|
|
Auteur | Bericht |
---|
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 21, 2013 11:21 pm | |
| Echt een fantastisch lay-out, Carla! =D Vooral de toevoeging van avatars aan diegene die het laatst ergens heeft gereageerd is erg fijn.
-- OMG, MIJN ACCOUNT IS CHARACTER OF THE MONTH! =D
Zonder het dreigen dat ik über posten zou maken. xD Ty for chosing Vincent c: |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo sep 22, 2013 12:45 am | |
| Haha gefeliciteerd Olga en Ona <3 |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo sep 22, 2013 1:41 am | |
| Omg deze nieuwe skin is zo awesome *is al helemaal weg van de new lay* --- Sorry voor m'n inactieviteit, maar ik ben veranderd van school en m'n paard is ook nog eens ziek. Ik kom nu nu net van bij een vriendin na een namiddag studeren, ik zal nog proberen 1 post per karakter per 2 weken te doen. Dus tja, wees niet boos. ik kan er niks aan doen :c |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo sep 22, 2013 7:02 am | |
| Bedankt iedereen =D @Bo; natuurlijk zijn we niet boos! RL gaat voor @Olga en Floriske: Gefeliciteerd allebei! |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo sep 22, 2013 6:09 pm | |
| Ona for the win! Dankjulliewel :3 En de nieuwe skin is zo cool! EDIT: Hè hè, eindelijk klaar met de lijst van al Arya's topics - Spoiler:
|
|
| |
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma sep 23, 2013 10:39 pm | |
| Ik heb hier zo'n hekel aan! Ben ik bezig met een post (in de quick reply), doet mijn muispad opeens raar en klikt hij op facebook! Aaaaargh! |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di sep 24, 2013 3:47 pm | |
| Zo Arya, dat is een flinke lijst!
Omg Car dat is echt balen! *hug* Ik ga eens zien waar ik allemaal kan posten :3 Wel een hele mooie post met Karin trouwens! |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di sep 24, 2013 5:46 pm | |
| Ik denk dat de WC update zijn werk wel heeft gedaan x'D -kijkt naar aardig groot getal van gasten-
Na een wat stroeve start qua cijfers [5,5 voor scheikunde was ook nog eens herhaling van vorige stof ^^"] heb ik toch een 7,9 weten te halen voor Frans (': |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 27, 2013 3:07 pm | |
| Haha, dankje Soof! Mooi dat het goed gaat op school (:
Zo, nieuwe Contest geopend! |
|
| |
Shiyo Hayame
Profiel Aantal berichten : 131 Poképoints : 95 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr sep 27, 2013 4:49 pm | |
| Hmm, ik wilde deze contest met Chi overslaan, maar een dubbelperformance lijkt me best leuk om te doen met haar team... Dilemma's dilemma's >< |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za sep 28, 2013 3:51 pm | |
| Haha gewoon doen Rolo! Ik ga met Lillian in de Jury zitten^^ |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo sep 29, 2013 7:45 pm | |
| Omg.. Sorry dat ik hier zo weinig online ben.. Ik ga deze week proberen om mijn verhaal af te ronden zodat ik hier ook weer actief word |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo sep 29, 2013 8:51 pm | |
| @ Li-pyon; Hmm. I'll think about it ;o @Freedje; Je hoeft niet zo vaak je excuses aan te bieden hoor. Dat doe ik eigenlijk nooit xD |
|
| |
Crouge Theodore Jones Volwassene
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 44 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 20Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo sep 29, 2013 10:25 pm | |
| Sawry voor inactiviteit mensjes, maar ik ben atm bezig aan GTA V xd
Maar gut, ik denk dat ik van de week weer een topic ga openen :3 |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma sep 30, 2013 5:56 pm | |
| Haha guys, no need for an apollagy! Wij weten ook wel dat er nog mensen onder ons zijn die wél een leven hebben Of een soort van leven *kijkt naar Melle* ;P |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 02, 2013 1:22 pm | |
| #Lianne: We blijven aardig *Kijkt vriendelijk naar Melle en geeft een aai over zijn hoofd* ^^ Haha -- Nog een paar hoofdstukken en dan zou m'n verhaal afgerond moeten zijn. Even zien wanneer ik weer een nieuwe begin.. En na het laatste hoofdstuk maar weer eens beginnen aan KE :3 |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 02, 2013 8:01 pm | |
| Guys, 'm sorry! Ik wil zo graag posten, vooral met Kasumi, want moet eigenlijk haar Pokemon evolueren vooooor de contest :/ Maar heb het zo druk D: |
|
| |
Elena Syres
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 24 Poképoints : 8 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 02, 2013 8:41 pm | |
| Same here, tis niet erg dat ik daardoor wat kleinere postjes maak right? (A) |
|
| |
Devon Garvey
Profiel Aantal berichten : 26 Poképoints : 15 Reputatie : 4 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 Years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 04, 2013 5:30 pm | |
| Aangekomen bij het kiezen van m'n pokemon, altijd moeilijk x'D
&& Ik vind kleine posts juist van [niet 5 regel posts, maar goed, jullie snappen me wel xD], dan heb je niet zo'n lap tekst voor je waar ik alleen maar een afkeer voor mijn eigen post van krijg (': |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 04, 2013 6:46 pm | |
| #Devon: Smexy ava -- Omg.. Ik wil ook weer terug posten hier, maar zolang m'n verhaal nog niet af is, gaat dat nog niet.. Ik hoop dat ik midden oktober weer terug kan beginnen! :O |
|
| |
Gamzee Makara Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 2 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 04, 2013 6:50 pm | |
| Haai everypeepz : o )
En dan is nu nog de vraag: Zou ik Gamzee actief (en een beetje In-Character) kunnen houden? |
|
| |
Devon Garvey
Profiel Aantal berichten : 26 Poképoints : 15 Reputatie : 4 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 Years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 04, 2013 6:54 pm | |
| @Freedje;; Bedankt c; Maar noem mij maar -kijkt snel om zich heen- Soof x'D
@Gamzee;; Hey C: En je kan alles zolang je er maar genoeg inzet voor toont (: |
|
| |
Gamzee Makara Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 2 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 04, 2013 6:58 pm | |
| |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 04, 2013 9:38 pm | |
| #Soof: Gheghe, ik had het kunnen weten dat jij het was (:
#Gamzee: Wie ben jij? :3 |
|
| |
Crouge Theodore Jones Volwassene
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 44 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 20Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 05, 2013 8:05 am | |
| @Gamzee: Volgensmij weet ik al wie je bent xd En alles kan ;D
Ahanywayz...goeiemorgen peepz ^^
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|