Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 14 Jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 06, 2013 5:50 pm
@Ann: Ik heb er naar gekeken en vond dat je het vrij goed geschreven had. Jouw Engels vind ik al vrij goed, maar ik vind het jammer van de scheldwoorden. Het draagt echter wel bij aan het realisme. Dus ik zou zeggen: ga verder!
Ik had btw. ook een eigen verhaallijn met Olivia&Chris geschreven, maar school houdt mij tegen om het verder af te maken :/ --- //doet Nuzlocke op FR *Female Rattata Minnie lvl3-3 *gaat naar Viridian Forest, spreekt met figuur: "Rattata may be small, but don't underestimate it's whicked bite. Have you got one already yet?"
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 24 Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 07, 2013 8:54 pm
Mooi gemaakt Ann =D En idd, het oogt als een gezellig verhaal XD Maar ik ben vaak wel te porren voor "gezellige" verhalen, dus ik denk dat ik 'm tzt wel ga lezen (Na Li's nano) Though, lange stukken tekst lezen op een pc scherm vinden mijn ogen he-le-maal niets, dus het kan nog even duren voordat ik Li's verhaal gelezen heb XD
En omg, War Horse - een toneelstuk gebaseerd op een heel erg awesome (kinder?) boek, waar overigens ook al een film van is - wordt in februari live uitgezonden in de bios. (vanuit West End Londen waaah!) En komt bovendien binnenkort ook naar Nederland. (Het toneelstuk dus) Tijd om te gaan sparen, I guess =D [/sohappy]
@Boven;; Noem me gerust Chris//Jaws// Or whatever you want ;3 Kheb er zoveel eig xD;; Wolfkit, Fleckit, Dogkit en nog wat~. Yup ik ben verslaafd aan kittens o.o
@Chris yayy kitten attact! But now sirieus, zelf heb ik Stormypaw, Eilsha, Newpaw en nog een heleboel waarvan ik op het moment de naam vergeten ben. Nog een wonder dat ik hier en daar actief kan blijven ^^
YAY ;w; Ik heb Aya van mijn verhaal gecommissioned op DA, nu awesome drawing van haar met Kentaii <3 http://f-1-s-h-y.deviantart.com/art/Jaggedstar-lover-Commission-418592572
@Chris yayy kitten attact! But now sirieus, zelf heb ik Stormypaw, Eilsha, Newpaw en nog een heleboel waarvan ik op het moment de naam vergeten ben. Nog een wonder dat ik hier en daar actief kan blijven ^^
;A; ASDFADSKJANDSKJADS IK BEN BLUESTREAM ;A; En Dawnpaw' en stuff... Cynthia? ;A;
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 14 years Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 09, 2013 8:55 pm
Wow Wc attack ;.; *kuch*IkbenBrokenkit.|Snowdrop|Fileze|enshiz*kuch* --- Stiekem moet ik nu studeren aan Engels, maar ach tja, ik ben zo slim zo goed in Engels + WHY CHEMIE? WHYYYYYYYYY? *valt dood* Ja, ik haat chemie+ben er nog eens heel slecht in ook, YAY! :3
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 14 years Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 09, 2013 9:47 pm
@Yoyo: Uhm, ik heb helemaal geen problemen met Engels huwr, ben zelf tweetalig opgevoed sow yeah xD Ik ben wel heel erg slecht in chemie. God, I hate mol (eenheid) xD
De zomer is gearriveerd! De nieuwe zomerskin is geïnstalleerd. Er zijn nu drie NPC Gymleiders. De Ground, Grass en Poison Gyms kunnen vanaf nu via de NPC manier worden uitgedaagd.
Weerbericht De zon heeft besloten zijn gezicht weer eens te laten zien, wat resulteert in een hittegolf! Deze periodes van extreme hitte wisselen zich af met regen en onweer.
Pokémon is het eigendom van Nintendo, bedacht door Satoshi Tajiri. Wij claimen hier niks van als ons eigen idee, maar zijn vrij om onze eigen interpretatie te geven aan het fenomeen Pokémon.
De afbeelding van de header/achtergrond is gemaakt door mijzelf met twee stock images. De afbeelding van de footer is gemaakt door Clinkorz op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden.