|
|
Auteur | Bericht |
---|
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 13, 2014 9:58 am | |
| Iedereen heeft een beetje een inspi dip qua Kanto xD Wil iemand nog jureren bij de Contest? Pleeeease? |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 13, 2014 10:54 am | |
| Als het een week mag duren voor de beoordeling er is, wil ik best jureren, maar ik weet dus echt niet wanneer ik tijd heb om al die posts door te lezen XD |
|
| |
Leah Spark
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 56 Poképoints : 11 Reputatie : 5 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 13, 2014 11:25 am | |
| |
|
| |
Aya Rasmussen
Profiel Aantal berichten : 42 Poképoints : 13 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 13, 2014 11:39 am | |
| Hellooo |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 13, 2014 12:07 pm | |
| @Anita: Ik vind het prima hoor. Als je het ergens binnen nu en een week (of anderhalf) kan doen, ben ik helemaal blij (: Gelukkig voor jou zijn er niet zoveel deelnemers dit keer Hooooi Peetje =D Weetje, ik weet niet wat het is, maar iets van KE staat me tegen D: Misschien is het gewoon de layout.. I don't know D: |
|
| |
Leah Spark
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 56 Poképoints : 11 Reputatie : 5 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 13, 2014 12:12 pm | |
| Oh car, ik wil natuurlijk ook wel helpen met jureren als je nog iemand nodig hebt. Laat maar horen. |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 13, 2014 1:42 pm | |
| Heej Pe! Welkom terug ^^ - Brendon Mayon schreef:
- @Anita: Ik vind het prima hoor.
Anja*moet haar luiheid maar eens aan de kant schuiven en eens de moeite nemen om haar RL-naam in te vullen* |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 13, 2014 4:48 pm | |
| Sorry :$ Anja bedoelde ik :$
@Pee: Heb nu twee juryleden, dus dat is voldoende. Maar voor de volgende contest ben je van harte welkom als jurylid n.n |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 16, 2014 3:03 pm | |
| Ik heb bepunterd :ch: Nu weet ik alleen niet of ik mijn punten voor de contest nu al mag/kan posten of dat ik ze ongeveer tegelijk met Olga moet posten? :3 |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 16, 2014 3:16 pm | |
| 6 pagina's woordjes vertalen van Frans naar Nederlands en van Nederlands naar Frans tegen maandag, morgen dus.. Joepie.
Also: heeft iemand ooit de Grijze Jager gelezen? Zo ja, weet diegene de chronologische volgorde? I'm curious xD |
|
| |
Ceder Winter
Profiel Aantal berichten : 132 Poképoints : 64 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 16, 2014 6:51 pm | |
| - Aiden Conwell schreef:
- 6 pagina's woordjes vertalen van Frans naar Nederlands en van Nederlands naar Frans tegen maandag, morgen dus.. Joepie.
Also: heeft iemand ooit de Grijze Jager gelezen? Zo ja, weet diegene de chronologische volgorde? I'm curious xD Ik heb het gelezen. Bedoel je met chronologische volgorde waar deel 7 er tussen hoort? Die speelt zich namelijk af tussen deel 4 en 5. |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 16, 2014 6:52 pm | |
| - Kean Hayashi schreef:
- Ik heb bepunterd :ch: Nu weet ik alleen niet of ik mijn punten voor de contest nu al mag/kan posten of dat ik ze ongeveer tegelijk met Olga moet posten? :3
Tja, ik ben dinsdag van plan om de punten uit te delen en de dag direct te plaatsen. Just so you know. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 16, 2014 7:03 pm | |
| Jullie kunnen onderling even communiceren wanneer de punten gepost worden. Anja kan het beter nu nog niet posten idd, aangezien Olga dan beïnvloed word @Freedje: Nope, nooit gelezen. Schijnt wel een populaire serie te zijn. |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 16, 2014 7:21 pm | |
| True. Niet aan gedacht. Dan post ik ze ook wel dinsdag ^^ @Freedje: ik heb ze wel gelezen, maar ben nooit verder gekomen dan deel 2. Of deel 1, ik weet het eigenlijk niet meer XD |
|
| |
Ceder Winter
Profiel Aantal berichten : 132 Poképoints : 64 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 16, 2014 7:23 pm | |
| Nu wil ik dat het dinsdag is, ik ben zo benieuwd D: :3 |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 16, 2014 7:29 pm | |
| #Ceder: Ja die chronologische volgorde ja. Dus die deel zeven tussen deel vier en deel vijf en voor de rest geen andere wijzigingen? :O #Anja & Carla: Nou ja zeg! Zo'n goede serie |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 16, 2014 7:47 pm | |
| @Floor: Ja, ik ook! Spanneeeend!
@Freedje: Haha, misschien ga ik hem wel eens lezen. Maar heb geen biebpas ofzo. Dus dan moet ik ze meteen kopen. Hmmmm. |
|
| |
Ceder Winter
Profiel Aantal berichten : 132 Poképoints : 64 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 16, 2014 8:20 pm | |
| - Alexis Vegas schreef:
- #Ceder: Ja die chronologische volgorde ja. Dus die deel zeven tussen deel vier en deel vijf en voor de rest geen andere wijzigingen? :O
Inderdaad ^^ @Alle andere mensen Lees het! Het is een leuke serie :3 |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 16, 2014 9:59 pm | |
| HOI ALLEMAAL! Ik ben ook weer eens online! Goed, eens zien wat er van mijn postinspiratie (die ik heb opgedaan toen Car en ik samen aan het werk waren) over is gebleven ^^ |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma maa 17, 2014 7:15 am | |
| #Carla: Die kun je normaal voor vijf euro krijgen bij je lokale bib. Zo werkt het bij ons dan toch :O #Lianne: Geloof me, schat, ik ben ook niet veel online geweest Heb het weekend nogal met m'n ouders doorgebracht ;3 |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma maa 17, 2014 10:08 am | |
| @Freedje: Ja maar ik ben al weken niet meer online sinds ik het zo druk heb met stage XD Shame on me. |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma maa 17, 2014 7:57 pm | |
| #Lianne: Ik heb ook al een tijd niet meer gepost, maar ik zit er niet zo meer mee. Ze moeten maar wachten. Ik ben een snelle leerling Cryaotic heeft Catherine P15 geplaatst, ik ben weer eens niet beschikbaar voor vanavond! ;D Cry's voice is so.. *Zwijmel zwijmel* |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 18, 2014 11:42 am | |
| Urgh, waarom kan ik hier niet actief blijven D:
Anyway, zijn er hier mensen lid van de deviantART groep Pokemon-ARPG? |
|
| |
Karin Mayon
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 137 Poképoints : 81 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 18, 2014 2:13 pm | |
| Marieksel =D Leuk dat je weer even langs komt (: Nee, daar ben ik niet lid van. Is dat een beetje leuk? |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 18, 2014 8:42 pm | |
| Ja, het is best een leuke groep :33 Het is een soort roleplay groep, maar je traint je pokémon door ze te tekenen of schrijven. En Shinies kunnen alle kleuren zijn, dus je hoeft je niet aan de standaard Shiny kleuren te houden en je kunt Form Mutants en Pattern Mutants krijgen en Hybrids C: Vooral de Hybrids vind ik awesome <3 Helaas heb ik nog geen kans gehad om er eentje te krijgen, ook geen Mutant of Shiny trouwens :C |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|