|
|
Auteur | Bericht |
---|
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 4:11 pm | |
| Indonesisch?! Ik heb gehoord van scholen met Chinees, maar nog nooit met Indonesisch x'D Het lijkt me echt super veel leer werk en sowieso hard werk x'D Nu sta ik daar met mijn toekomstige extra uurtje Russisch x'D
En het is sowieso een uitdaging, een Magikarp! :'D |
|
| |
Sayuri Wakahisa
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 47 Poképoints : 19 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 4:12 pm | |
| Ik studeer Japans aan de universiteit Leiden ^^ En als keuzevak heb ik dus Indonesisch erbij |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 4:49 pm | |
| @Sishuri: Maar Russisch is ook moeilijk! Ik heb er een keer één lesuur van gehad. Bah, zo erg anders dan Nederlands/Engels/Duits.
En ik vind het echt tof dat je een Caterpie gaat vangen, Soot XD |
|
| |
Marie Takke
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 38 Poképoints : 2 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 6:35 pm | |
| Ik ga eerst verder met de sheet voor mijn forum en dan een poging-tot Magikarp vangpost maken met Marie >:3
EDIT: Okay postsheet voor forum af, nu nog een awesome George vangen >:3 Hm.. Waar kan ik het beste een Magikarp vangen? |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 7:01 pm | |
| @Kean;; Dan worden mijn vrijdagmiddagen heel verschrikkelijk x'D
Woohoo ~ Pidgeotto! :'D |
|
| |
Marie Takke
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 38 Poképoints : 2 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 7:04 pm | |
| Eh.. Weet iemand misschien waar je het beste/makkelijkste een Magikarp kunt vangen op dit forum? *voelt zich een beetje noobig* |
|
| |
Lucina Gall
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 41 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 7:09 pm | |
| - Marie Takke schreef:
- postsheet voor forum af, nu nog een awesome George vangen >:3 Hm.. Waar kan ik het beste een Magikarp vangen?
In het water :') Ik ga maar eens aan de Lucina X Marie X Sydney post topic werken ^w^ |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 7:20 pm | |
| - Lucina Gall schreef:
- Marie Takke schreef:
- postsheet voor forum af, nu nog een awesome George vangen >:3 Hm.. Waar kan ik het beste een Magikarp vangen?
In het water :')
Hahaha, oh wat flauw. @Marie: je mag het overal proberen, als er idd maar water in de buurt zit. Magikarps zijn niet bepaald zeldzaam, dus de kans is overal denk ik wel even groot. (Bovendien hangt het niet zoveel af van waar in de RPG je post, maar hoe je post is. En dan heb ik het niet over de lengte van je post, maar over het realisme.) |
|
| |
Olivia Wild
Profiel Aantal berichten : 138 Poképoints : 85 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 7:47 pm | |
| - Sayuri Wakahisa schreef:
- Ik studeer Japans aan de universiteit Leiden ^^ En als keuzevak heb ik dus Indonesisch erbij
OMG OMG OMG! Ik studeer aan de HogeSchool van Leiden! Ik eis een meeting! >D |
|
| |
Claire McLeod
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 18 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 7:51 pm | |
| Moet je Credits hebben om een pokemon te vangen? Of kan je die gewoon proberen te vangen? *noob hiero x3* |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 7:53 pm | |
| Je kunt gewoon proberen er een te vangen, credits doen er alleen toe voor je begin pokémon. |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 7:54 pm | |
| @Bo;; Nee, gewoon een vangpost maken en rekening houden met de zeldzaamheid van deze pokemon (: En vooral; plezier hebben! :'D
EDIT;; Floriske was me voor x'3 |
|
| |
Claire McLeod
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 18 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 7:56 pm | |
| Oh okay c: Ik plan namelijk een Vulpix tegen te komen (Kan dat in Viridian Forest? x3)
|
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 7:58 pm | |
| - Claire McLeod schreef:
- Oh okay c: Ik plan namelijk een Vulpix tegen te komen (Kan dat in Viridian Forest? x3)
Op zich wel, maar omdat Vulpix een wat zeldzamer soort is, zal het wat moeilijker zijn om deze te vangen. Wat ik zou aanraden is om te beginnen met een wat meer voorkomender soort :') |
|
| |
Claire McLeod
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 18 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 8:01 pm | |
| - Sishuri Kaimia schreef:
- Claire McLeod schreef:
- Oh okay c: Ik plan namelijk een Vulpix tegen te komen (Kan dat in Viridian Forest? x3)
Op zich wel, maar omdat Vulpix een wat zeldzamer soort is, zal het wat moeilijker zijn om deze te vangen. Wat ik zou aanraden is om te beginnen met een wat meer voorkomender soort :') Oh okay haha x3 Wat is een veelvoorkomende vuursoort hier? (': Ik heb FireRed en LeafGreen nog niet uitgespeeld x'3 |
|
| |
Valaina Mizuri
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 28 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 8:19 pm | |
| That moment when you make a new account, because you don't want this one anymore, and Actieforum just don't sent you the activation mail //sigh |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 10:06 pm | |
| - Valaina Mizuri schreef:
- That moment when you make a new account, because you don't want this one anymore, and Actieforum just don't sent you the activation mail //sigh
Quintyyyyy *hugs* Heb hem voor je geactiveerd hoor! @Claire: haha, enige kennis is wel handig Misschien kan je even op www.serebii.com kijken, in de firered pokedex. Daar staat wat meer info in |
|
| |
Sayuri Wakahisa
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 47 Poképoints : 19 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 10:09 pm | |
| - Olivia Wild schreef:
- Sayuri Wakahisa schreef:
- Ik studeer Japans aan de universiteit Leiden ^^ En als keuzevak heb ik dus Indonesisch erbij
OMG OMG OMG! Ik studeer aan de HogeSchool van Leiden! Ik eis een meeting! >D Ghehe :DSure Wat studeer je? ^^ En hahaha, die activatie mailtjes zijn zo vervelend De laatste paar keren faalde dat bij mij echt hard Mainly mijn eigen fout, maar alsnog! XD |
|
| |
Olivia Wild
Profiel Aantal berichten : 138 Poképoints : 85 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 10:15 pm | |
| W-Wacht, Q-Quinty? QUINTY! *geeft mega hug* You're here!
--- @Sayuri: ik ben morgen vrij tho,dus of woensdag ochtend(rond acht uur) of middag(na 12.30). Ik studeer bio-informatica en jij dan? c: |
|
| |
Sayuri Wakahisa
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 47 Poképoints : 19 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 10:26 pm | |
| |
|
| |
Olivia Wild
Profiel Aantal berichten : 138 Poképoints : 85 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 10:33 pm | |
| @Sayuri: Oja, sorry. Door alles heb ik de geheugen van een Magikarp. En ai, drukte. Misschien komen we elkaar wel langs? Alle studenten lopen zowat dezelfde stukje langs het ziekenhuis, so yeah ... Je kan mij herkennen met een dikke lichtblauwe jas, kort haar en een grote zwarte/grijze tas? XD Ik zie er btw. veertienjarig uit en ben nog net geen 1.70, dus schrik niet XD
|
|
| |
Sayuri Wakahisa
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 47 Poképoints : 19 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma nov 25, 2013 10:53 pm | |
| Ach, ik denk niet dat ik het recht heb om te klagen wat betreft slechte geheugens. Mijn geheugen faalt. ZWAAR. Ik moet aan de voorkant van het station though =p Hoewel ik met de bus wel langs de achterkant kom En ach... Ik kon afgelopen zomer ook nog mee voor de kinderprijs (4 tot en met 15 jaar)... En ik ben dus 1m58 oid... dus WHY YOU SO TALL! *hides behind other tiny people* Ja, A'tjes, ik heb het tegen jullie. De rest hier die ik ken zijn langig. |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 7:18 am | |
| Heeft er iemand hier ergens zona? Da's een ziekte en blijkt nu nogal populair te worden, ik ken al meerdere mensen die het gehad hebben en het klinkt best vervelend o.O |
|
| |
Aisha Long Volwassene
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 95 Poképoints : 11 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 7:20 am | |
| Nope, en ik heb geen idee wat het is |
|
| |
Ceder Winter
Profiel Aantal berichten : 132 Poképoints : 64 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 7:22 am | |
| Zona is gordelroos (voor het geval dat je wel iets zegt xD) Ik heb het niet (gelukkig) Yay, karakterkaart in één keer goedgekeurd Oew, roze past mooi bij haar plaatje ~ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|