| [IDEE] Kanto Experience Facebookpage? | |
|
Zal ik een Facebook page aanmaken voor Kanto Experience | Ja | | 33% | [ 4 ] | Nee | | 25% | [ 3 ] | Geen mening | | 42% | [ 5 ] |
| Totaal aantal stemmen : 12 | | Enquête gesloten |
|
Auteur | Bericht |
---|
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: [IDEE] Kanto Experience Facebookpage? di sep 03, 2013 5:37 pm | |
| Lieve leedjes,
Je ziet het steeds vaker: RPG's die een facebookpage aanmaken. Nu is mijn vraag: Is hier animo voor? Laat alsjeblieft je stem horen in de poll, met het allerliefst natuurlijk een onderbouwing hiervoor (:
Wat zal er gepost worden op deze Facebookpage? Aankondigingen en teasers van events, badge/contest winnaars, Characters of the Season, leuke wetenswaardigheden over Pokémon en vragen voor de leden over verbeteringen voor de site. Ben je lid van deze page? Dan staat het je ook vrij om RPG dates te maken, plots te verzinnen, documenten aan te maken over je karakter, je Pokémon en/of hun avonturen, mensen te porren waar je op wacht en gewoon gezellig te kletsen.
Doen we dat niet ook al op KE zelf? True, maar FB is wel een stuk makkelijker bereikbaar op je smartphone en daarnaast krijg je er meldingen van (die je natuurlijk ook uit kan zetten). Aan de andere kant snap ik ook wel dat er mensen zijn die hun Pokémon/RPG leven apart willen houden van hun RL. Dus, vandaar deze vraag! |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: [IDEE] Kanto Experience Facebookpage? di sep 03, 2013 5:42 pm | |
| Ik heb op "geen mening" gestemd. Ik heb toch geen smartphone, dus wat dat betreft valt het voordeel al weg en voor de rest kan alles eigenlijk ook wel op Kanto zelf worden besproken xD Dus, tja... I don't really care much :f: |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: [IDEE] Kanto Experience Facebookpage? di sep 03, 2013 5:44 pm | |
| ^dat =) Maar dat zag je waarschijnlijk al wel aankomen, haha |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: [IDEE] Kanto Experience Facebookpage? di sep 03, 2013 5:50 pm | |
| Ik heb voor gestemd, omdat ik niet altijd het update stukje echt in de gaten houdt, maar ook omdat zoals je het zei, het veel gemakkelijker is via je mobiel of ja, wat je ook gebruikt x'D
Nja, ik vind het gewoon veel mobieler, reacties volgen misschien sneller en ik denk dat er wel op wordt gelet (: |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: [IDEE] Kanto Experience Facebookpage? di sep 03, 2013 7:37 pm | |
| Ik ben tegen. Allemaal heel leuk en zo, maar ik zou het grager hebben als niemand iets te weten zou komen over wat ik hier allemaal doe, dit om pottenkijkers te vermijden. Ik heb niet graag dat andere mensen me dadelijk in de gaten gaan houden om te zien wanneer ik online kom en zo. Ik ben dus tegen, sorry (: |
|
| |
Leah Spark
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 56 Poképoints : 11 Reputatie : 5 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: [IDEE] Kanto Experience Facebookpage? di sep 03, 2013 8:03 pm | |
| Om eerlijk te zijn zit tussen de geen mening/nee. Ik vind het niet veel toevoegen en ik denk dat ik niet veel gebruik zal maken van de FB pagina. |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: [IDEE] Kanto Experience Facebookpage? di sep 03, 2013 8:07 pm | |
| Ik stemde voor geen mening/nee. Ik ben namelijk niet echt het persoon en heb bovendien de tijd niet om continu op FB zal kijken, terwijl de update's ook te lezen zijn op het forum. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: [IDEE] Kanto Experience Facebookpage? di sep 03, 2013 8:43 pm | |
| Okee, bedankt voor de reacties! Daarom wilde ik het even peilen (: Aangezien een FB page ook wel veel werk is, laat ik het voor nu zo |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: [IDEE] Kanto Experience Facebookpage? | |
| |
|
| |
| [IDEE] Kanto Experience Facebookpage? | |
|