Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Sydney Jones

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sydney Jones
Sydney Jones


Profiel Vrouw Leeftijd : 23
Aantal berichten : 5
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Sydney Jones Vide
BerichtOnderwerp: Sydney Jones Sydney Jones Emptyza okt 19, 2013 5:42 pm

Karakter Kaart

Naam: Sydney Jones
Leeftijd: 13 jaar
Geslacht: Vrouw
Woonplaats: Pallet Town
Karakter en uiterlijk: Sydney ziet er altijd tip top in orde uit, dat is misschien wel zo maar ze voelt zich er niet altijd fijn in, ze vind het persoonlijk fijner om lossere kleding te dragen, die ietjes jongensachtig zijn. Zij is als je haar net pas kent ziet ze er erg verlegen uit, als je haar écht goed kent dan is ze super gezellig. Ze draagt altijd een ketting met haar mee, daarin zit een foto met haar en haar eevee erin.
Familie: Moeder : Aisha. Vader: Ethan
Trainer/Coördinator/Gymleider/Grunt: Coöridnator
Pokémon: Charmander
Geschiedenis: Sydeny was 12 jaar geleden geboren, haar ouders waren op dat moment de gelukkigste die je maar kon bedenken, ze vonden allebij dat ze erg op haar moeder leek: grote blauwe ogen,' met een kleine twinkeling erin. Als het om haar karakter ging leek ze als twee druppels water op haar vader; een goed man met een goed hart, maar als je hem te lang laat wachten werd hij steets ongeduldiger.

Op haar tweede verjaardag kreeg ze al haar, lang donkerblauw haar. En je kon haar karakter steets beter 'zien' . Toen ze drie werd praatte haar eerste woordjes best al snel en ontwikkelde zich sneller dan anderen kinderen in de buurt. Toen haar ouders dat zagen gaven ze haar een Eevee, Sydney was op dat moment de gelukkigste van de wereld. Zij noemde de Eevee Sun, omdat hij voor haar net de zon was, iets dat de wereld voor je oplicht.

Hun twee werden beste vrienden en wouden elkaar nooit meer kwijt raken, waneer Sydney zes jaar werd en Sun eventjes naar buiten ging om wat te lopen, liep zij te diep het bos in en verdwaalde. Sydney was zo verdrietig dat ze zichzelf dagen lang op haar kamer sloot en zich van de wereld afsloot, dat was twee weken zo tot haar ouders haar uit haar kamer 'sleurde' en er samen over gingen praten. Door dat gesprek kwam ze weer bij zinnen en ging met het leven door. Maar ze was nog steeds kapot door haar

Nu ze dertien is geworden wil ze haar starter bij professor Oak ophalen aan contests meedoen, die leken haar erg leuk en ze had er al veel gezien op de Tv, nu wil zij op een reis daarvoor maar ook op een speurtocht, een speurtocht naar haar veloren Sun.

Like's: Pokémon, spelen, zorgen voor anderen en anderen vertrouwen
Dislikes: dat anderen haar verraden, kleders en zolders.


Laatst aangepast door Sydney Jones op ma nov 04, 2013 1:16 pm; in totaal 5 keer bewerkt (Reden : Andere rang)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Sydney Jones Vide
BerichtOnderwerp: Re: Sydney Jones Sydney Jones Emptyzo okt 20, 2013 2:29 pm

Hallo Sydney en welkom op Kanto Experience! Je KK ziet er goed uit, maar ik heb wel een aantal opmerkingen.

Allereerst heb je bij de beschrijvingen van het uiterlijk en het karakter een opsomming staan. Op zich is dit geen probleem, maar het leest fijner wanneer je dit in een klein verhaaltje verwerkt. Je hoeft dit echter niet aan te passen, want het is zo wel volledig. Bij haar karakter heb je echter wel staan snel vriendenmakend. Vriendenmakend is geen bestaand woord. Je maakt snel vrienden. Bij het uiterlijk staat overigens lang. Gaat dit over de lengte van het haar of over de lengte van Sydney zelf? Als het over het haar gaat, zou je dan nog even willen vermelden hoe lang Sydney zelf is?

Ten tweede is er even een probleempje met de Pokémon die je hebt gekozen; Eevee. Sydney is een beginnende trainer van 12, wat betekend dat je 1 credit hebt voor Sydney om een Pokémon mee uit te kiezen. Eevee is een Pokémon van 2 credits en dus niet haalbaar voor Sydney. Ik zou je dus willen vragen een andere Pokémon uit te kiezen (ééntje van 1 credit)

Ten derde, de geschiedenis;
Citaat :
Sydeny was 12 jaar geleden geboren, ze leek vooral op haar moeder: donkerblauw haar met net zulke blauwe ogen, mét een kleine twinkeling erin. Maar als het om haar karakter gaat lijkt ze het meest op haar vader, die was een aardig man, maar als iets te lang duurt word ze ongeduldig.
Dit is een heel lang stuk, die op dit moment bestaat uit maar twee zinnen, maar dat eigenlijk uit veel meer zinnen zou moeten bestaan. "Sydney was twaalf jaar geleden geboren. Ze leek vooral op haar moeder; donkerblauw haar met net zulke blauwe ogen, 'met een kleine twinkeling. Als het om haar karakter gaat, lijkt ze echter het meest op haar vader. Hij was een aardige man, maar als iets te lang duurde, werd ze ongeduldig." Zoals je ziet heb ik de "maar" aan het begin van jouw tweede zin weggehaald. Je mag een zin namelijk nooit beginnen met "maar". Verder schakel je op het eind van het stukje over naar de tegenwoordige tijd.

Dan kom ik bij de rest van je geschiedenis, waar je verteld dat de moeder van Sydney is ontvoerd door een Grunt van Team Rocket en dat de vader haar is gaan zoeken. Dit roept bij mij een heleboel vragen op. Hoe kon de moeder zo opeens een lid van Team Rocket tegen het lijf lopen? Team Rocket werkt namelijk in het geheim en komt echt niet zomaar ineens tevoorschijn. Waarom heeft Team Rocket de moeder ontvoerd? Waarom heeft de vader zijn tien jarige dochter zomaar alleen gelaten? Ik kan me niet voorstellen dat een vader zijn kind zomaar alleen laat. Waar woont Sydney nu? Wie heeft haar opgevangen? Wie zorgt er voor haar? Wat voor effect heeft het verdwijnen van haar ouders op Sydney gehad? Graag zou ik willen dat je de geschiedenis aanpast, want hij is op dit moment onvolledig. Als je dit te ingewikkeld vindt worden, dan moet je het stuk met Team Rocket weghalen en wat anders verzinnen.

Nu ik dit stuk in je geschiedenis heb gelezen, kom ik even weer terug bij het kopje Familie:. De familie van Sydney is namelijk helemaal niet onbekend. Ze weet prima wie haar ouders zijn. Het enige wat onbekend is, is waar ze nu zijn en of ze nog leven. Graag zou ik zie dat je ook dit aanpast.

Als laatste ben ik erg nieuwsgierig naar het verhaal achter waarom Sydney niet van kelders en zolders houdt.

Succes met aanpassen en mocht je nog vragen hebben, of ben je het ergens niet mee eens, stuur me gerust een PM ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney Jones
Sydney Jones


Profiel Vrouw Leeftijd : 23
Aantal berichten : 5
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Sydney Jones Vide
BerichtOnderwerp: Re: Sydney Jones Sydney Jones Emptyzo okt 20, 2013 2:48 pm

Dankwel voor de tips, ik zal het meteen aanpassen
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Sydney Jones Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Sydney Jones Sydney Jones Emptyma okt 21, 2013 2:43 pm

O als je even meld dat het is aangepast, zien we het sneller Razz

Fijn dat je het hebt aangepast. Ik vind de geschiedenis nu goed, alleen zijn er een paar foutjes.

Er zijn bijzonder veel typefouten, bijvoorbeeld:
Citaat :
en zich van de wereld afsluitte,
-> Afsloot
Citaat :
Maar ze was nog steets kapot door haar verlies.
-> steeds

Zo staan er nog meer foutjes in. Lees het even na Wink

Ten slotte nog één opmerking: Je móet een Pokémon hebben voor je in de RPG begint. Kan je dus alvast de starterkeuze in je karakterkaart verwerken?

Daarnaast is de leeftijd wat verwarrend. In je KK staat:
Citaat :
Leeftijd: 14 jaar
Maar ook:
Citaat :
Nu ze dertien is geworden wil ze haar starter bij professor Oak ophalen
En in je Pokégear staat 12 jaar. Dus kan je het even met jezelf eens worden over de leeftijd? :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Sydney Jones
Sydney Jones


Profiel Vrouw Leeftijd : 23
Aantal berichten : 5
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Sydney Jones Vide
BerichtOnderwerp: Re: Sydney Jones Sydney Jones Emptyma okt 21, 2013 3:19 pm

Oke, ik ga er voor zorgen, de leeftijd in de pokegear heb ik al veranderd
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Sydney Jones Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Sydney Jones Sydney Jones Emptyzo okt 27, 2013 12:27 am

Oeps, weer niet gezien dat je het had aangepast! Fijn dat je het heb aangepast, maar het klopt nog niet helemaal. Je leeftijd is nu 13 (volgens mij?), alleen de eerste zin van je geschiedenis is:
Citaat :
Sydeny was 12 jaar geleden geboren
Daarnaast staat er nog altijd in je Pokégear (dat stukje onder je avatar, aan te passen in je profiel-> Pokégear) dat ze 12 is. Dus denk er even aan dat je dat aanpast Wink


Genoeg gemuggenzift, je karakterkaart is goedgekeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Sydney Jones Vide
BerichtOnderwerp: Re: Sydney Jones Sydney Jones Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Sydney Jones

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Summary's :: Coördinatoren-