|
|
Auteur | Bericht |
---|
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 19, 2014 8:56 am | |
| O wacht, dat heb ik wel eens bekeken! Vond het allemaal nogal ingewikkeld :/ En ik ben niet zo goed in regelmatig tekeningen maken over hetzelfde xD Omg, Tweede lintje En nu, ga ik Kasumi een ei geven =D |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 19, 2014 9:13 am | |
| Ik vond het er ook ingewikkeld uit zien, maar eigenlijk valt het best mee hoe moeilijk het is XD Je moet er alleen best wel veel tijd in stoppen als je echt iets wilt bereiken... De Sneasel van Anita en mij is like, level 6, en we zijn al bijna twee maanden lid van de groep xP en onze andere Pokémon (Kabuto) moeten we überhaupt nog laten hatchen... |
|
| |
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 19, 2014 9:29 am | |
| @Anja: Jullie doen het samen? Naja, aangezien de art challenge er wel voor zorgt dat ik elke maand iets teken, is met misschien een goede motivatie Ik zal er eens naar kijken. Zo, Kasumi heeft een ei :3 |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 19, 2014 9:53 am | |
| Uhu, inderdaad, om te zorgen dat het toch wat minder tijd kost per persoon XD |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 19, 2014 8:53 pm | |
| En ik heb mijn verhaal op Quizlet afgemaakt! Nu een maand pauze nemen, tot eind april ongeveer en er dan weer kei hard terug in vliegen.. gelukkig heb ik dit weekend tijd voor ontspanning en posten <3 |
|
| |
Aya Rasmussen
Profiel Aantal berichten : 42 Poképoints : 13 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 19, 2014 9:06 pm | |
| - Emilya Ivis schreef:
- Ja, het is best een leuke groep :33 Het is een soort roleplay groep, maar je traint je pokémon door ze te tekenen of schrijven. En Shinies kunnen alle kleuren zijn, dus je hoeft je niet aan de standaard Shiny kleuren te houden en je kunt Form Mutants en Pattern Mutants krijgen en Hybrids C: Vooral de Hybrids vind ik awesome <3 Helaas heb ik nog geen kans gehad om er eentje te krijgen, ook geen Mutant of Shiny trouwens :C
Haha, ik ben gisteren ook eens gaan kijken en heb nu een Oddish en een Pawniard getekend, al moeten hun reference sheets nog geaccepteerd worden Wat is jouw dA gebruikersnaam? ik ben MightyCape |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 20, 2014 7:13 am | |
| #Anja&Anita: Hoe Mimiccen (ja, dat is een woord! ) jullie nu in godsnaam? xD Bij de een staat Kane terwijl het Kean is en bij de ander staat Kean terwijl het met het acc van Kane gepost is? |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 20, 2014 8:53 am | |
| That's because... Ehm... Het zat zoiets: Kane heeft zijn account aangemaakt waarmee hij doet alsof Kean van Caterpies houdt, terwijl hij een Weedle heeft (daarom KeanTheCaterpieKing), waarop Kean een account heeft aangemaakt waarin Kane van Weedles zou houden, terwijl hij een Caterpie heeft, daarom KaneTheWeedleWarrior.
Snappie?
Nee, ik snap 'm ook niet.
Maar dat was natuurlijk ook het doel, mwuhahaha. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 20, 2014 12:05 pm | |
| Whut, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht xD Ging er gewoon vanuit dat Kane de Weedle had 0.o Don't fuck with my head you basterds! |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 21, 2014 7:40 am | |
| #Anita: Dus.. Kean is Kane en Kane is Kean in Mimic? o.O I hate you, isn't the fact that you guys are twins not hard enough already?! You don't have to go so hard on us!!! -- Ohh, de nieuwe skin is so pwetty. Carla, wat ben je toch goed hierin! |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 21, 2014 7:43 am | |
| Ik schrok mij haast een hoedje toen ik KE opende. Ik verwachtte met mijn suffe kop nog de oude skin. Maar goed, het ziet er mooi uit! ='D Carla skills c: |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 21, 2014 10:06 am | |
| Dankje Freedje =D Haha, Olga xD Hij is ook behoorlijk anders, daar niet van Had je de Pokémon of the Season al gezien? (a) |
|
| |
Ausna Sirena
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 59 Poképoints : 14 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 21, 2014 10:35 am | |
| *is wakker geschud door nieuwsbrief* oeehh, mooie skin, en al die anders dingies :3 |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 21, 2014 10:40 am | |
| Yay, de nieuwsbrief werkt! Was de eerste keer dat ik een nieuwsbrief heb verstuurd |
|
| |
Ausna Sirena
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 59 Poképoints : 14 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 21, 2014 11:04 am | |
| Concrats :3 ik zou maar eens moeten posten in IC... |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 21, 2014 11:11 am | |
| Tsja, de hebt de laatste wedstrijd net gemist. Maar ga weer een Novice wedstrijd organiseren denk ik. |
|
| |
Ausna Sirena
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 59 Poképoints : 14 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 21, 2014 11:57 am | |
| Aii, kan niet wachten op die dan :3 |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 21, 2014 1:36 pm | |
| - Brendon Mayon schreef:
- Had je de Pokémon of the Season al gezien? (a)
Ja <3333 Freude is gewoon awesome~///Eigendunk |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 21, 2014 2:30 pm | |
| De nieuwe skin is awesome Car! Heel mooi <3 |
|
| |
Devon Garvey
Profiel Aantal berichten : 26 Poképoints : 15 Reputatie : 4 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 Years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 21, 2014 4:00 pm | |
| De nieuwe skin is inderdaad echt super! :'D En weer zo'n schattige pokemon onderin<3333 |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 21, 2014 5:36 pm | |
| Thank yoooou!
@Soof: Haha, ja, die haal ik steeds bij dezelfde DeviantArtist weg. Het staat wel bij de credits (: |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 21, 2014 7:11 pm | |
| Ik vind de nieuwe skin heel leuk geworden Car! Ik denk ook dat het een goede keuze was om het één en ander te verplaatsen / op een duidelijkere plek te zetten. ^^ |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 22, 2014 12:19 pm | |
| Dankje Nite n.n De Winterskin vond ik idd wat onduidelijk, daarom kon ik niet wachten om de nieuwe erop te gooien |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 23, 2014 12:50 pm | |
| Corpse Party is echt SICK! Ik heb de anime gevolgd, heb de game gevolgd via Cry en ga nu de manga lezen. Het laat me op de een of andere manier niet los, net zoals de Grijze Jager, waar ik morgen zo snel mogelijk uit school het vierde, vijfde, zesde en zevende deel ga halen. Ik hoop dat het tegen morgen nog beschikbaar is en niemand hem meeneemt! :O
#Carla: Je ava is cool! ;D
|
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 23, 2014 2:35 pm | |
| Corpse Party? Waar gaat die anime over? Dankje trouwens n.n
Pfoeh, vanaf 10 uur in touw geweest voor het brunch buffet. Nu ga ik een ideetje uitwerken voor KE :3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|