Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 30 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Just awesome Pokémon stuff vr aug 15, 2014 5:22 pm
119/151, maar ik mis er twee, want ik wist zo gauw niet meer hoe ik Exeggcute en Exeggutor moest schrijven >.> En echt dom dat ik Vulpix en Ninetales niet meer wist. Ik denk wel dat ik ze allemaal kan benoemen als ik de plaatjes zie thow =p
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 16 Pokémon:
Onderwerp: Re: Just awesome Pokémon stuff zo aug 17, 2014 9:01 pm
Zo nu en dan kloot ik wel eens op YT opzoek naar muziek en een tijdje geleden kwam ik dit tegen; Pokémon Reorchestrated: Kanto Symphony. Ik vind het best cool en awesome gedaan dus moest ik dit ook met jullie delen c:
De zomer is gearriveerd! De nieuwe zomerskin is geïnstalleerd. Er zijn nu drie NPC Gymleiders. De Ground, Grass en Poison Gyms kunnen vanaf nu via de NPC manier worden uitgedaagd.
Weerbericht De zon heeft besloten zijn gezicht weer eens te laten zien, wat resulteert in een hittegolf! Deze periodes van extreme hitte wisselen zich af met regen en onweer.
Pokémon is het eigendom van Nintendo, bedacht door Satoshi Tajiri. Wij claimen hier niks van als ons eigen idee, maar zijn vrij om onze eigen interpretatie te geven aan het fenomeen Pokémon.
De afbeelding van de header/achtergrond is gemaakt door mijzelf met twee stock images. De afbeelding van de footer is gemaakt door Clinkorz op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden.