Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 24 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 27, 2013 11:36 am
Mijn vakantie is helaas ook voorbij en eigenlijk moet ik leren voor een hertentamen over Ontwikkelingspsychopathologie, maar daar heb ik helemaal geen zin inXD
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 30 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 27, 2013 11:49 am
Huehue ja maar ik heb geen zin, want ik heb deze toets echt al heel vaak gehad en haalde iedere keer een 5.3 >.> Het zou fijn zijn als ik er vanaf was, maar ja XD *gaat posten met Cynthia*
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 24 Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 27, 2013 11:55 am
Mogen ze niet gewoon... forever young blijven zoals in de anime? *pruillipje* Nouja.. dat wordt weer even aanpassen dan. Al hoef ik die van Quirina denk ik niet aan te passen... en Hiro heeft toch helemaal niks boeiends gedaan, dus... XD
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 20 years ~ Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 27, 2013 12:00 pm
GEFELICITEERD KE! C: Zo moest even, want niemand had het nog gezegd! D: Haha, even al die topics doorsnuffelen en ik zal meteen een verjaardagsdatum bedenken voor mijn chars (':
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 23 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 27, 2013 12:03 pm
#Lianne: *Zwaait KE gedag* Lol.. Nee, oké, zo overdreven nu ook weer niet.. Maar hoe moet ik dat nu weten? XD Alexis heeft een relatie gekregen, Deborah is forever alone, evenals Kayne.. Euh... XD Owh God.. Ik pas ze nog wel aan.. ergens in de week.. En nu ga'k lazy zijn.. Dag mensen!
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 13 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 27, 2013 12:21 pm
Eigenlijk is het best wel langzaam dat Arya al bijna een jaar op reis is en ze nog steeds de tweede gym niet heeft uitgedaagd xD En yay, gefeliciteerd Kante Experience! En nog vele jaren :3
@ Freedje; errm, nee hoor. Ik ook nog niet. Ik weet eerlijk gezegd de helft al niet meer lol. En ik heb er at the moment ook helemaal geen zin in xD
Curse my luck. Buiten alles wat er mis is gegaan de afgelopen weken, kan ik ook nog niet eens de shirts bestellen die ik wilde hebben. Ik moet per se met een creditcard betalen. En die heb ik niet. Evenals de mensen uit mijn directe leefomgeving ;-;
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 18 Jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 27, 2013 10:40 pm
@Freedje; Ik heb de mijne ook nog niet aangepast, omdat het best wel wat is. Maar het wordt waarschijnlijk morgen. *luistert eerst de allereerste opening van Pokémon, daarna dat liedje ... of toch nog een opening.. hm* Leuk liedje =D @Rolo: Ook niet je ouders?
De zomer is gearriveerd! De nieuwe zomerskin is geïnstalleerd. Er zijn nu drie NPC Gymleiders. De Ground, Grass en Poison Gyms kunnen vanaf nu via de NPC manier worden uitgedaagd.
Weerbericht De zon heeft besloten zijn gezicht weer eens te laten zien, wat resulteert in een hittegolf! Deze periodes van extreme hitte wisselen zich af met regen en onweer.
Pokémon is het eigendom van Nintendo, bedacht door Satoshi Tajiri. Wij claimen hier niks van als ons eigen idee, maar zijn vrij om onze eigen interpretatie te geven aan het fenomeen Pokémon.
De afbeelding van de header/achtergrond is gemaakt door mijzelf met twee stock images. De afbeelding van de footer is gemaakt door Clinkorz op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden.