Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 [GYM] Building a dream

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
[GYM] Building a dream - Pagina 2 Vide
BerichtOnderwerp: Re: [GYM] Building a dream [GYM] Building a dream - Pagina 2 Emptyzo okt 27, 2013 3:19 pm



Cynthia: Met samengeknepen ogen keek de vrouw toe hoe Raticate naar voren rende toen Alex zijn Water Pulse op hem af vuurde. Wat waren ze van plan? Toen de Ratpokémon zich afzette, sperde de vrouw haar ogen verrast open. Hij wilde door de ring heen springen! Wat slim! Sishuri was waarschijnlijk één van de eerste trainster die ze tegenover haar had, die dat probeerde. 'Een slimme zet,' sprak de vrouw, niet zeker wetend of het meisje het hoorde of niet. Ach, het maakte niet uit. Ze kon Sishuri na het gevecht ook altijd complimenteren met haar techniek, of ze nu won of verloor. Raticate was inmiddels bij Alex op het platform beland en ging over op een Dubbel Team. Alex keek speurend in het rond, op zoek naar de echte Raticate. 'Concentreer je!'  riep de vrouw naar haar Pokémon, welke zich schrap zette, klaar om naar voren te stuiven en de Raticate van het platform te stoten.

Alex: In opperste concentratie en zo gespannen als een veer stond Alex daar, te kijken en te wachten. Hij spotte zijn tegenstander zodra deze een sliding stop maakte. Alex was al onderweg naar voren toen Raticate opeens een angstaanjagend gezicht opzette; Scare Face. Een rilling liep over Alex zijn rug heen toen hij dit zag en hij deed snel een pas achteruit. Nog in de ban van de koude rilling die langs zijn ruggengraat liep, was hij niet in staat de daarop volgende aanval af te weren en werd hij vol geraakt. De sterke kaken en scherpe tanden van de Raticate sloten zich om zijn nek en de Vaporeon liet een kreet van schrik en pijn horen. Wild schudde de Vaporeon met zijn hoofd terwijl hij naar de rand van het platform wankelde. Zijn achterpoot zakte van de rand en Alex voelde water. Instinctief liet de Pokémon zich vallen en belande zo in het water. ‘Acid Armor!’ hoorde hij de stem van Cynthia zeggen, waarop de Vaporeon onzichtbaar werd in het water. Hij zwom weg bij de Raticate, niet zeker wetend of die ook in het water lag of niet. Hij wilde in ieder geval zo veel mogelijk afstand creëren tussen hem en de Ratpokémon. ‘Hydro Pump!’ beval Cynthia. Nog altijd onzichtbaar dankzij Acid Armor vuurde Alex een krachtige waterstraal op zijn doelwit af. Eens zien hoe hij dit ging aanpakken.



Laatst aangepast door Cynthia Claves op zo nov 03, 2013 10:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sishuri Kaimia
Sishuri Kaimia


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 354
Poképoints : 147
Reputatie : 9
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 Years
Pokémon:
[GYM] Building a dream - Pagina 2 Vide
BerichtOnderwerp: Re: [GYM] Building a dream [GYM] Building a dream - Pagina 2 Emptyma okt 28, 2013 9:59 pm

SISHURI
Door Scary Face wist ze haar pokemon van het water weg te houden en Crumble wist zijn tegenstander tussen zijn kaken te klemmen. Maar natuurlijk was dat nog lang niet het hele gevecht. De Vaporeon begon achteruit te lopen en voordat Crumble los kon en wilde laten gleed deze van het platform af en verdween deze in het water, gevolgd door een zet die hem onzichtbaar maakte. Maar Sishuri maakte zich meer zorgen om Crumble, die door zijn late reactie het water bijna in de ogen had gekeken.

CRUMBLE
Met veel moeite wist hij zich staande te houden op het platform, maar toch hadden zijn snorharen het water geraakt. De Raticate schudde zijn kop en de kleine druppeltjes vlogen van zijn snuit, maar de Vaporeon was verdwenen in het water, geheel onzichtbaar. Geïrriteerd zuchtte hij en begon met zijn blik het water af te speuren. Alles bewoog, dus hadden de rimpelingen geen effect, maar plots verscheen het. Alsof een kanon water had geschoten kwam het op hem af. Crumble's ogen werden groot en hij draaide zich vliegensvlug om en gebruikte een Quick Attack om weer op een ander platform te belanden, maar de straal was sneller en gaf hem een flink en ook wat pijnlijk duwtje. Met een geschrokken piep belandde hij met een knal op het platform en kreeg nog een golf met water over zich heen. Met een vlammende blik krabbelde hij overeind, zijn bruine vacht droop langs zijn zij. Licht hijgend keek hij in het water, wat nu stil lag, maar hij zag nog niet echt iets. 'Gebruik je Sucker Punch op het water!' Crumble gaf een kort knikje en begon met zijn poten op het water te slaan. Het zwembad begon te golven en Crumble hield zijn blik gericht op het golvende water. Waar o waar was de Vaporeon?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
[GYM] Building a dream - Pagina 2 Vide
BerichtOnderwerp: Re: [GYM] Building a dream [GYM] Building a dream - Pagina 2 Emptyzo nov 03, 2013 11:33 pm



Cynthia: Met samengeknepen ogen keek de vrouw toe terwijl Alex in het water viel. Ging de Raticate er achteraan? Nee, de Pokémon bleef op het platform staan, al scheelde het niet veel. Intussen was Alex onzichtbaar geworden, waardoor de vrouw het gevecht weer naar haar hand had gezet. Alex vuurde zijn Hydro Pump uit en hoewel Crumble een goede poging deed te ontsnappen, werd hij toch geraakt. Met een aardige smak kwam de Pokémon op een platform terecht en kreeg toen ook nog een golf water over zich heen. De vrouw glimlachte tevreden. Raticate was nu echter aardig boos en zette een Sucker Punch in op het water. Slim, zeer slim, zo vond de vrouw. De schokgolven van de aanval vlogen over het water, deden het golven en schuimen en hoewel Alex onzichtbaar was, werd hij toch geraakt. ‘Een goede zet Arya,’ prees de vrouw het meisje vanaf de andere kant van het bad.

Alex: Door de klappen die Alex kreeg van de Sucker Punch verdween het effect van Acid Armor en werd Alex weer zichtbaar. Dit gaf echter niks, Alex had nog wel meer pijlen op zijn boog. Hij voelde aan zijn lichaam echter ook dat hij al aardig wat klappen op had gevangen, evenals de Raticate. Toegegeven, hij had respect voor diens doorzettingsvermogen. Dit was echter nog niet helemaal over. ‘Alex, doe je Quick Attack!’ hoorde de Pokémon uit de mond van de vrouw komen en dus kwam hij in actie. Snel schoot hij door het water, maar toen hij onderweg was, hoorde hij dat hij over moest gaan op Headbutt. Dankzij de snelheid die hij had opgebouwd bij zijn Quick Attack, werd zijn Headbutt nog krachtiger. En nu maar hopen dat die Raticate niet opzij zou springen, want hij wilde niet ergens anders tegenop botsen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Sishuri Kaimia
Sishuri Kaimia


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 354
Poképoints : 147
Reputatie : 9
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 Years
Pokémon:
[GYM] Building a dream - Pagina 2 Vide
BerichtOnderwerp: Re: [GYM] Building a dream [GYM] Building a dream - Pagina 2 Emptyvr nov 08, 2013 3:55 pm

SISHURI
Crumble's zet was succesvol en de Vaporeon werd zelfs zichtbaar door de klappen die hij opving. Sishuri balde haar handen nogmaals zenuwachtig. Beide pokemon hadden al aardig wat schade opgelopen, maar ze zou zich nog lang niet gewonnen geven! De Trainer nam een hap lucht en richtte haar aandacht weer op haar pokemon. De Vaporeon kreeg het bevel een Quick Attack uit te voeren en Sishuri richtte haar blik op de water pokemon die erg snel door het water ging. Goed, wat moest ze hiertegen doen? Maar dat was nog niet alles, de Gymleader beval haar pokemon de aanval over te laten gaan in een Headbutt. Door de extra snelheid zou de klap op Crumble wel erg groot worden.

CRUMBLE
Hij hief zijn kop trots op toen zijn aanval succesvol was, maar natuurlijk zou zijn tegenstander het nog niet opgeven. De Raticate voelde dat hij al moe begon te worden en sommige zetten zou hij niet gemakkelijk meer kunnen uitvoeren. Toch duwde zijn doorzettingsvermogen hem wat verder. De Vaporeon naderde hem met een grote snelheid. "Gebruik je Focus Energy," In de korte tijd die hij nog had, kalmeerde Crumble wat en liet zijn adem traag en met diepe halen uit zijn neus. Zijn focus keerde grotendeels weer terug. "En spring nu op met Quick Attack richting de Vaporeon." Hij schrok wat van de zet, omdat hij nu alsnog de klappen zou opvangen, maar Sishuri gaf hem een zelfverzekerd knikje. Crumble zette zich weer met een grote kracht af en toen Sishuri hem een teken gaf, liet hij zijn lichaam iets opzij vallen, zodat hij hopelijk net langs de Vaporeon zou gaan en dat deze ergens tegenaan zou knallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
[GYM] Building a dream - Pagina 2 Vide
BerichtOnderwerp: Re: [GYM] Building a dream [GYM] Building a dream - Pagina 2 Emptyza nov 16, 2013 5:21 pm



Cynthia: Een spannend gevecht. Dat was wat Cynthia vond van haar gevecht met Sishuri. Het meisje liet veel doorzettingsvermogen en kracht zien, net als haar Pokémon, welke overduidelijk vol in zijn Trainster geloofde. Cynthia glimlachte. In haar ogen had het meisje de Cascadebadge dubbel en dwars verdiend. Haar ogen volgden de bewegingen van Alex, welke door de lucht schoot. Sishuri beval haar Pokémon een tegenaanval te doen, iets wat de Pokémon zichtbaar deed twijfelen, maar hij deed het toch. Dit getuigde van vertrouwen tussen Pokémon en Trainster. Voor Cynthia was het zo klaar als een klontje.
Ze hief haar arm met de Pokéball van Alex op zei: ‘Alex, keer terug!’ Een rode flits pakte de Vaporeon, nam hem in zijn greep en deed hem verdwijnen, een paar centimeter bij de grond vandaan. ‘Ik geef op,’ verklaarde de vrouw, waarna de scheidsrechter de vlag aan Sishuri haar kant hief en riep dat Sishuri had gewonnen. De vrouw haalde haar Vaporeon weer tevoorschijn, welke haar vragend aankeek, waarna ze naar Sishuri toe liep. ‘Je vraagt je vast af waarom ik op gaf of niet,’ sprak ze glimlachend. ‘Het is vrij simpel: Ik vind dat je de badge al hebt verdient.’ Ze haalde de Cascadebadge uit haar zak en stak haar hand naar het meisje uit. De kleurige Cascadebadge glinsterde in het licht. ‘Je hebt veel doorzettingsvermogen en kracht laten zien, net als een sterke bant tussen Pokémon en Trainer. Winnen is nooit alles, je band met je Pokémon is belangrijker en jij hebt mij prachtige dingen laten zien.’ Ze glimlachte nog breder. ‘Je hebt hem verdient,’ herhaalde ze.

OOC: Bij deze heeft Cynthia dus vrijwillig het gevecht op :3 Ik stuur je de Cascadebadge zo snel mogelijk op! Mocht je het trouwens niet eens zijn met mijn beslissing, dan mag je natuurlijk ook een PM sturen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sishuri Kaimia
Sishuri Kaimia


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 354
Poképoints : 147
Reputatie : 9
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 Years
Pokémon:
[GYM] Building a dream - Pagina 2 Vide
BerichtOnderwerp: Re: [GYM] Building a dream [GYM] Building a dream - Pagina 2 Emptyza nov 16, 2013 6:36 pm

SISHURI
Crumble zette zich af van zijn platform, na een korte twijfeling, maar sprong al snel op. Sishuri kneep nerveus in haar handen. Alles moest goed gaan, toch? Het volgende wat er gebeurde had ze dus totaal niet verwacht. ‘Alex, keer terug!’ Ze sperde haar ogen open en zag dat de Vaporeon verdween in een rode flits. Wat? ‘Ik geef op,’ Verrast deed ze een stap achteruit en zag dat de scheidsrechter zijn vlag haar kant op richtte en verklaarde dat zij had gewonnen. Was dit zojuist echt gebeurd? Nog wat verbaasd slikte ze en zag dat Crumble van het platform was gevallen waar hij op zou moeten landen en nu in het water worstelde. Snel pakte ze zijn Pokeball en liet hem veilig terugkeren. De Gymleader kwam haar kant op en eigenwijs verscheen Crumble uit zijn pokeball. De Raticate was doorweekt en zijn lange bruine vacht droop met water en hing verward voor zijn gezicht. Toch zag ze duidelijk zijn vrolijke uitdrukking. ‘Je vraagt je vast af waarom ik op gaf of niet,’ Sishuri knikte zonder iets te zeggen, de woorden leken verloren te zijn gegaan in haar keel. ‘Het is vrij simpel: Ik vind dat je de badge al hebt verdient.’ Ze keek Cynthia nog steeds verbaasd aan, maar gaf wel een knikje. In de hand van de vrouw verscheen een badge, in de vorm van een prachtige blauwe druppel. Crumble gaf een enthousiaste piep en maakte een klein sprongetje van vreugde, waardoor Sishuri deels werd nat gemaakt. ‘Je hebt veel doorzettingsvermogen en kracht laten zien, net als een sterke bant tussen Pokémon en Trainer. Winnen is nooit alles, je band met je Pokémon is belangrijker en jij hebt mij prachtige dingen laten zien.’ Sishuri nam de Badge dankbaar aan en Crumble drukte zijn vacht tegen haar benen aan, de Trainster glimlachte gelukkig. ‘Je hebt hem verdient,’ Sishuri richtte haar lachende ogen weer op Cynthia. "Ontzettend bedankt, Cynthia!" Grijnsde ze breed. "Het was een prachtig gevecht om mee te maken en ik zal me nog meer inzetten om de band tussen mij en mijn pokemon te verbeteren. Ik heb zeker veel geleerd van ons gevecht."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
[GYM] Building a dream - Pagina 2 Vide
BerichtOnderwerp: Re: [GYM] Building a dream [GYM] Building a dream - Pagina 2 Emptyza nov 16, 2013 6:44 pm



Een brede glimlach verscheen op Cynthia haar lippen toen het meisje de badge aan nam en haar Raticate blij reageerde. Het was wel duidelijk dat ze wat verbaasd was door deze wending in het gevecht, maar Cynthia stond achter haar beslissing. Het meisje bedankte haar enthousiast. ‘Het was een prachtig gevecht om mee te maken en ik zal me nog meer inzetten om de band tussen mij en mijn pokemon te verbeteren. Ik heb zeker veel geleerd van ons gevecht.’ Cynthia knikte. ‘Zo mag ik het horen. Ik weet zeker dat je ver zult komen Sishuri, daar heb je namelijk de wil voor.’ Ze richtte haar ogen op de Raticate. ‘Zorg goed voor haar,’ glimlachte ze, waarna ze weer naar Sishuri keek. ‘Je bent hier altijd welkom als je weer eens tegen me wilt vechten. Voor nu wens ik je veel succes verder met de andere Gyms.’ Ze keek naar Alex, welke knikte en verontschuldigde zich toen tegenover Sishuri. ‘Ik moet nu helaas weer verder. Mijn Pokémon zijn rust nodig, en een opknapbeurt. Tot ziens Sishuri!’ En met deze woorden liep ze langs het meisje heen, naar de balie in de hal, om te kijken hoeveel tijd ze nu nog had voor de volgende uitdager.
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
[GYM] Building a dream - Pagina 2 Vide
BerichtOnderwerp: Re: [GYM] Building a dream [GYM] Building a dream - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[GYM] Building a dream

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [WEBCOMICS] A Redtail's Dream en Stand Still, Stay Silent

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2013-