:01 pm | |
| |
|
| |
Olivia Wild
Profiel Aantal berichten : 138 Poképoints : 85 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 01, 2013 3:19 pm | |
| - Kane Hayashi schreef:
- Alsjullieblieft, leesvoerrrrr.
Voor jullie, van de A'tjes. :3 Ik schrok seriously toen ik al die nieuwe berichten zag. Iemand is hier goed bezig geweest ='D @Soof: Sweet~ Ik moet wachten tot er een WERKENDE rom uitkomt met een GRATIS 3DS emulator ._. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 01, 2013 3:23 pm | |
| - Kane Hayashi schreef:
- Alsjullieblieft, leesvoerrrrr.
Voor jullie, van de A'tjes. :3 Ik LIIIEEFT Jasmine ZO erg! |
|
| |
Devon Garvey
Profiel Aantal berichten : 26 Poképoints : 15 Reputatie : 4 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 Years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 01, 2013 3:37 pm | |
| @Denise;; Een Zigzagoon [I love it ;__;] & een Pidgey x'D Wat ben ik toch ver :'D
@Olga;; Uhu :3 Ik gebruik het 3D gedoe gewoon niet x'D
|
|
| |
Aisha Long Volwassene
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 95 Poképoints : 11 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 01, 2013 3:54 pm | |
| @Soof, Ik heb nog wel wat pokemon eggs in de aanbieding waarmee ik niks kan
EDIT; wow, ik heb het even veranderd want als je het hardop lad klonk het erg fout
Laatst aangepast door Aisha Long op zo dec 01, 2013 4:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 01, 2013 3:58 pm | |
- Ik LIIIEEFT Jasmine ZO erg!
I second this. Jasmine is geweldig~ XD |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 01, 2013 4:16 pm | |
| - Mitsu Hotaka schreef:
- Brendon Mayon schreef:
- Ik LIIIEEFT Jasmine ZO erg!
I second this. Jasmine is geweldig~ XD Aww, thanks! :3 |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 01, 2013 8:08 pm | |
| Ik heb zojuist mijn nieuwe verhaal geactiveerd, schrijven wordt het sowieso weer vanaf nu.. Nu nog op de fora's beginnen en ik ben weer op dreef -- Omg, ik heb zo'n leuke muts gevonden xD Ik heb er een foto van gemaakt en op FB gezet XD |
|
| |
Lillian Yamaha Volwassene
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 100 Poképoints : 80 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 01, 2013 11:31 pm | |
| Omg A'tjes, toen ik voorstelde om een Post-NaNo te doen in december, en jullie daarmee akkoord gingen, had ik dit niet aan zien komen O_o *gaat lezen* |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 02, 2013 9:48 am | |
| Haha, het was ook niet per se voor een post-Nano hoor :PWe hadden zoiets van: "laten we vandaag veel gaan posten! Zullen we kijken of we bij elk gebied van Kanto iets kunnen posten?" Wat helaas niet gelukt is, want geen van onze karakters had niets in Pallet Town, Mt. Moon of Cinnabar te zoeken XD
Laatst aangepast door Kean Hayashi op ma dec 02, 2013 11:21 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 02, 2013 11:10 am | |
| Loool dat is best wel een geniale missie XD Mijn missie is eigenlijk om Lillian nog eens de wijde wereld in de sturen, in plaats van dat ze steeds bij haar manege en in Fuchsia is. XD |
|
| |
Crouge Theodore Jones Volwassene
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 44 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 20Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 02, 2013 2:34 pm | |
| Tijd om nu echt weer actief hier te worden...
Hebben mensjes na de NaNo nog inspi over om een topicje met mij te doen? ^^ |
|
| |
Ausna Sirena
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 59 Poképoints : 14 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 02, 2013 2:36 pm | |
| Ik wil wel |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|