|
|
Auteur | Bericht |
---|
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 4:00 pm | |
| Dames, letten jullie erop dat jullie niet gaan slowchatten! We hebben daar namelijk een chatbox voor, onderaan het forum |
|
| |
Aisha Long Volwassene
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 95 Poképoints : 11 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 4:01 pm | |
| Komt goed, ga ik niet meer doen! |
|
| |
Lucina Gall
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 41 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 4:02 pm | |
| Nah hoeft niet :>
Ik ga in de toekomst Shiny Fennekins breeden met m'n ditto <3
@Cynthia Oh derp is dit niet voor dit soort crap? xD Mja, ik stop toch wel even, ik ga aan de slag met Aardrijkskunde... Jeej |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 4:09 pm | |
| Miep! Slowchatten >3 --- Ah en mijn naamgenoot begint me weer te stalken. *Kijkt naar Bo* --- Okay, ik moet posten met Viridi en Vinyl, er is één probleem. Vinyl neemt al mijn inspi weg >c --- Bij X heb ik Xerneas ook met een Master Ball gevangen, want mijn Pokémon zaten al in lv 60 ofzo. Ik gooide eerst een Quick Ball en net op het laatste moment breekt hij uit. xD En nu zit ik vast bij de Pokémon League, want die Watergast verslaat constant mijn hele team met zijn Garydos. Dan heeft hij nog 10 HP ofzo en denk ik; 'JES HET GAAT LUKKEN!'. '... Used a Full Resture!' Ik; 'FFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU' Yeah, Rage Quit ^^ |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 4:12 pm | |
| @Lucina: Het topic is wel voor "dit soort crap", maar je moet er wel op letten dat het niet veranderd in een gesprek tussen maar twee mensen, want dan wordt het slowchatten en daar is het topic dus weer niet voor
@Iria: Dus jij heet wel Bo! Ik dacht dat ik me steeds vergiste XD Ik noem jou, Arya en Sishuri echt allemaal Bo XD |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 4:14 pm | |
| meepz, opnieuw beginnen met X :3 Nu nog bedenken welke starter ik zal pakken xD |
|
| |
Viridi Green
Profiel Aantal berichten : 78 Poképoints : 50 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 4:16 pm | |
| *kijkt naar Lianne* Zucht *facepalm* Ja, ik ben de echte Bo. Tam, tam, tam! THAT PLOT TWIST!!! >3
@Emilya; Froakie is normaal de beste starter, maar mijn favoriet is Fennekin. Chespin heeft gewoon derpi evultions xD |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 4:18 pm | |
| - Viridi Green schreef:
- *kijkt naar Lianne* Zucht *facepalm*
Ja, ik ben de echte Bo. Tam, tam, tam! THAT PLOT TWIST!!! >3
@Emilya; Froakie is normaal de beste starter, maar mijn favoriet is Fennekin. Chespin heeft gewoon derpi evultions xD klopt xD Maar ik had op m'n vorige savefile al een Fennekin :/ Ik denk dat ik voor Froakie ga c: |
|
| |
Aisha Long Volwassene
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 95 Poképoints : 11 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 4:20 pm | |
| Dedenne is echt ubercute, ik hem in het wild tegen zal ik hem vangen? Ik wil trainen, alleen zij is gewoon cute! En een fairy ^^ |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 4:37 pm | |
| Uit alle radomheid heb ik mijn Chespin (ja, ik ben toch voor Chepsin gegaan) Thornbush genoemd 8D |
|
| |
Lucina Gall
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 41 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 4:38 pm | |
| @Marieksel Ohohoho, ik weet waarom >D |
|
| |
Marie Takke
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 38 Poképoints : 2 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 4:40 pm | |
| Omgelogd naar mijn andere acc xD @Ann, is het goed dat je een topic krijgt met Marie ipv van met Emilya? |
|
| |
Lucina Gall
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 41 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 4:43 pm | |
| @Marie Is goed ^^
God, nu ben ik bang dat ik weer zit te slowchatten ;____; |
|
| |
Marie Takke
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 38 Poképoints : 2 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 4:44 pm | |
| IK MOET HIER OP ÉÉN VAN MIJN ACCOUNTS EEN MAGIKARP GENAAMD GEORGE HEBBEN OMDAT GEORGE DE MAGIKARP DE MEEST AWESOME POKÉMON TER WERELD IS C8 |
|
| |
Aisha Long Volwassene
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 95 Poképoints : 11 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 4:45 pm | |
| Is het goed als ik er met Sydney ook in dat topicje kan jumpen? Ik moet haar echt actief maken zeg... |
|
| |
Marie Takke
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 38 Poképoints : 2 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 4:45 pm | |
| |
|
| |
Viridi Green
Profiel Aantal berichten : 78 Poképoints : 50 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 4:49 pm | |
| Bwahahaha, Chespin is cute, maar dan volgt dat rond ding en dt ander ding. Waaraan dachten ze toen ze hem maakten, ik dacht dat ze meer zoiets zouden maken; Dit of dit of dit. Maar nee ze moesten zoiets maken. *zucht*
Um meiden, jullie zijn weer aan het slowchatten, misschien kunnen jullie maar beter naar de chat gaan voordat er een boze mod/admin komt ;3 |
|
| |
Sydney Jones
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 5 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 4:51 pm | |
| Ik ben al in de chatbox voor het geval dat... |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 4:56 pm | |
| @Bo: I know, sorry XD Daarom is het ook handig dat iedereen nu op zijn profiel ook zijn echte naam in kan vullen =p
Huehue eens kijken of ik vanavond nog weer een nieuw hoofdstuk kan posten van mijn NaNo ^^ |
|
| |
Claire McLeod
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 18 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 5:23 pm | |
| - Brendon Mayon schreef:
- Hahaha, handig :PZooo, weer bij mijn ouders thuis, eindelijk weer normaal internet <3 Moet even de minutes uitschrijven van onze PBL sessie, maar daarna is het posttijd!
@Bo: Hee, een nieuw karakter aangemaakt? Niet dat ik weet (': Volgens mij is dit mn eerste x'3 (Is hier een andere Bo dan? Awesum x'D) |
|
| |
Viridi Green
Profiel Aantal berichten : 78 Poképoints : 50 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 5:24 pm | |
| Iep! Ik ben het! Bo-2- Ken je me nog? :3 |
|
| |
Luna Carter Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 47 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 5:25 pm | |
| hallo allemaal
hoe gaat het met jullie? Met mij niet zo goed |
|
| |
Claire McLeod
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 18 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 5:26 pm | |
- Iep! Ik ben het! Bo-2- Ken je me nog? :3
BOOOO 2 <3333 Das een tijdje geleden Guurl c: |
|
| |
Viridi Green
Profiel Aantal berichten : 78 Poképoints : 50 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 5:31 pm | |
| - Claire McLeod schreef:
- Viridi Green schreef:
BOOOO 2 <3333 Das een tijdje geleden Guurl c: Echt hé. Ik dacht dat je was gestopt met RPGen. Blijkbaar niet, want hier ben je! Ik wist niet dat je een Pokémonfan was ;3 |
|
| |
Claire McLeod
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 18 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo nov 24, 2013 5:34 pm | |
- Claire McLeod schreef:
- Viridi Green schreef:
BOOOO 2 <3333 Das een tijdje geleden Guurl c: Echt hé. Ik dacht dat je was gestopt met RPGen. Blijkbaar niet, want hier ben je! Ik wist niet dat je een Pokémonfan was ;3 Whaha je moest eens weten (': Ik zit nog steeds iedere dag op Warrior Cats, en ben laatst samen met Saskia BloodClan leader & Deputy geworden (': En pokefan, ofcourse c: Heb X, FireRed & LeafGreen, Diamond, Platinum. (': Hoe is het met je? C: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|