|
|
Auteur | Bericht |
---|
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo okt 16, 2013 10:44 pm | |
| Dat doe ik ook though. Ik werk een heel plot en bedenk de characters. Niet tot in het kleinste detail, maar wel dat ik gewoon weet hoe en wat. Ik haak alleen af op een gegeven moment. Niet omdat ik gewoon niet meer wil of er geen zin meer in heb, maar... Ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen. I just quit. |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 7:13 am | |
| Ik ben ook met een fanfic bezig :3 (alleen ik schrijf er de laatste tijd al niet zo vaak meer aan, dus ik hoop dat hij niet vast gaat lopen (zoals al mijn verhalen tot nu toe))
En ik zit de hele tijd met namen voor pokémon in mijn hoofd, maar Arya heeft gewoon niet genoeg pokémon om ze allemaal te kunnen gebruiken D: |
|
| |
Kato Moore
Profiel Aantal berichten : 26 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 7:16 am | |
| Ik heb zin om een volwassene aan te maken x'D |
|
| |
Crouge Theodore Jones Volwassene
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 44 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 20Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 10:21 am | |
| Vandaag weer eens posteb hier. Ik heb mensen efht te lang laten wachten .__. |
|
| |
Light Yagami
Profiel Aantal berichten : 79 Poképoints : 18 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 jaar oudPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 11:27 am | |
| IK HEB GEPOST IN DE CONTEST |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 3:44 pm | |
| Goed zo Sander =D Wilde je net een PM sturen als reminder voor de deadline xD @Rolo: Ik post het wel even bij de badges in het overleg |
|
| |
Kato Moore
Profiel Aantal berichten : 26 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 4:30 pm | |
| |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 5:10 pm | |
| Ik heb het al geëdit hoor! Je kan er dus zelf ook nog een stukje aan toevoegen. |
|
| |
Claire McLeod
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 18 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 5:53 pm | |
| Hallooo
Toch maar een gokje gaan wagen om Pokemon RPG te doen :3 |
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 6:06 pm | |
| - Arya Myani schreef:
- Ik ben ook met een fanfic bezig :3 (alleen ik schrijf er de laatste tijd al niet zo vaak meer aan, dus ik hoop dat hij niet vast gaat lopen (zoals al mijn verhalen tot nu toe))
En ik zit de hele tijd met namen voor pokémon in mijn hoofd, maar Arya heeft gewoon niet genoeg pokémon om ze allemaal te kunnen gebruiken D: Dikke +1 x'D Eentje had ik bijna afgemaakt, maar toen kwam die golf van school weer tevoorschijn :/ @Claire;; Welkom op KE! C: |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 6:22 pm | |
| Eigenlijk heb ik gewoon een nieuw account nodig om mijn inspiratie voor namen op uit te leven (en ik moet eigenlijk ook gewoon een coördinator hebben, dat lijkt me echt leuk), maar nog een acc hier kan ik echt nooit actief houden... Ik post al steeds laat met Arya en op WC post ik ook veel te weinig met Tips. |
|
| |
Claire McLeod
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 18 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 6:24 pm | |
| @Miki; Thanks :3 Nu nog een leuk plaatje vinden ^^ |
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 6:37 pm | |
| - Arya Myani schreef:
- Eigenlijk heb ik gewoon een nieuw account nodig om mijn inspiratie voor namen op uit te leven (en ik moet eigenlijk ook gewoon een coördinator hebben, dat lijkt me echt leuk), maar nog een acc hier kan ik echt nooit actief houden... Ik post al steeds laat met Arya en op WC post ik ook veel te weinig met Tips.
Als je echt inspiratie hebt voor een nieuw account, zou ik het gewoon proberen, misschien krijg je dan van die grote postbuien met Arya? C: |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 6:51 pm | |
| - Miki Hoshii schreef:
- Arya Myani schreef:
- Eigenlijk heb ik gewoon een nieuw account nodig om mijn inspiratie voor namen op uit te leven (en ik moet eigenlijk ook gewoon een coördinator hebben, dat lijkt me echt leuk), maar nog een acc hier kan ik echt nooit actief houden... Ik post al steeds laat met Arya en op WC post ik ook veel te weinig met Tips.
Als je echt inspiratie hebt voor een nieuw account, zou ik het gewoon proberen, misschien krijg je dan van die grote postbuien met Arya? C: Ach, ik kan het altijd proberen inderdaad :3 |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 7:44 pm | |
| @Claire: Welkom op KE |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 8:33 pm | |
| Oké, ik kom er serieus nu pas achter dat alle namen van steden in Kanto kleuren zijn xD |
|
| |
Claire McLeod
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 18 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 8:38 pm | |
| |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 9:50 pm | |
| - Miki Hoshii schreef:
- Arya Myani schreef:
Als je echt inspiratie hebt voor een nieuw account, zou ik het gewoon proberen, misschien krijg je dan van die grote postbuien met Arya? C: +1 had hetzelfde met Viridi en Iria, als ik weer wat minder werk heb voor school (het zijn grote beurten/proefwerken deze week), dan zal ik al mijn acc actief gaan maken. Ik weet dat je ze niet allemaal even actief kan houden, daarom heb ik altijd een indeling in m'n accs: de belangerijkste acc (in dit geval Viridi en Iria) probeer ik (als ik kan) 4/5 postjes per week mee te doen en soms meer. M'n andere accs, Vinyl en Fluttershy zijn eerder inspiratiebronnen omdat ze een interessanter en uitgebreider karakter en verleden hebben die ik veel meer in detail kan gaan bekijken en uitschrijven. Maar natuurlijk duurt het bijna een week of langer om er iets uit te krijgen. ^^" @Claire: welcome :3 --- - Spoiler:
Ben zooooo moe, ik had tijd om te posten, maar heb in de plaats gestudeerd. Ben zo moe... Vanmorgen 2 uur chemie beurt, supermoeilik omdat ik nieuw ben en heb dus gisteren 8 uur gestudeerd. Ik had barstende hoofdpijnna de beurt en was zo moe van te denken dat ik de rest van de dag mezelf overal heen moest sleuren... En natuurlijk, als kers op de taart, laatste twee lesuren LO, eerst zwemmen en daarna basketbal... En natuurlijk moest ik na school direct naar de manege omdat ik gisteren m'n paard alleen heb kunnen lossen en hij als een halve gek bijna over de omheining van de piste sprong, en me bijna had omver gelopen omdat hij dacht dat ik wou spelen.... Heb hem gekuist, hij zat onder het stof, zelfs met z'n deken aan en nadat ik een halfuur heb staan zwaaien met die borstel, heb ik hem eindelijk opgezadeld, kruip ik erop en hij vliegt weg. *zucht* zondag op de wedstrijd gaat hij gewoon door de sprongen rennen en dat allemaal omdat je een dag niet rijd mensen xD
*valt neer en kruipt terug naar haar bureau* moet aan fysieka leren, maar het is zo saai! D: |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 18, 2013 1:06 am | |
| Aw, sterkte ermee Iria! Bijna Flash af. Bijna Flash af. *kruipt naar finish* En dan morgen (edit by Kean: You mean, today!) beoordeling en als ik dat overleef, mogen jullie mijn superawesome not Pokémon Yellowish Green spelen! Alleen jammer dat mijn usb-stick steeds het contact met mijn pc verbreekt juist op het moment dat ik de boel veilig aan het backuppen ben. |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr okt 18, 2013 9:26 pm | |
| *probeert posts te schrijven* met welk karakter ik ook schrijf, ik kom gewoon maar niet verder dan de eerste drie regels T_T |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 19, 2013 1:15 pm | |
| #Anja: No worries en je eigen niet opjagen! *Steekt wijsvinger waarschuwend naar je op* -- SuperFreedje gaat eens al die topics inhalen die ze nog moet doen *After the first post* Ugh.. I don't want to this anymore.. ^ Probably xD Oh well, it's worth a try though ^^ |
|
| |
Lillian Yamaha Volwassene
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 100 Poképoints : 80 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 19, 2013 4:44 pm | |
| Zo, maar weer eens gepost met Lillian in de twee topics waar ik met haar in zit. Rolo wachtte gewoon al een maand op een post van mij en Freedje zelfs al bijna twee maand! Ik moet me schamen! *kruipt in hoekje* Goed, genoeg gemiept, tijd om naar het volgende account te huppelen en verder te gaan met het Gymgevecht in mijn Gym! *huppelt naar Cynthia* |
|
| |
Mikan Hachi Volwassene
Profiel Aantal berichten : 4 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 19 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 19, 2013 6:07 pm | |
| |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za okt 19, 2013 9:06 pm | |
| Errm, not sure of ik de motivatie kan vinden om te posten de aankomende tijd of dat ik juist overloop van inspiratie om te RPGen in verband met persoonlijke dingen. Ik weet ook niet zeker of ik het wel red met de contestpost, maar ik zal me er wel proberen doorheen te slepen xD Sorry if I'm not posting soon. |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo okt 20, 2013 9:45 am | |
| Hm... Ik wil dus misschien een nieuw acc, maar eigenlijk wil ik als voornaam Ceder en als achternaam Winter, maar ik vind Ceder Winter eigenlijk niet echt goed klinken. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|