Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 24 Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 22, 2013 3:44 pm
@Freedje: ik had je wel een deadline gegeven XD Volgens mij was ik die in eerste instantie inderdaad vergeten, maar heb ik die er diezelfde dag nog bij ge-edit XD (of dat was bij iemand anders... hm.... nou weet ik het niet meer...) Anyway, je mag het niet eeuwig gaan uitstellen hoor!
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 23 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 22, 2013 8:02 pm
#Lianne: Ik zit anders goed op voorsprong bij onze topics, hoor, mwuahhaah
--
Ik moet nog bij een paar topics posten, maar dat blijft uit voor morgen, ik heb vandaag al genoeg geschreven, ik heb ook nog bij andere dingen geschreven :3
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 30 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 22, 2013 8:49 pm
True Freedje, maar stom genoeg had ik wel inspi voor de karakters waar ik al een tijdje niet mee had gepost en niet voor de karakters waar ik nu regelmatig mee schrijf XD
Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 22, 2013 8:50 pm
Ik had eerlijk gezegd niet zo'n zin in de mijne, juist omdat ik niet wist wat ik ermee aan moest, maar ik ben nu toch wel blij dat ik 'm zo gemaakt heb en uiteindelijk toch op 'n idee gekomen ben, hoewel het wel wat langer duurde dan normaal :3
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 18 Jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 22, 2013 9:36 pm
@Cynthia: Oeh, dat ken ik xD
*Kijkt rond en vooral bij Sishuri* Feit, mijn Pokémon zijn nogal overpowered met hun 20+ levels en dat zonder een gym badge xD. Het gaat nu wel moeilijk om hun level weer te laten zakken tot een normaal niveau, of is dat wel mogelijk? Wil echt realistischer RPG'en namelijk c:
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 14 Years Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 22, 2013 9:40 pm
Vincent Köhler schreef:
@Cynthia: Oeh, dat ken ik xD
*Kijkt rond en vooral bij Sishuri* Feit, mijn Pokémon zijn nogal overpowered met hun 20+ levels en dat zonder een gym badge xD. Het gaat nu wel moeilijk om hun level weer te laten zakken tot een normaal niveau, of is dat wel mogelijk? Wil echt realistischer RPG'en namelijk c:
*ziet haar karakter naam* Ik zou dan de Gym uitdagen, de eerste, want dan zouden de levels realistisch zijn, niet? (:
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 18 Jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 22, 2013 9:51 pm
Bedankt voor de tip! ^^ En zal het zeker binnenkort uitvoeren ;]
@Kean: Oegh, bedankt voor het idee! dDat wil ik nu echt zo graag doen, nu enkel hopen dat Vincent er niet in faalt zijn eerste gym badge binnen te krijgen.
Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 22, 2013 10:02 pm
Niemand kan dit luisteren zonder geërgerd te kreunen of gek te doen XD Ik toch niet XD Ik heb dit muziekje 'n kwartier lang moeten aanhoren in De EftelingxD
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 30 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 22, 2013 10:34 pm
@Vincent: Voor zover ik weet ben jij ook echt de enige die het lvl van zijn Pokémon erbij heeft staan. Verder is er volgens mij niemand die daarmee werkt. Ze kijken gewoon naar het aantal badges en de ervaring van de Pokémon.
@Freedje: Ik zal kijken of ik morgen ofzo kan posten :3
Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 9:52 am
Volgens mij zijn er wel meer mensen hoor, die het level van hun Pokémon bijhouden. Ik heb het iig wel eens in een of meerdere karakterkaarten zien staan (En volgens mij zijn er ook mensen die het niet opschrijven, maar in hun hoofd wel ong. een level hebben zitten)
Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 10:03 am
Twee vriendinnen zaten in een rolstoel
(En ik vind wachten zelf niet zo erg hoor, maar ik vind het toch wel enigszins slecht dat invaliden zolang zouden moeten wachten. Buiten. Ik bedoel, we waren niet eens de enigen... er stond gewoon een kleine rij.)
De zomer is gearriveerd! De nieuwe zomerskin is geïnstalleerd. Er zijn nu drie NPC Gymleiders. De Ground, Grass en Poison Gyms kunnen vanaf nu via de NPC manier worden uitgedaagd.
Weerbericht De zon heeft besloten zijn gezicht weer eens te laten zien, wat resulteert in een hittegolf! Deze periodes van extreme hitte wisselen zich af met regen en onweer.
Pokémon is het eigendom van Nintendo, bedacht door Satoshi Tajiri. Wij claimen hier niks van als ons eigen idee, maar zijn vrij om onze eigen interpretatie te geven aan het fenomeen Pokémon.
De afbeelding van de header/achtergrond is gemaakt door mijzelf met twee stock images. De afbeelding van de footer is gemaakt door Clinkorz op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden.