|
|
Auteur | Bericht |
---|
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 11:07 am | |
| Ik dacht dat je vandaag pasdag had in Leeuwarden Car? Daarom moest ik toch voor jou werken?
@Freedje: IK ga nu zo posten met Lillian^^ En dat is inderdaad heel sneaky =p |
|
| |
Kayne Sphere
Profiel Aantal berichten : 98 Poképoints : 55 Reputatie : 15 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 12:50 pm | |
| #Anita: Dat is idd echt schandalig en slaat nergens op. Die mensen in die andere rij moeten ook wachten, dat begrijp ik wel, maar ik vind toch dat ze het tegenover de invaliden echt niet mogen maken.. Maar dat is gwn mijn mening I guess, ik heb gewoon heel veel respect voor ze en zou m'n plaats ook absoluut aan ze afstaan :3
#Carla: Echt niet? ;( *Doet zich als een Pikachu voor en legt oortjes achteruit* En wauw, een messenset? ;D
#Lianne: Doe rustig meid! :3 |
|
| |
Elena Syres
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 24 Poképoints : 8 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 1:12 pm | |
| - Brendon Mayon schreef:
- Gelukkig reis ik weer gratis!
+1, een maand niet gratis kunnen reizen is lang. D: |
|
| |
Kayne Sphere
Profiel Aantal berichten : 98 Poképoints : 55 Reputatie : 15 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 1:13 pm | |
| Ik ga dadelijk mijn Gymgevecht-post met Kayne maken.. En dan heb ik twee leuke beloningen voor mezelf: Verlies ik, dan vang ik een water-Pokemon. Win ik, dan vang ik een vuur-Pokémon. Challenge accepted |
|
| |
Vincent Köhler
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 205 Poképoints : 118 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 1:25 pm | |
| @Maaike; ik moet nog wachten tot 1 oktober, voordat ik gratis kan reizen D: Dat is inderdaad veel te lang..
@Freedje: Ik join je met het maken van zulke post, alleen vraag ik me af of ik het serieus bij de BBQ de gymleider ga bevechten of gewoon bij de gym.
EDIT: Nvm, zal gewoon bij de gym de topic plaatsen.
Laatst aangepast door Vincent Köhler op vr aug 23, 2013 1:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Kayne Sphere
Profiel Aantal berichten : 98 Poképoints : 55 Reputatie : 15 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 1:28 pm | |
| #Vincent: Moet je zelf weten. God ik ben nerveus voor m'n post xD |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 1:39 pm | |
| @Vincent: geen idee wat de andere gymleiders vinden, maar ik zou het echt leuk vinden als je tijdens de BBQ dat gevecht houdt XD |
|
| |
Kayne Sphere
Profiel Aantal berichten : 98 Poképoints : 55 Reputatie : 15 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 2:01 pm | |
| #Vincent: Mij zou het ook niks uitmaken Zie se, dat zijn al twee positieve reacties! Negeer mijn opmerking dus maar in mijn PM -- Omg, nooit gedacht dat een Gymgevecht uittypen zo zenuwslopend kon zijn.. Hebben jullie daar nooit last van? xD |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 2:19 pm | |
| Haha, ik niet in ieder geval. Heb alleen nog maar gymgevechten gedaan met Jasmine en... wel... Dan staat de uitkomst al vast eh? xD |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 2:20 pm | |
| #Kane: Betekent dat dat ze verliest of dat ze wint? Ze heeft wel een Bulbasaur immers
--
Omg, mijn post is af en ik ben zo nerveus XD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 2:58 pm | |
| @Li: Ja, had idd pasdag. Maar wist niet hoe lang dat duurde + dat ik hoopte er nog een kamerbezichtiging aan kon plakken, maar helaas =( Ben net weer terug. Maar heb vorige week genoeg voor jou gewerkt @Freedje; Relax girl xD |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 3:00 pm | |
| #Carla: Dat lukt niet, ik zit hier de hele tijd te lachen, in m'n handen te wrijven, te verzitten en het zweet staat in m'n handpalmen, hahaha xD Volgens mij ben ik Kayne zelf geworden o.O |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 3:40 pm | |
| Ik heb in totaal al vier Gymgevechten gedaan (drie met Kenji en één met Sora) en zo zenuwslopend vond ik het niet. Het is alleen lastig om realistisch te blijven en dan wachten tot de mods beslissen of je hebt gewonnen of niet.
@Vincent: Is het niet handiger gewoon bij de Gym in Pewter te beginnen?XD |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 3:51 pm | |
| Drie en een halve pagina... Ik ben heel even een dagje weg... ;A;
Gamescom was heel awesome <3 Buiten de coele cosplayers en de sneak peeks voor games die nog uit moeten komen, heb ik ook nog eens de meest adorable souvenirs gekocht/gekregen <3 Maar goed, tijd om het hier weer even bij te lezen allemaal XD |
|
| |
Kayne Sphere
Profiel Aantal berichten : 98 Poképoints : 55 Reputatie : 15 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 3:53 pm | |
| #Mitsu: Veel succes, in één dag kan er best veel gepost worden als je het mij vraagt #Lianne: Ik weet eigenlijk ook niet wat ik er zo zenuwslopend aan vind.. Volgens mij de angst dat het toch niet goed genoeg is of zo? Last van perfectionisme hiero... xD |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 4:07 pm | |
| ROLO! I love you so much for the souvenir you bought me <3
@Freedje: Ik snap het wel hoor =p Ik ben je post nu aan het lezen^^ |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 4:13 pm | |
| - Mitsu Hotaka schreef:
- Gamescom was heel awesome <3 Buiten de coele cosplayers en de sneak peeks voor games die nog uit moeten komen, heb ik ook nog eens de meest adorable souvenirs gekocht/gekregen <3 Maar goed, tijd om het hier weer even bij te lezen allemaal XD
En toen las ik net een artikel over EpiCon. Daar ga jij volgend jaar dan zeker ook heen? :p http://www.moviescene.nl/p/149491/nederland_krijgt_grootste_gaming_fantasy_en_cosplay_evenement_benelux |
|
| |
Elena Syres
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 24 Poképoints : 8 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 6:26 pm | |
| Iemand die bij Elena wilt posten? c: |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 7:03 pm | |
| Hm... ik wil eigenlijk wel langskomen met Yosshi, maar dat gaat vandaag denk ik niet meer lukken ^^; |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 9:29 pm | |
| Zo zielig :c --- Ik kan wel posten, heb de hele avond vrij en heb niks te doen ^^ |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 9:48 pm | |
| #Iria: Ik snap het filmpje half.. Kun je het me uitleggen? (a) |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 9:50 pm | |
| Ik vond het een wazig filmpje. Iets met een Pokémon in een ball. Volgens mij is zijn trainer overleden ofzo? Geen idee.
Freedje, ik heb je mijn Skype gestuurd op Kayne hoor :3 |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 23, 2013 11:14 pm | |
| @ Li-pyon; You're very welcome c: @ Kane; Hmm, maybe. Als ik er dan het geld voor heb ga ik er zeker heen. Vooral als er mensen zijn die ik ken of die met me meegaan XD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 24, 2013 12:36 pm | |
| - Alexis Vegas schreef:
- #Iria: Ik snap het filmpje half.. Kun je het me uitleggen? (a)
Het gaat over een Nidoran. Zijn trainer doet hem in zijn Pokéball, omdat ze door een vulkaan moeten. De Nidoran wacht en wacht, maar de Pokeball word nooit meer geopend. Ik vermoed dat het meisje verongelukt is. Ondertussen gaat er wat mis met de Pokeball, waardoor uiteindelijk MissingNO ontstaat |
|
| |
Kayne Sphere
Profiel Aantal berichten : 98 Poképoints : 55 Reputatie : 15 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 18 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 24, 2013 1:06 pm | |
| #Carla: That is.. So sad Nu durf ik het filmpje niet meer te kijkne omdat ik anders denk dat'k sentimenteel word xD -- Yeah, ik hoef niet al te veel te schrijven, rustig dagje vandaag. Mag ook eens :3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|