|
|
Auteur | Bericht |
---|
Crouge Theodore Jones Volwassene
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 44 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 20Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 09, 2013 9:50 pm | |
| Maan...eindelijk al die ***verslagen af xd |
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 09, 2013 9:55 pm | |
| - Viridi Green schreef:
- @Yoyo: Uhm, ik heb helemaal geen problemen met Engels huwr, ben zelf tweetalig opgevoed sow yeah xD Ik ben wel heel erg slecht in chemie. God, I hate mol (eenheid) xD
Oh gawd, dat heb ik nu D: Zo vervelend, heb er vorige week een hele les over gekregen en ik ben bang dat er niets van is blijven plakken x'D |
|
| |
Yoyo Takamura
Profiel Aantal berichten : 13 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 years~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 09, 2013 9:56 pm | |
| - Viridi Green schreef:
- @Yoyo: Uhm, ik heb helemaal geen problemen met Engels huwr, ben zelf tweetalig opgevoed sow yeah xD Ik ben wel heel erg slecht in chemie. God, I hate mol (eenheid) xD
Oohw xD sorry! Ik dacht dat je die zin sarcastisch bedoelde sorry...! |
|
| |
Ceder Winter
Profiel Aantal berichten : 132 Poképoints : 64 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 10, 2013 4:45 pm | |
| @ Lucina Je verhaal is leuk!
----
Professor Layton and the Curious Village is een leuk spel :3 En Rayman: Legends ook. |
|
| |
Lucina Gall
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 41 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 10, 2013 5:05 pm | |
| @Floriske Thanks ;w;
Now... Heb geen inspi voor Lucina D: |
|
| |
Devon Garvey
Profiel Aantal berichten : 26 Poképoints : 15 Reputatie : 4 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 Years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 10, 2013 5:12 pm | |
| @Flo;; Toen ik de eerste zin van Ceder's post las, dacht ik dat ze op een echte Squirtle reed x'D ZO VERWARREND D:
@Ann;; Dat denk ik ook altijd, maar als ik eenmaal aan een post begin, dan komt het altijd weer terug (': |
|
| |
Ausna Sirena
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 59 Poképoints : 14 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 10, 2013 5:22 pm | |
| *ziet dat het haar beurt is bij contest* nou, ik moet maar eens gaan schrijven daaraan... |
|
| |
Ceder Winter
Profiel Aantal berichten : 132 Poképoints : 64 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 10, 2013 9:29 pm | |
| - Devon Garvey schreef:
- @Flo;;
Toen ik de eerste zin van Ceder's post las, dacht ik dat ze op een echte Squirtle reed x'D ZO VERWARREND D:
Hihi, en precies daarom heb ik haar ook een Squirtle laten hebben :3 |
|
| |
Nate Johnson
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 98 Poképoints : 10 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 13, 2013 7:20 pm | |
| Ik zoek voor Nate een slungelige Grunt die hij kan uitfoeteren en kan bespotten die met hem een topic wil xD Ik ben in een gemene bui als ik met Nate RPG en geniet er nog ook van (a) Of ik leef me te hard in, kan ook.. *Kijkt naar andere topics* Oké, eerst die maar eens proberen te beantwoorden voor'k te veel met Nate bezig ben xD Ik wil een vangpost met Deborah en Kayne maken, maar ik durf niet meer ;_; Zoiets is niet mijn sterkste kant D: |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 13, 2013 8:03 pm | |
| - Nate Johnson schreef:
- Ik zoek voor Nate een slungelige Grunt die hij kan uitfoeteren en kan bespotten die met hem een topic wil xD Ik ben in een gemene bui als ik met Nate RPG en geniet er nog ook van (a)
Of ik leef me te hard in, kan ook.. *Kijkt naar andere topics* Oké, eerst die maar eens proberen te beantwoorden voor'k te veel met Nate bezig ben xD Ik wil een vangpost met Deborah en Kayne maken, maar ik durf niet meer ;_; Zoiets is niet mijn sterkste kant D: Het team is ook heel eng hoor D:Ik zou zeggen, gewoon proberen? (: I mean, als je het leuk vindt om te doen, dan al helemaal, maar als je het meer als een verplichting gaat zien, zou ik het gewoon laten :3 Ik doe altijd zo dat ik me het gevecht inbeeld, als in de anime en dan heb ik er dubbel veel plezier van en lijkt het gelijk realistischer! ;D |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 13, 2013 8:14 pm | |
| - Sishuri Kaimia schreef:
- Nate Johnson schreef:
- Ik zoek voor Nate een slungelige Grunt die hij kan uitfoeteren en kan bespotten die met hem een topic wil xD Ik ben in een gemene bui als ik met Nate RPG en geniet er nog ook van (a)
Of ik leef me te hard in, kan ook.. *Kijkt naar andere topics* Oké, eerst die maar eens proberen te beantwoorden voor'k te veel met Nate bezig ben xD Ik wil een vangpost met Deborah en Kayne maken, maar ik durf niet meer ;_; Zoiets is niet mijn sterkste kant D: Het team is ook heel eng hoor D: Ik zou zeggen, gewoon proberen? (: I mean, als je het leuk vindt om te doen, dan al helemaal, maar als je het meer als een verplichting gaat zien, zou ik het gewoon laten :3 Ik doe altijd zo dat ik me het gevecht inbeeld, als in de anime en dan heb ik er dubbel veel plezier van en lijkt het gelijk realistischer! ;D That's just the thing.. Ik zie altijd alles als een verplichting aan en als ik veel tijd heb, stel ik alles uit en laat me afschrikken door grote posten van anderen o.OOOOOOOOO Daar moet ik echt vanaf geraken D: En hoe bedoel je dat het team ook heel eng is? Maar goed, je hebt gelijk, ik moet het niet als een verplichting zien en er tijd voor nemen.. Het voorstellen in animestijl is eig nog best 'n goed idee, ty :3 xx |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 15, 2013 5:19 pm | |
| Huehue gewoon doen Freedje, komt vast wel goed :3 Het ligt bij vangposts ook heel erg aan het realisme van de post en de zeldzaamheid van de Pokémon in kwestie Mwuhahahahaha Postingspreeee van Liiiii in de Gym ;D |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 15, 2013 5:26 pm | |
| Over gyms gesproken... wanneer heeft een Admin tijd om mijn gympost met Quirina (in de steengym) verder te helpen? :3 Niet dat het haast heeft, maar ik zal toch maar eens vragen of mijn post überhaupt gezien is XD |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 15, 2013 5:34 pm | |
| Had je daar gepost dan? O_o Helemaal niet gezien! ROLO! CAR! GA BEOORDELEN! *rolt zelf ook heen om te lezen* |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 15, 2013 5:40 pm | |
| Mja, die dag dat Anita en ik in bijna elk gebied hadden gepost, dus het is geen wonder dat je het niet hebt gezien |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 15, 2013 5:50 pm | |
| Aha vandaar XD Ik moet zeggen dat ik wel had gezien dat er was gepost in Pewter, maar dat ik er niet naar heb gekeken (A) Maar ik heb hem gelezen en vind hem tof :3 Erg dapper om met één Doduo naar de eerste Gym te gaan :3 |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 15, 2013 5:52 pm | |
| Het is dus echt Pokélogic dat als Ash Ketchum met zijn Pokémon een aantal keer geraakt wordt, hij niet uitgeschakeld is en als hij één keer met een Vine Whip de Scyther mept, is de Scyther meteen af.. Also Pokélogic is dat iemand een Surf kan ontwijken.. Like.. Zo'n megagrote golf en in de games kun je dat blijkbaar dus gwn ontwijken o.O |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 15, 2013 7:09 pm | |
| Surf is in mijn ogen een aanval die je echt alleen kunt ontwijken als je kunt vliegen. Of je moet een Waterpokémon zijn die op de golf gaat surfen haha XD |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 15, 2013 7:16 pm | |
| Ja, idd, maar ik vuurde dus eens een keer op een fire Pokémon die aanval af.. en hij ontweek'm ;oooooooooooooo Pokélogic, as I said! |
|
| |
Lucina Gall
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 41 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 15, 2013 8:54 pm | |
| Uh oh. Mind is being too creative. Het einde van Comatose... Het duurt nog even, maar ik weet zeker, gewoon.... Mind, wat r u doin |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 15, 2013 8:56 pm | |
| Oh, die post had ik ook niet gezien, damn it. My humblest apologies D:
@ Ann; Haha, been there, done that, currently doing that XD |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 16, 2013 2:40 pm | |
| Ghehehe zoooo, weer een paar posts erbij voor mijn December Post-NaNo ^^ Ik ben al bijna bij de 10.000 woorden! Ik moet alleen mijn echte NaNo nog wel even afmaken haha XD |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 16, 2013 3:32 pm | |
| Ja. Dat moet. Moet. Ik dwing je het af te maken. Ik kom je hoogstpersoonlijk opzoeken hoor. |
|
| |
Quirina Kato
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 50 Poképoints : 98 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 16, 2013 4:30 pm | |
| YAAAAY! Ik heb mijn Boulderbadge =D Thanks Rolo! :3 |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 17, 2013 2:04 pm | |
| Huehue o maar dan wacht ik nog even Rolo, dan kom je hierheen =D
Gefeliciteerd A'tje! <3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|