|
|
Auteur | Bericht |
---|
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 28, 2013 3:39 pm | |
| Haha het aanpassen van je KK is niet zo lastig hoor. Je vult je geschiedenis gewoon een beetje aan, veranderd de leeftijd en klaaaar =D |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 28, 2013 3:49 pm | |
| Laat ik maar vanaf het begin beginnen .. Vandaag had ik dus weer school en een celbouw tentamen voor de boeg. Ruim twee uur van te voren vertrok ik van huis,wegens de storm en het feit dat ik zeker op tijd bij de toets wilde zijn. Normaal gesproken ga ik echter een uur van te voren weg. Zodoende, nam ik mijn trein en waren we inmiddels bijna bij Leiden, maar nee hoor, een boom zat op het spoor. Doodleuk reden we terug naar Sassenheim en moest ik een stampvolle bus richting Leiden zitten. Eenmaal daar aangekomen moet ik een omleiding nemen, omdat het gevaarlijk was om rond de ziekenhuis te lopen(Staat dicht bij station en loop ik altijd langs). Dus, moesten ik en anderen via het zwaar sompige grasveldje lopen wat een ramp werd voor mijn iets te grote schoenen, zo erg dat mijn schoen in het gras bleef steken en ik bijna verder zonder die schoen liep. Onee, daar stopt het helemaal niet bij. Ik moest ineens omlopen bij school, omdat we niet via de hoofdingang naar binnen mochten. Maar goed, ik kwam op tijd en mijn tentamen ging redelijk naar mijn gevoel. De terugweg naar huis was een regelrechte ramp. Vanaf school moest ik weer omlopen(ziekenhuis) en leek er niets te rijden richting Amsterdam en dus ook niet naar Haarlem wat nadelig was voor een klasgenoot waarmee ik liep. Samen namen we de bus, maar die red letterlijk voor onze neuzen weg en liet ons achter in de regen. We scholen tot de volgende bus richting Haarlem kwam en gingen erin zitten. Het duurde wel langer dan verwacht en meer dan 40 minuten zaten we in de bus, waardoor ik echt moe raakte en we door onderlinge communicatie nog helder bleven. Maar goed, we kwamen in Haarlem aan (wat als een euwigheid aanvoelde) en zouden de treinen nemen(hij nam een ander). Er leek een trein richting A'dam te rijden, dus ging ik naar de juiste spoor, maar nee hoor, hij reed niet. Weer moest ik de bus pakken en belde mijn vader mij droog op dat er een stoptrein van Leiden naar Amsterdam ging(Vader dacht dat ik toen pas klaar met de tentamen was) en gezien hij in Den Haag werkt, zal hij ook moeizaam thuiskomen(zo erg dat hij de Fyra gaat nemen). Al met al, ik was ruim drie uur onderweg geweest ._. Ik...ben..moe! ><
De KK doe ik misschien vanavond, áls ik energie hebt.
|
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 28, 2013 6:34 pm | |
| - Vincent Köhler schreef:
- Laat ik maar vanaf het begin beginnen ..
Vandaag had ik dus weer school en een celbouw tentamen voor de boeg. Ruim twee uur van te voren vertrok ik van huis,wegens de storm en het feit dat ik zeker op tijd bij de toets wilde zijn. Normaal gesproken ga ik echter een uur van te voren weg. Zodoende, nam ik mijn trein en waren we inmiddels bijna bij Leiden, maar nee hoor, een boom zat op het spoor. Doodleuk reden we terug naar Sassenheim en moest ik een stampvolle bus richting Leiden zitten. Eenmaal daar aangekomen moet ik een omleiding nemen, omdat het gevaarlijk was om rond de ziekenhuis te lopen(Staat dicht bij station en loop ik altijd langs). Dus, moesten ik en anderen via het zwaar sompige grasveldje lopen wat een ramp werd voor mijn iets te grote schoenen, zo erg dat mijn schoen in het gras bleef steken en ik bijna verder zonder die schoen liep. Onee, daar stopt het helemaal niet bij. Ik moest ineens omlopen bij school, omdat we niet via de hoofdingang naar binnen mochten. Maar goed, ik kwam op tijd en mijn tentamen ging redelijk naar mijn gevoel. De terugweg naar huis was een regelrechte ramp. Vanaf school moest ik weer omlopen(ziekenhuis) en leek er niets te rijden richting Amsterdam en dus ook niet naar Haarlem wat nadelig was voor een klasgenoot waarmee ik liep. Samen namen we de bus, maar die red letterlijk voor onze neuzen weg en liet ons achter in de regen. We scholen tot de volgende bus richting Haarlem kwam en gingen erin zitten. Het duurde wel langer dan verwacht en meer dan 40 minuten zaten we in de bus, waardoor ik echt moe raakte en we door onderlinge communicatie nog helder bleven. Maar goed, we kwamen in Haarlem aan (wat als een euwigheid aanvoelde) en zouden de treinen nemen(hij nam een ander). Er leek een trein richting A'dam te rijden, dus ging ik naar de juiste spoor, maar nee hoor, hij reed niet. Weer moest ik de bus pakken en belde mijn vader mij droog op dat er een stoptrein van Leiden naar Amsterdam ging(Vader dacht dat ik toen pas klaar met de tentamen was) en gezien hij in Den Haag werkt, zal hij ook moeizaam thuiskomen(zo erg dat hij de Fyra gaat nemen). Al met al, ik was ruim drie uur onderweg geweest ._. Ik...ben..moe! ><
De KK doe ik misschien vanavond, áls ik energie hebt.
Dat is echt.. ontzettend veel pech hebben, Olga! D: I mean ik ben deze vakantie pas voor het eerst met de trein geweest, dus als ik daar had gestaan was ik echt helemaal van 'HELP!' Maar ik bedoel, drie uur van Leiden naar Amsterdam, dat is echt gewoon té. Ik hoop dat je snel een energieboost krijgt, anders stuur ik wel een lading suiker via de mail (': |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 28, 2013 7:09 pm | |
| #Olga: Dat is pas echt schijt. Rust maar lekker uit dan (:
--
Ugh.. Ik wil wel posten.. maar ik heb géén inspiratie.. M'uh >.< |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 28, 2013 7:34 pm | |
| @ Olga; Ik ben écht blij dat ik vandaag en morgen niet naar school hoef(de) xD Ik hoop voor je dat NS morgen weer normaal doet though. |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 28, 2013 9:17 pm | |
| Nouja... de NS kan er niet zo veel aan doen he, dat het stormt |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma okt 28, 2013 11:07 pm | |
| @Soof: Ik ben vaker met de NS geweest en al helemaal om naar school te gaan, maar dit is pas de eerste storm. Wie weet wat ik moet verwachten van de eerste sneeuwvlokken die op het spoor terechtkomen. @Freedje: I did ='D, ben er beter aan toe door brave laptopje en chocolade. It works perfectly fine <3 @Rolo: Dat is het leuke eraan, morgen heb ik geen school .... So, yeah. Troll number ... how much today? @Kane: Dat is waar, maar een boom van de weg af halen zou toch niet zoveel moeite moeten kosten? Aan de andere kant, waren ze al bezig op diverse andere sporen bomen weg te halen( I guess, maar de storm was nog niet op zijn hoogtepunt). Dat kon vertraging opleveren, maar het was alsnog niet bepaald fijn al die chaos.
|
|
| |
Kayne Sphere
Profiel Aantal berichten : 98 Poképoints : 55 Reputatie : 15 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di okt 29, 2013 2:12 pm | |
| En nu ga ik het echt doen.. Nu ga ik mijn topics inhalen.. XD En ik mag niet stoppen tot ik ze àllemaal beantwoord heb, geen excuses vandaag.. xD |
|
| |
Light Yagami
Profiel Aantal berichten : 79 Poképoints : 18 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 jaar oudPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di okt 29, 2013 2:42 pm | |
| - Brendon Mayon schreef:
- Light Yagami schreef:
- Ziet nu pas dat zijn scroll balk rechts in beeld ook veranderd door de site. OHMYGAWD JULLIE ZIJN AWESOME MET CODES D:
Haha, die staat er al een tijdje! Maar het is eigenlijk een hele simpele code, wil hem best met je delen als je dat graag wil (: That would be so perfect.. |
|
| |
Nate Johnson
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 98 Poképoints : 10 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di okt 29, 2013 2:45 pm | |
| #Sander: Ik merk nu pas dat ik ook bij jou nog moet reageren met Deborah.. Ik loop ver achter >.< -- One down, a lot to go.. Even nadenken.. Alexis = +0 Deborah = +2 Aiden = +2 Kayne = +2 Nate = +1 (eventueel) Dat maakt zeven posten.. xD Edit: Omg, sorry Lianne en Arya!! Ik ben helemaal ons topic vergeten! >.< Ik dacht dat Lianne nog moest posten tbh.. Ik ga er meteen reageren! XD Dubbel edit: Vier van de zeven gedaan |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di okt 29, 2013 6:59 pm | |
| Gahh, vandaag ook weer niks productief gedaan. Ik wilde wel posten, maar... Het eindresultaat kun je wel weer zien xD;; |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di okt 29, 2013 7:23 pm | |
| NIeuwe ava awesomeee! Ik moet kasumi posten:flat: maar heb geen inspiiiiii |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di okt 29, 2013 7:59 pm | |
| - Vincent Köhler schreef:
@Kane: Dat is waar, maar een boom van de weg af halen zou toch niet zoveel moeite moeten kosten? Aan de andere kant, waren ze al bezig op diverse andere sporen bomen weg te halen( I guess, maar de storm was nog niet op zijn hoogtepunt). Dat kon vertraging opleveren, maar het was alsnog niet bepaald fijn al die chaos.
Nou... wel dus. Sorry als je vind dat ik nu aan het zagen ben ofzo en aan de ene kant snap ik je reactie wel, haha, vooral het gedeelte dat vertraging niet fijn is. Mijn reactie was ook eigenlijk niet naar jou bedoeld, maar naar Chiaki's opmerking over dat de "NS morgen hopelijk weer normaal doet", wat ze misschien niet per se als een klacht bedoelde, maar ik heb vandaag en gisteren zo veel van dit soort reacties moeten aanhoren, dat ik het gewoon even kwijt moet: Een boom op het spoor betekent negen van de tien keer een geknapte bovenleiding, waardoor de treinen niet meer kunnen rijden totdat die bovenleiding gemaakt is. In Oosterbeek bijvoorbeeld was een boom dwars over het spoor gevallen, waardoor al het treinverkeer tussen Ede-Wageningen en Arnhem stil kwam te liggen. Er rijden daar zo'n zes NS treinen in het uur, af en toe een goederentrein en internationale treinen (richting Nijmegen, Utrecht, Amsterdam, Schiphol) - maw in één klap veel uitgevallen treinen. De boom weghalen is ook niet zo makkelijk als het lijkt: Ten eerste ligt station Oosterbeek in een soort dal, waardoor de boom wegslepen absoluut geen optie is, dus moet er gezaagd worden en ten tweede moesten de leiding en die ondersteuningsbalken gemaakt worden, wat ook niet één, twee, drie zal kunnen. Gevolg: tussen 1 uur 's middags en 2 uur 's nachts was er geen treinverkeer mogelijk tussen Arnhem en Ede-Wageningen. En dergelijke problemen zullen zich door het hele land hebben voorgedaan. Goed. Eigenlijk had ik dit gezeur willen uiten tegen iemand die een brief naar de Metro had gestuurd. Weet niet meer precies wat hij schreef, maar het kwam er op neer dat de NS lui was door een aangepaste dienstregeling in te stellen vanwege het slechte weer (dat ze het alleen maar deden zodat ze lekker minder hard hoefden te werken) en dat best alle treinen hadden kunnen rijden. Eh. Ja. Sure. Oke. Dus dat was mijn rant. |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di okt 29, 2013 8:06 pm | |
| Ik bedoelde het ook niet zo zeer als een klacht naar NS. Een paar weken terug was er een hijskraan op het spoor gevallen in Eindhoven, dunno of iemand dat heeft meegekregen, en dat resulteerde ook in een paar kapotte bovenleidingen. Ik snap je frustratie, want die dag heb ik ook niks anders gehoord dan commentaar tegenover de NS. Ten eerste kunnen zij er niks aan doen dat die hijskraan knapt en op het spoor dendert. Ten tweede mogen mensen blij zijn dat het niet op een moment gebeurde dat hun trein er langs reed en dat er dus geen gewonde/doden zijn gevallen. Ik begrijp ook weer dat mensen gefrustreerd zijn en de schuld heel makkelijk op iets willen schuiven; wat in dit soort gevallen gewoon de NS is. Misschien had ik gisteren wat op mijn woorden moeten letten of had ik moeten zeggen dat 'het weer hopelijk weer normaal doet' in plaats van de NS als zwart schaap te gebruiken.
|
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 30, 2013 7:29 am | |
| De chatbox is zo schattig, dat plaatje! En die brieven in de Metro zijn altijd zo leuk om te lezen, ze slaan vaak echt helemaal nergens op. Zoals die keer dat iemand schreef dat hij altijd expres de plek naast zich bezet hield met zijn tas, zodat mensen hem aan zouden moeten spreken en men socialer zou worden in de trein xD |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 30, 2013 12:31 pm | |
| - Arya Myani schreef:
- De chatbox is zo schattig, dat plaatje!
En die brieven in de Metro zijn altijd zo leuk om te lezen, ze slaan vaak echt helemaal nergens op. Zoals die keer dat iemand schreef dat hij altijd expres de plek naast zich bezet hield met zijn tas, zodat mensen hem aan zouden moeten spreken en men socialer zou worden in de trein xD Oja, ik kan nog herinneren dat ik dat had gelezen in de krant. Het was echt heel onzinnig. Maar ja, dat zijn de meeste brieven daar ook en zeker wanneer er ruzie's ontstaan. En vandaag nog waren er twee reactie's op de brief die iemand had gestuurd waarin hij beweerde dat de NS weinig deed. Dus, het is een amuserend stukje xD (+Strips en horoscopen staan op dezelfde bladzijde >D) |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 30, 2013 1:12 pm | |
| Hmpf. Of de metro ligt er niet, of iemand jat het van mijn tafeltje als ik in de trein zit. Not that I mind though, ik kan toch niet tegen lezen in een bewegend voertuig. Hoewel ik enorm geïnteresseerd ben in mijn daghoroscoop, zelfs al geloof ik niet dat het daadwerkelijk gebeurd ghahah. |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 30, 2013 2:40 pm | |
| Awesome ava Rolo <3 Ik heb er een tijdje naar gekeken om alle plaatjes te zien :3
Ik heb straks tentamen, bwuh D: Maaaaar, OVER TWEE DAGEN IS DE NANO! =D |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 30, 2013 3:14 pm | |
| I looked way too long to this picture.. |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 30, 2013 3:49 pm | |
| - Destiny Kashimuro schreef:
- Awesome ava Rolo <3 Ik heb er een tijdje naar gekeken om alle plaatjes te zien :3
Haha, +1! XD Succes met je tentamen Li! @Aiden: Gaaf plaatje Ik voel me trouwens alsof ik nu al aan het Nano'en ben. 3 x 800 woorden schrijven over waarom sprookjes verboden zouden moeten worden. Oke. Ik heb het onderwerp zelf bedacht, dus ik zou niet moeten zeuren. Maar de leraar geeft voorkeur aan iets schokkends en ja, wat is er schokkender dan het verbieden van sprookjes? XD |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 30, 2013 4:31 pm | |
| #Anita: I laughed xD 800 woorden vallen nog wel mee hoor, dat is dus het limiet dat ik hier gebruik op KE En danke :3
--
Li, veel succes met je tentamens meid! Is mijn cookie goed ontvangen? (a) |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 30, 2013 4:43 pm | |
| Haha, glad you like it. Photoshop heeft op de een of andere manier iets met de kwaliteit gedaan though... o_o (Oh en als iemand een bepaalde faceclaim heeft wil ik dat ook wel voor diegene doen c: )
Damn jullie en jullie Nano. Ik loop het ieder jaar mis damn it D: |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 30, 2013 5:03 pm | |
| Het is nog niet te laat! Vrijdag begint de Nano pas, dus nog tijd genoeg om een verhaallijn te bedenken. En anders... tja... No Plot? No Problem! he ik moet kinda ook nog even bedenken wat ik nou precies ga schrijven... |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 30, 2013 5:11 pm | |
| @Freedje: Drie keer 800 woorden he. Vanuit filosofisch, psychologisch en sociologisch oogpunt. Het gaat nu wel aardig though, hoewel mijn verslag echt stikt van de onzin. "Ook geven we het liegen zelf door aan het kind, die al op jonge leeftijd beseft dat hij iets gehoord heeft dat niet waar is. Zijn ouders hebben hem voorgelezen uit Pinnocio, een pleidooi tegen leugens, maar hebben zelf leugens opgehangen, door het verhaal als waarheid aan hem te vertellen. Betekent dit, dat de slechtheid van liegen, ook een leugen was, en dat liegen dus eigenlijk wel mag? " @Rolo: Well, GIF maakt de kwaliteit sowieso altijd slechter en bij het ene plaatje zal het wat meer opvallen dan bij het andere. Had dat probleem laatst ook. Het zou natuurlijk ook aan je instellingen kunnen liggen, maar ik neem aan dat je daar al naar gekeken hebt (Wist je dat hoe vaker je een plaatje opnieuw opslaat, hoe slechter de kwaliteit wordt? Zegmaar: je download een afbeelding, opent die in Photoshop, slaat hem op als JPEG, opent hem weer in photoshop, slaat hem weer op als JPEG, etcetera, dan gaat er steeds kwaliteit verloren. [/leertafentoeweleenswatopschool]) |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 30, 2013 5:12 pm | |
| Ik ga niet Nano-en dit jaar. Geen tijd en inspi voor :/ Ik ben bezig met mijn contest post met Kasumi =D eindelijk xD Bijna een A4 en nog niet begonnen aan mijn performance zelf xD Die ik nog moet verzinnen |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|