|
|
Auteur | Bericht |
---|
Ausna Sirena
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 59 Poképoints : 14 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 30, 2013 1:45 pm | |
| #Alexis, dankje :3 ik heb zelf in Soul Silver een Lapras die keer raden hie ie heet :3
ach, ik vind het jammer dat ik hem niet goed krijg. Maar ik heb altijd nog Soul SLilver en Heart Gold, en Black en White en Black 2 en X en Y die ik nog moet uitspelen het zijn er zoo veel xD |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 30, 2013 2:11 pm | |
| #Ausna: Ik ben een van de weinigen die X & Y niet heeft En volgens mij heet je Lapras Wave, pure gok hoor :p -- En dan nu, de meest gestoorde post voor een evolutie, jullie krijgen 'm dadelijk te zien xD Hij's nog best grappig, vooral dit zinnetje: 'Alexis gilde het uit en Zippo keek met een verbaasd gezicht naar de Gastly die zich een weg naar hun toe baande. Zijn ogen stonden kwaad. ‘Oh mijn God, doe me alsjeblieft niks! Ik ben dit jaar braaf geweest, ik beloof het!’ piepte Alexis met een klein stemmetje. ' Lol, ik moet er altijd iets van maken, vooral met Alexis xD |
|
| |
Christopher Smith
Profiel Aantal berichten : 30 Poképoints : 7 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 22 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 30, 2013 2:51 pm | |
| Dat is apart, maar anders kan je altijd een andere patch van Storm Silver vinden of ... Wat als ik mijn patched file nou eens doorstuur? Dan hoef je het niet te patchen of iets dergelijks te doen. Is dat een optie?
&Ik heb ook geen X of Y(*Wacht totdat het als rom verschijnt met een emulator*) Enne Freedje, ons topicje dan?*wacht al maanden op reactie* ^^" |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 30, 2013 2:54 pm | |
| #Olga: I know, I know, maar ik ben voor Kayne en Deborah zo inspiratieloos.. En voor Nate en Alexis weer niet en voor Aiden wel >.< Maar ik ga proberen om die post nog in de loop van volgende week in orde te maken. Het zit zo.. Ik moet ook nog schrijven voor mijn nieuw verhaal dat over twee dagen geactiveerd wordt en ik doe ook running in de week en soms ben ik lui.. Ik weet het, allemaal smoesjes, maar hij komt wel! xD
(En nu ben'k aan het chatten with my dad (<3) en word'k afgeleid van mijn evolutie-post.. Wat is het leven toch moeilijk XD) |
|
| |
Ausna Sirena
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 59 Poképoints : 14 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 30, 2013 2:57 pm | |
| nou, ls je dat kan, graag :3 en nu bezig met normale Soul Silver en ik zit vast in Ice cave #zucht |
|
| |
Christopher Smith
Profiel Aantal berichten : 30 Poképoints : 7 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 22 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 30, 2013 3:12 pm | |
| Dat moet dan per mail, want het kan niet via een PB. Ten minste, voor zover ik dat weet.
#Freedje: Oké, ik begrijp het wel. Mijn RPG block is ook deels wegens luiheid en verslavingen aan sommige roms&leren voor toekomstige toetsen. Thuis is ook alles chaotisch met een gemolde keuken plafond, verwarming en wie weet wat nog meer. Het is serieus een van de drukste vakantie's die ik ooit beleefd hebt XD
|
|
| |
Ausna Sirena
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 59 Poképoints : 14 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 30, 2013 3:16 pm | |
| oke mar en vraag. waar zijn mijn buttons? ik heb ze niet meer xD |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 30, 2013 4:42 pm | |
| Ik probeer Storm Silver te openen, maar mijn DesmuME-scherm blijft wit. D: Enig idee waarom? (Heb de Complete Version gepatched) |
|
| |
Christopher Smith
Profiel Aantal berichten : 30 Poképoints : 7 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 22 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 30, 2013 5:08 pm | |
| Heb je wel op 'Open Rom' geklikt onder 'File' bij DesMume en de patch gekozen? |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 30, 2013 6:41 pm | |
| Ik heb de emulator geïnstalleerd - Olga, negeer mijn berichtje dus maar -, maar hij gaat echt traag. Kun je geen speed gebruiken hier?? |
|
| |
Christopher Smith
Profiel Aantal berichten : 30 Poképoints : 7 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 22 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 30, 2013 7:02 pm | |
| Ik ben echt de emulator koning(in) hier, ofzo? De zeer wijze emulator tovenaar .... Suits me perfect <3 Maar goed, je kan naar 'Congif'-->'Frame Skip'-->'Uncheck Auto-minimize skipping'. Dat zou al enige verbetering moeten geven C:
|
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 30, 2013 7:07 pm | |
| Nope, m'n spel is nog steeds traag als hel, vooral als'k ergens heen moet lopen xD |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 30, 2013 7:08 pm | |
| - Christopher Smith schreef:
- Heb je wel op 'Open Rom' geklikt onder 'File' bij DesMume en de patch gekozen?
Hahahaha, ja, ik ben wel blond, maar niet zó blond :f: Oké, misschien is zoiets wel een standaardfout, maargoed, ik heb vaker DesmuMe gebruikt, dus zover was ik al wel. Maar daarna opent hij dus helemaal niets. :S |
|
| |
Christopher Smith
Profiel Aantal berichten : 30 Poképoints : 7 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 22 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 30, 2013 8:21 pm | |
| Sorry ^^" Maar hij opent dus helemaal niets? Hmm, dat is inderdaad vreemd. Ik heb da niet eerder gehad, dus ik zou dan online gaan Google'n :/ |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 31, 2013 12:53 am | |
| Er komt een moment in één ieders leven waarin ze niet alleen anderen, maar ook zichzelf verblinden met hun tekstkleur. Mijn excuses aan de mensen die teveel oranje in hun leven hadden en een Mitsu post besloten te lezen in Kanto's winterskin.
AHHH, GOLD! <3 /reference naar iets dat waarschijnlijk alleen ik begrijp |
|
| |
Kenji Claves
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 156 Poképoints : 135 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 31, 2013 11:13 am | |
| December is bijna voorbij! D: *gaat nog snel wat posts maken voor haar post-NaNo* |
|
| |
Ausna Sirena
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 59 Poképoints : 14 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 31, 2013 11:18 am | |
| A Pokemon of me in Soul Silver is a freaking murder machine! |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 31, 2013 1:22 pm | |
| Ah, vandaag is dan eindelijk de dag waarin ik afscheid kan nemen van 2013. So long, sucker! Alvast een gelukkig nieuwjaar voor de lieve leden hier op Kanto en ik hoop jullie allemaal netjes en nog heel in 2014 weer te mogen begroeten c: |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 31, 2013 2:18 pm | |
| Li! Vergeet je niet bij de Wicked Water Fights te posten? XD *is nu wel nieuwsgierig naar wie er uiteindelijk na al die tijd gaat winnen* |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 31, 2013 6:29 pm | |
| Iedereen een gelukkig en gezond 2014 toegewenst! |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 31, 2013 7:29 pm | |
| Fijne 2014&Niet teveel met vuurwerk spelen! ---- Wootwoot! Ik ben over mijn RPGblock heen(heeft drie RPG posten gemaakt) en zelfs met oude, vertrouwde Vincent heb ik weer een RPG post gemaakt. Het is meestal onwennig om met een oude account(niet super oud, but you get it) weer te RPG'en, maar het was *klik* en dan een *Bam* 900 woorden! Heerlijk, werkelijk waar.
Nu nog even met Olivia reageren C: |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 31, 2013 8:30 pm | |
| Lucky you =O En een gelukkig 2014 iedereen! Ik heb net Sacred Gold gedownload en gepatched, dus ik kom voorlopig niet meer achter mijn pc vandaan |
|
| |
Olivia Wild
Profiel Aantal berichten : 138 Poképoints : 85 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 31, 2013 8:41 pm | |
| Eindelijk overal weten te posten, pfoe. Maar goed om te horen dat het nu lukt met de Sacred Gold rom, & me is ook nogal verslaafd aan Storm Silver XD
|
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 31, 2013 8:43 pm | |
| Mja, het bleek dus dat je per se de USA rom moest gebruiken, de Engelse werkt niet XD Maar nu.... starterpokémon probleem... Welke moet ik kiezen? |
|
| |
Olivia Wild
Profiel Aantal berichten : 138 Poképoints : 85 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 31, 2013 9:24 pm | |
| Totodile <3333 --- Karma, ironie? Mijn Storm Silver rom is vastgelopen: de bovenste scherm is zwart en ik kan niets aanklikken op de onderste menu. Top... |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|