|
|
Auteur | Bericht |
---|
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di mei 21, 2013 7:25 pm | |
| Jaaa, dat klopt! Moet ook echt heel hard gaan trainen met Miyu xD Wat leuk dat iedereen zijn nieuwe Pokémon opgeeft! |
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di mei 21, 2013 7:32 pm | |
| Ik moet weer eens iets gaan doen met Sishuri, trainen ofzo x'D Iemand die interesse heeft in een topic? ;D |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di mei 21, 2013 7:36 pm | |
| Naja, heb niet echt inspi op het moment =( O shoot, moet nog steeds een update maken voor WC xD Zal ik meteen even doen! |
|
| |
Viridi Green
Profiel Aantal berichten : 78 Poképoints : 50 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di mei 21, 2013 10:16 pm | |
| - Brendon Mayon schreef:
- Jaaa, dat klopt! Moet ook echt heel hard gaan trainen met Miyu xD Wat leuk dat iedereen zijn nieuwe Pokémon opgeeft!
Dat viel me ook op Dit wordt zo'n epic contest Moet posten met Iria, maar ben zo moe |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo mei 22, 2013 7:17 am | |
| Het is zo moeilijk om de neiging nog een account aan te maken te weerstaan. Zo veel ideeën! D: |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo mei 22, 2013 12:01 pm | |
| Haha, ik ken het! Zat eraan te denken om een Character Shop te openen op Kanto. Daar kan iedereen dan karakters te koop aanbieden (voor bijvoorbeeld punten) die je hebt bedacht, maar je weet dat je ze niet kan aanmaken, omdat je ze niet kan onderhouden. Oftewel, karakteropzetten verkopen. Is dat misschien een idee? |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo mei 22, 2013 12:50 pm | |
| Het klinkt wel leuk, Car xD Guise ik heb echt issues. Ik ging daarnet Eindhoven in vanwege een schoolopdracht en kwam terug met 2 PS3 games en een nieuwe manga. In totaal heb ik 58 euro uitgegeven. Denk ik. |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo mei 22, 2013 1:14 pm | |
| - Brendon Mayon schreef:
- Haha, ik ken het! Zat eraan te denken om een Character Shop te openen op Kanto. Daar kan iedereen dan karakters te koop aanbieden (voor bijvoorbeeld punten) die je hebt bedacht, maar je weet dat je ze niet kan aanmaken, omdat je ze niet kan onderhouden. Oftewel, karakteropzetten verkopen. Is dat misschien een idee?
Dat is best wel cool Alleen ik denk dat er dan meer aanbod dan vraag is, eigenlijk... |
|
| |
Yume Yukusai
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 117 Poképoints : 83 Reputatie : 19 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo mei 22, 2013 4:50 pm | |
| Hmm, ik denk van niet, omdat bijna niemand een tweede account heeft. Ik heb nu wel Ana aangemaakt om TR te ondersteunen kk komt vandaag of morgen :3 |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo mei 22, 2013 5:02 pm | |
| Haha, ik wil ook een derde account. Heb ook al een idee, maar ik mag haar (van mezelf) niet aanmaken voordat ik weer met Hiro en Kean heb gepost xD Ik denk trouwens dat een Character Shop aan de ene kant handig kan zijn voor degenen die zelf geen inspiratie hebben, maar aan de andere kant denk ik dat er idd een overkill aan ideeën komt én dat er ook ideeën bij zitten die iemand anders uit zichzelf al had bedacht en dat het dus niet te controleren wordt of iemand zijn ideeën uit de Character Shop haalt of zelf bedenkt ... if you know what I mean |
|
| |
Viridi Green
Profiel Aantal berichten : 78 Poképoints : 50 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo mei 22, 2013 10:16 pm | |
| Pff, zit ook met een idee in m'n hoofd. Een TR grunt die dj is, zit ik ook nog met een trainer karakter in m'n hoofd en een volwassen. Ik kan niet kiezen... XD Iemand inspiratie nodig? Ik ben een bak vol! Ik heb er veel te veel! :p |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do mei 23, 2013 10:15 am | |
| Daar heb je een goed punt An. Dan kunnen we beter een brainstorm topic aanmaken ofzo. @Viridi: Haha, gooi al je ideeën samen? |
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do mei 23, 2013 6:49 pm | |
| Werken aan een spreekbeurt is echt niets voor mij x'D Ik word om de minuut afgeleid door fora en dan ga ik echt overal kijken of ik niet kan posten. Heb pas drie voltooide PP-pagina's die dan nog een redelijke lay hebben, alleen de tekst vertalen is zowat onmogelijk ;-; |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | |
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za mei 25, 2013 2:41 pm | |
| KE is gewoon te awesome om te negeren (aa)
Spreekbeurten, ugh. Ik krijg al knikkende knieën bij de gedachte alleen al, huehue. Binnenkort moet ik mijn laatste game ook weer gaan presenteren... Aan alle ouders.. ;A; |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za mei 25, 2013 3:59 pm | |
| Donderdag Europa Boulevard D: Oftewel: in het Frans en Engels over allerlei dingen gaan praten. En over sommige dingen kan ik in het Nederlands al niet goed praten... Ik bedoel, over roken kan ik niet veel meer zeggen dan dat ik het sowieso nooit ga doen, dat het ongezond is en dat ik het vind stinken... |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za mei 25, 2013 7:27 pm | |
| Bah. Frans. :S Succes ermee! Of sterkte! Of wat je dan ook nodig hebt... ik ken het eigenlijk helemaal niet. XD Zijn het soort debatten ofzo? And a wild porygon appeared! https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/534/porygon.jpg/ Mja... first attempt at Maya. En hij heeft geen ogen, want ik snap het texture-systeem nog niet helemaal. En het inkleuren ook nog niet. XD En ja, hij klopt niet helemaal, maar ik ga er voorlopig niet (of misschien wel nooit) meer mee verder, want nu moet ik voor school bezig. En daar ga ik dit voor namaken: http://raskolnikov0610.deviantart.com/art/Clock-tower-01-194433214 |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo mei 26, 2013 8:38 am | |
| Nee, geen debatten, je moet gewoon gesprekjes voeren over jezelf en school en vakanties en walvisjacht voor Frans en over jezelf en school en vakanties en roken voor Engels. Die Porygon wordt gaaf En die klok lijkt me echt moeilijk na te maken. |
|
| |
Vinyl Mikkusu
Profiel Aantal berichten : 23 Poképoints : 11 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo mei 26, 2013 9:56 am | |
| Pfff, en bah nee hé. Morgen een extreem belangerijke taak voor Aardrijkskunde, heb ik een belangerijke pagina niet mee om het te maken. Weten jullie toevallig wat meer over Toeristische attractiepunten? Of welke onderedelen ervan. Gelukkig laat mijn geheugen me deze keer niet in de steek en weet ik min of meer waarover het gaat xD Edit: JES! JES! JES! Vond ik een site met het boek op! Ben zo happy nu!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo mei 26, 2013 10:58 am | |
| #Vinyl: Je bedoelt zo de toeristische aantrekkingspunten zoals een stad en zo? Man, ik kan merken dat ik aardrijkskunde allang niet meer heb gedaan xD |
|
| |
Vinyl Mikkusu
Profiel Aantal berichten : 23 Poképoints : 11 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo mei 26, 2013 1:13 pm | |
| Euh nee, dat valt onder achitectuur. Heb m'n opdracht in een halfuur kunnen afmaken. Strx naar mijn paardje, dan naar Rijsel en daarna Vinyls' kk maken, daarna posten op WC en AW, nog een powerpoint afwerken voor Godsdienst en dan hier nog een postje zetten, denk ik. Jep, ik ga een volle avond hebben xD |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo mei 26, 2013 3:31 pm | |
| @ Kane; Hoe bedoel je hij klopt niet helemaal? Het ziet er echt goed uit voor je eerste keer! Ik weet niet hoeveel verschil er zit tussen 3DS Max en Maya, maar ik doe het je in ieder geval niet na zonder het 9001 keer op te hebben gegeven XD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma mei 27, 2013 8:51 pm | |
| Yay, Grunts!
En ik faal echt verschrikkelijk -___-' Wilde de finale zo graag snel afhandelen, krijg ik niks uit dat hoofdje van me geperst >_< |
|
| |
Yume Yukusai
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 117 Poképoints : 83 Reputatie : 19 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma mei 27, 2013 9:14 pm | |
| ahw xD en yaay, mijn KK is geaccepteerd in 1 keer! =D Ik ben ook benieuwd naar hoe Ana zich ontwikkelt, maar de RPG geeft daar meestal automatisch het antwoord op :3 Ondertussen ben ik wel op zoek naar een nieuwe ava ;3 |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma mei 27, 2013 9:57 pm | |
| Even snel wat plaatjes gegoogled (: klik klik klik |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|