|
|
Auteur | Bericht |
---|
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 30, 2013 5:13 pm | |
| Een plot heb ik zo bedacht. Characters ook. Het is tijd die me de das omdoet... November is meestal een drukke schoolmaand voor mij ;-;
@ Kane; Oh. Ja. Daar kan het ook aan liggen. Het is niet de eerste keer dat ik die plaatjes heb gebruikt lol. Oh well, ik vind het niet zo heel erg. Het is niet zo dat het lelijk verpixelt is c: |
|
| |
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 31, 2013 12:01 am | |
| Ik heb de deadline gehaald 0.o Nu gauw slapen! Morgen 7 uur op |
|
| |
Sora Takahashi
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 236 Poképoints : 157 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 31, 2013 6:09 pm | |
| *rent rondjes* Druk bezig met voorbereiding voor de NaNo! Dankzij het schrijven van een post met Sora nog weer op een slim idee gekomen^^ |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 31, 2013 6:58 pm | |
| Mooie post Li! Wat voor idee? :p |
|
| |
Sora Takahashi
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 236 Poképoints : 157 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 31, 2013 7:00 pm | |
| Nou, in plaats van een slechte herhaling te maken van alle topics die Sora heeft gedaan, begin ik met haar terugkeer van de Orange Islands en ga ik het eerste deel van het verhaal schrijven aan de hand van het fotoalbum dat Miku laat zien. Bij iedere foto komt dan de bijbehorende herinnering voorbij ^^ |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 01, 2013 8:58 am | |
| Dah... NaNo-time! Ik wil dus al heel graag beginnen met schrijven, maar ik mag nog niet. Eerst schoolopdrachten. Niet dat die nou zo extreem erg zijn, maar ik wil zo graag mijn wordcount kunnen updaten x3 In ieder geval wel alvast mijn NaNo-wallpaper ingesteld.
@Li: leuk idee! |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 01, 2013 1:49 pm | |
| Damn.. Volgend jaar doe ik volgens mij ook mee met NaNo, het lijkt me zo leuk |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 01, 2013 2:21 pm | |
| Waarom doe je dit jaar niet mee? ^^ |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr nov 01, 2013 3:50 pm | |
| Precies Freedje, je kunt nog steeds mee doen! Ga er gewoon voor! |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 02, 2013 1:07 pm | |
| Nah, al die stress om 50.000 woorden te halen gecombineerd nu met mijn schoolwerk en zo.. Ik zie dat niet zo zitten + ik heb geen goede verhaallijn, haha.. Maar miss als ik me volgend jaar wat beter voorbereid dat het toch wat wordt Ik heb nu zelfs geen zin om te posten.. Lol, ik ben echt hopeloos, hahaha xD Heeft iemand anders soms ook van die heel luie dagen..? :O Dan voel ik me minder schuldig.. Ik heb wel een verhaallijn onlangs opgesteld voor m'n Quizlet-verhaal, dat is toch al iets? |
|
| |
Zinan Minami
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 92 Poképoints : 57 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 20 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 02, 2013 1:33 pm | |
| Postingspreee! Ik heb besloten om Soots idee na te apen en de NaNo in postvorm te doen. Oftewel, proberen 50.000 woorden te bereiken in posts (: Zit nu op 2023 woorden, vooral dankzij Zinans post |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 02, 2013 1:39 pm | |
| Haha gaat goed Carla! =D *hug* |
|
| |
Zinan Minami
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 92 Poképoints : 57 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 20 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 02, 2013 1:46 pm | |
| Ben echt super blij met Zinans post. Veel actie, het liep lekker en Zinan schrijft zo fijn :3 |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 02, 2013 2:05 pm | |
| /heeft ook maar besloten mee te doen met de NaNo Een beetje laat en toch ook weer niet. Improvisatie for the win, harhar |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 02, 2013 2:11 pm | |
| Haha het is nog maar dag twee, dus je niet te laat hoor Rolo =p Als je het nou een week voor het einde had besloten oké =p Waar ga je over schrijven? |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 02, 2013 3:30 pm | |
| #Lianne: Dat zou je nog kunnen halen.. mits je dag en nacht aan je pc zit, je heel goed kan verzinnen en supersnel typt xD |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 02, 2013 6:04 pm | |
| Haha ik zou het denk ik ook nog wel redden inderdaad. Ik heb de NaNo al eens in een week geklaard and i could do it again =p |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 02, 2013 8:18 pm | |
| #Lianne & alle anderen die meedoen: Ik vind het echt cool van jullie dat jullie aan die wedstrijd mee doen! Dik respect vanuit mijn kant! |
|
| |
Christopher Smith
Profiel Aantal berichten : 30 Poképoints : 7 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 22 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 02, 2013 10:38 pm | |
| - Alexis Vegas schreef:
- #Lianne & alle anderen die meedoen: Ik vind het echt cool van jullie dat jullie aan die wedstrijd mee doen! Dik respect vanuit mijn kant!
Vanuit mijn kant ook! Ik heb echt respect aan diegene die de uitdaging aan gaan, ik zou het heel snel opgeven .. ^^' ----- Net van een verjaardag afgekomen en een awesome T-shirt gemaakt met een wolf die een 'brofist' geeft en op de achterkant een huilende wolf(met een vleugel or something) met erboven : Watch me howl, bro!. - Klikje c:
|
|
| |
Light Yagami
Profiel Aantal berichten : 79 Poképoints : 18 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 jaar oudPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 02, 2013 10:43 pm | |
| Meh superslechte Nano dag gehad, moest werken, kreeg een gezellige avond, en heb dus mijn woorden aantal maar een duizend omhoog kunnen tillen. Hopen dat het vanavond nog wat wordt, en anders dat het morgen meer wordt. >.> |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za nov 02, 2013 11:03 pm | |
| @ Lianne; Well, mijn forum was al ten doden opgeschreven toen ik het opende, maar ik vind mijn characters wel nog leuk bedacht en het plot wat nog van start moest gaan was ook niet slecht, dus ik besloot er maar een verhaal van te maken ^^ Als er geïnteresseerden zijn wil ik het ook best op Kanto plaatsen c: Zit inmiddels bijna aan de 3000 woorden die drie uurtjes dat ik eraan kon typen (inclusief afleiding etc) <3 @ Olga; Awesome shirt bro! |
|
| |
Light Yagami
Profiel Aantal berichten : 79 Poképoints : 18 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 jaar oudPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 03, 2013 12:00 am | |
| Yeehj. Nerdo Sander heeft zichzelf aan het werk gezet, en is boven de 10.000 uitgekomen <3 |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 03, 2013 12:18 am | |
| @Rolo: Oeh awesome :3 Ik wil het best wel lezen^^
@Sander: Goedzo! *aait* Ik heb mijn doel van 10.000 woorden per dag helaas niet kunnen volbrengen, omdat ik ook moest werken, maar ik ben al wel over de 15.000 heen ^^
@Olga: Awesome shirt! |
|
| |
Elena Syres
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 24 Poképoints : 8 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 04, 2013 4:05 pm | |
| Hi guys, tijd geleden dat ik hier gepost heb, maar had het heel druk met school. :c |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 04, 2013 4:50 pm | |
| @Elena: Geeft niks meid, school gaat voor ;)Welkom terug! Edit: Guys, dit kwam ik tegen op FB :C |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|