|
|
Auteur | Bericht |
---|
Aisha Long Volwassene
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 95 Poképoints : 11 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 7:23 am | |
| Het zegt mij nog steeds niks, en idd dat roze staat erg mooi :3 |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 7:33 am | |
| |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 9:58 am | |
| @Soot: Mwaah.... we zijn hier zó in de minderheid =O |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 10:24 am | |
| Wat is Zona nou weer, het zoveelste label dat ze op kinderen willen plakken? |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 10:25 am | |
| Gordelroos, Li. Dat staat een paar posts boven je. XD |
|
| |
Aisha Long Volwassene
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 95 Poképoints : 11 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 10:27 am | |
| Yeeey, ik kijk net op mijn rooster, zie ik dat ik uitval heb ^^ |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 10:35 am | |
| Gordelroos zegt mij net zoveel als Zona; niks dus =p Of moet ik aan roos denken, wat in je haar zit? |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 10:43 am | |
| Google is your friend =) http://www.thuisarts.nl/gordelroos/ik-heb-gordelroos
Een nicht van ons kreeg het toen we in Engeland waren. Naast dat gordelroos van zichzelf al heel vervelend is, was het ook heel k*t dat ze het tijdens de vakantie kreeg. Vooral omdat ze zo'n giga-Engeland-lover is. |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 11:49 am | |
| Ah, klinkt heel gezellig, not :/ |
|
| |
Marie Takke
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 38 Poképoints : 2 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 1:25 pm | |
| Hiya everyone C:
Ben net uit c: |
|
| |
Aisha Long Volwassene
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 95 Poképoints : 11 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 2:29 pm | |
| Ben net thuis :3 ben nu bij X voor de tweede keer naar de Pkmn leuge gegaan. Dianta Brace yourself! |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 2:35 pm | |
| Is er iemand die een topicje wilt? (: (:
Anders ga ik vanzelf hele lange posts maken x'D
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik nu op het einde van White 2 zit, ook al ga ik die & White nog een keer spelen met een team wat ik van tevoren al heb gemaakt x'D |
|
| |
Olivia Wild
Profiel Aantal berichten : 138 Poképoints : 85 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 2:50 pm | |
| @Soof: Topic met Vincent? (Zit veel te lang vast in Mt. Moon) Maar kan jij maken? Ik moet nog bij veel topics reageren .. Hehehe.. ----- Ik ben pas net aan Blaze Black 2 begonnen, so .. yeah ^^"
|
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 2:58 pm | |
| - Olivia Wild schreef:
- @Soof: Topic met Vincent? (Zit veel te lang vast in Mt. Moon)
Maar kan jij maken? Ik moet nog bij veel topics reageren .. Hehehe.. ----- Ik ben pas net aan Blaze Black 2 begonnen, so .. yeah ^^"
Sure! (: Met wie heb je liever, Miki of Sishuri? x'D |
|
| |
Olivia Wild
Profiel Aantal berichten : 138 Poképoints : 85 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 3:02 pm | |
| @Soof: Sishuri? =3 Het liefst in Cerulean City |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 5:25 pm | |
| Ja Li, leuk is het echt niet.. Ik ben al blij dat ik het niet heb, het schijnt echt enorm veel pijn te doen. |
|
| |
Sayuri Wakahisa
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 47 Poképoints : 19 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 7:49 pm | |
| Zona had ik nog nooit van gehoord, maar gordelroos wel. Van hetzelfde virus als waterpokken, dat gezellig in je lichaam blijft zitten voor wanneer je weerstand zwak is, zodat je pijn kunt lijden... Niet gehad, maar ik wens het niemand toe. Het ziet er niet zo awesome uit. Ik wil posten. ;___; Maar paper... Bah, hoe langer ik op de uni zit hoe meer ik de middelbare begin te waarderen. En de basisschool. De basisschool waardeerde ik sowieso al sinds de middelbare school, maar misschien ook omdat het voor mij gewoon een veel fijnere tijd was. Uni mensen zijn awesome though. Like, de hele zaal die tijdens een kunstcollege 'HET IS EEN POKÉMON' uitroept, moet toch wel awesome mensen hebben |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 8:06 pm | |
| Huehue dat ken ik Soot *aait* Ik heb mezelf vandaag zover gekregen om eerst wat voor school te doen en toen pas weer verder te gaan met mijn NaNo ^^^O en Freedje. Nate is echt heel bad ass in mijn nieuwe hoofdstuk ;D |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 8:23 pm | |
| Krijgt Nate ook al de ladies? |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 8:29 pm | |
| Ladies? Wat?XD Dat heb ik toch niet gezegd? XD |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 8:52 pm | |
| Maar hij's een sexy bad ass, hij MOET al de ladies krijgen |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 8:54 pm | |
| O bij mij is hij niet sexy, alleen bad ass XD Daarbij zijn er amper tot geen ladies in de buurt XD |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | |
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 9:01 pm | |
| Haha nou ja, je ziet het wel als ik het nieuwe hoofdstuk post :3
Yush, ik ben nu bezig met de climax! March to Cinnabar! Whoop whoop!
Edit: Zoooo, volgende hoofdstuk! O en Aisha, ik heb jouw karakter er in weten te verwerken! |
|
| |
Sayuri Wakahisa
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 47 Poképoints : 19 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di nov 26, 2013 11:10 pm | |
| STOP SOOT. STOP. NEE. AF. FOEI. NIET DOEN. Je hebt GEEN tijd. Je hebt al TE VEEL. IN JE MAND. NU. Braaf. [/gesprekmetzichzelfomhet'ikwileennieuwkarakter'-gevoeltegentegaan] En bah. Li, nu wil ik dat dingetje een keer gaan lezen. En alle andere dingetjes. En een eigen dingetje schrijven een keer... |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|