|
|
Auteur | Bericht |
---|
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma mei 27, 2013 10:00 pm | |
| Is het niet handiger om gewoon een vast anime karakter te kiezen in plaats van zo random te googlen? Op die manier hoef je je niet aan één plaatje vast te houden. Just saiyan. En je hebt een ruimere keuze aan plaatjes xD |
|
| |
Sora Takahashi
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 236 Poképoints : 157 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di mei 28, 2013 5:03 pm | |
| Haha ik wilde net zeggen Car, je wilde de finale van de Cerulean Contest toch even snel doen?XD Maar je mag Kasumi ook wel gewoon laten opgeven hoor ;P |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di mei 28, 2013 5:08 pm | |
| OMFG! GRUNTS! EINDELIJK! *voelde zich al zo eenzaam als Commander met maar 2 grunts* |
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di mei 28, 2013 5:20 pm | |
| Vandaag was dus eindelijk de dag waarop ik m'n Duits spreekbeurt had. Het ging echt verrassend goed C: Gelukkig hielp m'n onderwerp qua originaliteit wel wat *kuch*secret>D*kuch*
En blijkbaar ook een Frans mondeling, gewoon uitspraak oefenen. En toen ben ik een beetje kwaad geworden op m'n lerares. De cijfers werden dus gegeven en pas na die mondeling zei ze zo van "Ja, Sofie, je hebt een 7,5 omdat je wat zacht en onduidelijk praatte." Mens, zeg dat dan als ik bezig ben ._. |
|
| |
Ana Del Mundo Volwassene
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 7 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 21 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di mei 28, 2013 5:55 pm | |
| - Destiny Kashimuro schreef:
- OMFG! GRUNTS! EINDELIJK! *voelde zich al zo eenzaam als Commander met maar 2 grunts*
haha xD At your service ma'am :') Hmm, ik denk dat ik deze avatar wel goed vind, het beeldt wel een beetje haar verleden af... denk ik x3 en @ Mitsu: Geen zorgen, ik heb photoshop :3 alle oogkleuren bij de plaatjes die ik had waren allemaal anders en dat zie je... ik hoop nauwelijks xD Bovendien geeft me het altijd een vaag gevoel om van een anime karakter een zelfgemaakt karakter te maken, ik weet ook niet wat het is xD |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di mei 28, 2013 5:57 pm | |
| Vind ik ook. Dan zie je toch meer het karakter van die anime voor je, dan dat het echt je eigen karakter voorsteld... of zoiets xD
@Miki: maar een 7,5 is toch ook supergoed =D |
|
| |
Leah Spark
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 56 Poképoints : 11 Reputatie : 5 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di mei 28, 2013 10:27 pm | |
| De afbeelding bij Bulba-lawn doet het niet meer Hmm, ik heb zin om te posten, weet alleen nog niet wat xD Edit: en nu opeens wel weer. Raar |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di mei 28, 2013 11:09 pm | |
| @Miki: Een 7.5 is inderdaad een mooi cijfer, daar moet je trots op zijn! @Leah: het kan zijn dat de plaatsjes soms niet laden @Lieke: Brave Grunt >: D |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo mei 29, 2013 9:46 am | |
| Een 7,5 is al een heel goed cijfer voor een mondeling! Ik was altijd al blij met een zesje voor dat soort dingen XD
@ Leah; Bij mij doet hij het wel gewoon? Het kan zijn dat actieforum kuren heeft bij jou, of je computer deed een beetje lui XD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo mei 29, 2013 10:18 am | |
| Ik heb nergens last van, denk dat het gewoon een laadfout was
Gepost met Kasumiiii. Miyu moet evolueren. En snel. Caterpie's zijn heel schattig, maar kunnen echt niks xD
En moest vandaag bloedprikken. Ik haaaat bloedprikken. Maar het ging op zich wel goed (: |
|
| |
Leah Spark
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 56 Poképoints : 11 Reputatie : 5 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo mei 29, 2013 1:58 pm | |
| Ja, dan was het inderdaad een laadfout. Het zag er alleen eerst heel stom uit, alles deed het behalve bij die. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo mei 29, 2013 2:47 pm | |
| Haha, kan gebeuren! Zou graag bij je post willen reageren trouwens Leah, alleen heb ik geen karakter die zich momenteel in Pallet Town bevind of een reden heeft om daar te zijn :/ Misschien een leuk idee om eerst een soort 'verhaal' ervan te maken, dus chronologisch opvolgende posts op verschillende locaties? Heb ik eerst ook gedaan met Karin, omdat er niet echt iemand was om op haar te reageren (: |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo mei 29, 2013 3:53 pm | |
| Dat moest ik voor de meivakantie begon ook, Car. Ik zei tegen die vrouw dat ik niks met naalden had en dat ik dit liever niet deed, maar dat had ik beter niet kunnen doen, want ze vroeg de hele tijd of ik flauw ging vallen XD Maar als je een fijne assistente hebt (of wie ook bloed bij je heeft geprikt) dan blijft hij/zij met je aan de praat en is het zo gebeurd c: |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo mei 29, 2013 4:10 pm | |
| Nja, ze waren alleen nogal kinderlijk aan het praten soms, echt zo van: wat goed/dapper dat je het toch doet! Op een hele kinderlijke toon. Ach ja.
Fairy Tail is verslavend :3 |
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo mei 29, 2013 6:00 pm | |
| Een 7,5 is inderdaad wel mooi, maar als je gewoon makkelijk een 8 had kunnen halen voelt het als een troostprijs x'D
Zondag is er een forum meeting waar ik eindelijk toestemming voor heb <'3 |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo mei 29, 2013 7:03 pm | |
| - Brendon Mayon schreef:
Caterpie's zijn heel schattig, maar kunnen echt niks xD
...dus? |
|
| |
Yume Yukusai
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 117 Poképoints : 83 Reputatie : 19 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo mei 29, 2013 7:24 pm | |
| Waha, ik moet met Shou eigenlijk ook nog gaan trainen maar lig met buikpijn op bed T_T ik denk dat het me morgen lukt een trainingsessie in elkaar te flansen en te reageren op Viridi(btw als je dit leest, ik vond dat gevecht zo epic en awesome :3) |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo mei 29, 2013 7:33 pm | |
| Hahahaha, tx lieke. ;3 Ik wil dat Toboe een weelde blijft, want met een Kakuna ben je niks Bezig aan de post van Arya. Zo inspiloos op Iria :c |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo mei 29, 2013 7:36 pm | |
| Goede keus! haha (al kan een Weedle maar 4 aanvallen leren of zo... xD) |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo mei 29, 2013 8:11 pm | |
| @ Car; Haha, ja dat is het zeker XD Bij welke ep ben je nu, als ik vragen mag? Ik ben bij episode 136, maar ik zit midden in een filler arc. Although, de fillers van Fairy Tail zijn zo slecht nog niet.
Maar als je Kakuna evolueert heb je wel een epische bij? |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do mei 30, 2013 6:20 pm | |
| Ja maar... Ik zie niet echt een hypere Kakuna voor me *Ziet het voor zich* Ow wacht... Toch wel xD Toboe is gewoon niet gemaakt om in een poding te zitten, hij kan dan niet praten en lopen enz. En vergeten zijn dansje niet c: Morgen heb ik een presentatie van een elfje in de klas voor Nederlands Expressie. Maar ik weet niet ewlke ik moet nemen :c Welke vinden jullie het beste? - Spoiler:
Briefje Wit vlak Bevuilt door woorden Van een pesters lach Stilte
Pijn Tranen rivier Zilver van angst Rood van de wonden Slaan
Slecht Duivelse lach Raakt zijn doel Dodelijkste wapen van al Weg
Bang Wijzende hand Geen echte betekenis Angst voor wat komt Waarom?
Handen Schudden elkaar Wapens gaan neer Maar woorden gaan op Racist
Anders Altijd hetzelfde Niemand ziet het Omdat het kapot is Alleen
En nu, posten!!! >3 |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr mei 31, 2013 8:04 pm | |
| Wow, die elfjes zijn echt mooi! Ik vind denk ik die van briefje het mooist, maar ze zijn allemaal echt heel mooi. |
|
| |
Karin Mayon
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 137 Poképoints : 81 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jun 01, 2013 4:03 pm | |
| Gepost met Karin, revolutie! En de Contest gepost en het ringsteken weer even vooruit geschopt. Yay n.n |
|
| |
Yume Yukusai
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 117 Poképoints : 83 Reputatie : 19 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jun 01, 2013 5:26 pm | |
| hmm, gepost met Yume plus getraind met Shou :') twee vliegen in een klap en klaar voor de contest :3 Shou gaat gewoon iedereen een epic glare geven zo van: ...I don't trust you :suspect: x3 |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 03, 2013 2:23 pm | |
| Peopleeeee. Where are you? D: Ga vandaag voor het eerst in mijn leven behangen, hahaha! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|